link "Konieczność uziemienia B737 MAX Boeing wstępnie wycenił na 4,9 miliarda dolarów. Główny składnik tej kwoty to potencjalne odszkodowania dla przewoźników. Kolejny miliard to straty spowodowane spowolnieniem produkcji Maxów"4,9 miliarda USD przez 380 uziemnionych Maxów. Wychodzi że przewidują jakieś 13 mln USD odszkodowań na sztukę. Jeszcze raz potwarzam, że Enter na sytuacji związanej z Maxami skorzysta. Sezon na rekordowej ilości samolotów (+ 5 w porównaniu do 2018) + pieniądze z 2 dodatkowych które stoją na ziemi, a których i tak linia nie byłaby w stanie zagospodarować (i to nie z braku zleceń i zamówień, ale przez ograniczenia maksymalnego bezpiecznego tempa rozwoju).
Śledzenie wiadomości i wywalanie akcji, na podstawie wiadomości dotyczących procesu Maxów czy nagranego dialogu pilota jest IDIOTYZMEM