• Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~rrx [46.254.73.*]
    Hej, jak oceniacie najbliższą przyszłość Maxcomu? Wydaje mi się, że może być coraz lepiej, co prawda spółka komunikowała w raporcie za I kwartał spore nakłady marketingowe i być może one w kolejnych kw. mogą też być widoczne, ale widać (też dzięki temu) jak szybko jest zdobywany rynek ;) Ekspansja w Europie, trochę Afryka i pewnie niedługo Stany. Sieć dystrybucji wygląda racjonalnie i jest zdywersyfikowana.

    Przede wszystkim jednak uwagę zwraca własny dział R&D i ścisła specjalizacja w telefonach dla seniorów (zarówno w prostych modelach jak i smartfonach) - mało który producent zajmuje się tym rynkiem (w Europie w zasadzie tak na maksa skandynawska firma Doro), a prognozy demograficzne są (akurat dla tej spółki) - bardzo obiecujące ;-)

    No i są spore dywidendy ok. 10% DY, na dłuższy okres jak najbardziej do rozważenia.
  • Re: Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~pracuś [37.248.253.*]
    a nie zapominaj o hulajnogach... bo to kolejny strzał w 10 patrząc na hulajgonowy boom
  • Re: Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~rozpoznanie [5.174.126.*]
    CHyba raczej napędy do rowerów elektrycznych mają robić z tego co wiadomo, hulajnogi to obecnie tylko dodatek.
    http://serwiskorporacyjny.maxcom.pl/2019/05/24/maxcom-obejmie-udzialy-producenta-nowatorskich-elektrycznych-napedow-rowerow/
  • Re: Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~Marek [94.254.131.*]
    Tak, chodzi o napędy które zmienia rowery w elektryki. To może byc coś. Po co kupować hulajnoge jak to pewnie będzie tańsze plus zdejmowane:)
  • Re: Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~Borys [46.254.73.*]
    W długim terminie na pewno na plus dziala starzenie się społeczeństwa co jest istotnym impulsem dla Core businessu
  • Re: Maxcom - plany i perspektywy Autor: ~ObrazRealny [46.77.232.*]
    o to chodzi
[x]
MAXCOM -0,36% 5,56 2025-09-25 10:02:16
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.