Tak? Kontrakt? A gdzie zarobki?
Nie rozsmieszaj mnie.
Wycena spółki na dnie, dokładnie jak za denata. Od 2009 niewiele potrafili zrobić, poza tym ,że nie zbankrutowali, gdyby nie historia marki, to nikt by się na to nawet nie .... Obudź się, to są zgliszcza.
Jak doszedł do pieniędzy pytaj jego. Wiesz jaki rozwój w ostatniej dekadzie zaliczyła branża FIT?
Chopina możesz sprzedawać jako perfum niszowy, dopiero jak go rynek zaakceptuje. Wiesz co oznacza nisza?
Wątpię żeby to był drugi Creed Aventus,bo Avik jest jeden . Natomiast poziom cenowy Chanel i innych to trzeba sobie wypracować, najpierw w Euopie i Stanach, a Azja później, Azja to dobra na szminki za 10 zeta ,a nie na niszowe perfumy.
no to zdecyduj się czy Azja jest dobra "na późnej" czy tylko "na szminki za 10 zeta" ? Coś u Ciebie kiepsko z logiką. Nb. Miraculum ma otwarty kanał dystryucyjny w Chinach (Lalami Group) na tego rodzaju asortyment. Lada moment może tam wejść także z kosmetykami marki TANITA (do 31 bm. termin zwarcie ew, kontraktu) A jak Cię to jeszcze nie przekonało to weź pod uwagę, że Kamola przystąpił do długu spółki wobec Santandera i zastawił cześć swoich akcji Benefitu. Czy wg Ciebie odbiło mu ?
Dnia 2019-03-13 o godz. 16:20 ~hanskloc napisał(a): > no to zdecyduj się czy Azja jest dobra "na późnej" czy tylko "na szminki za 10 zeta" ? Coś u Ciebie kiepsko z logiką. Nb. Miraculum ma otwarty kanał dystryucyjny w Chinach (Lalami Group) na tego rodzaju asortyment. Lada moment może tam wejść także z kosmetykami marki TANITA (do 31 bm. termin zwarcie ew, kontraktu) A jak Cię to jeszcze nie przekonało to weź pod uwagę, że Kamola przystąpił do długu spółki wobec Santandera i zastawił cześć swoich akcji Benefitu. Czy wg Ciebie odbiło mu ?
ILE SZT. SZMINEK ZOSTAŁO SPRZEDANYCH W AZJI? - DZIĘKUJE DO WIDZENIA
ILE SZT. CHOPINA ZOSTAŁO SPRZEDANE GDZIEKOLWIEK? - DZIĘKUJE DO WIDZENIA
TAK, POWIESZ POZIOMKO Z PISDZICHOWA
TAK PROSZĘ PANA, OCZYWIŚCIE PROSZĘ PANA, DZIĘKUJE BARDZO , CAŁUJE RĄCZKI....
Dnia 2019-03-13 o godz. 20:47 ~Prelegent napisał(a): > syf, syf, syf > > cudowny syf > > a Kamola powinien się chować po kanałach, bo to w niego zainwestowali ludzie, którzy nie mają dziś żadnej perspektywy wyjścia z tego badziewia >
prawdziwy głos z rynku.
wystarczą 3 litery, nic więcej nie trzeba
Dnia 2019-03-14 o godz. 09:44 ~miraKULKA napisał(a): > Dnia 2019-03-13 o godz. 20:47 ~Prelegent napisał(a): > > syf, syf, syf > > > > cudowny syf > > > > a Kamola powinien się chować po kanałach, bo to w niego zainwestowali ludzie, którzy nie mają dziś żadnej perspektywy wyjścia z tego badziewia > > > > prawdziwy głos z rynku. > > wystarczą 3 litery, nic więcej nie trzeba > > > > s y f > > > >
zgadzam się w 100% z tym co napisałaś... Kamola porwał się z kolegami z motyką na słońce... w zarządzie sami ludzie bez pojęcia o branży ( gość od garniturów, makler, inwestor od branży fit), w firmie niewiele lepiej. jak wchodzili do spółki to wyrzucili w pierwszym tygodniu wszystkich dyrektorów - sprzedaży, marketingu i operacyjnego i dlatego zrezygnowała Nowakowska ( później udawali, że to oni ją wyrzucili) w zamian zostali zatrudnieni ludzie z rodziny Tuorów i znajomi Pana Sarapaty... bez zielonego pojęcia o pracy w tej branży. Pan od garniturów uznał, że to bardzo łatwy biznes... samo się będzie kręciło a on się kuźwa będzie uczył.... tylko kasa jest potrzebna na spłatę zobowiązań... no to mamy firmę kosmetyczną bez wdrożeń nowości, które w tym biznesie stanowią ok 50% sprzedaży... no i opóźnione wdrożenie Chopina o ponad rok... za projekt którego zapłacili agencji Code 1,3 mln... a przepraszam... to my akcjonariusze zapłaciliśmy... bo te akcje były elementem kolejnego rozwodnienia kapitału... od 2 lat nic nie robią tylko ciągle nowe emisje... a przychody zamiast lepsze to gorsze... a oni jak ktoś do nich przychodzi i próbuje im wytłumaczyć i pomóc, żeby błędów nie popełniali to nawet nie chcą słuchać. wiedzą lepiej.
co do Miraculum to w tej branży każdą ilość kasy można utopić... na tych najbliższych emisjach na pewno się nie skończy. spłacą bank, coś tam zostanie na pokrycie strat i na jesień kolejne info o emisji.
"Bella Farmacja to kolejny po Miraculum polski producent kosmetyków, którego marki debiutują w 2019 roku na chińskim rynku" - powiedział Juchniewicz. Podkreślił, że jest to wynik udanej kampanii promocyjnej podczas największych targów towarów importowanych China International Import Expo, jakie odbyły się jesienią 2018 roku w Szanghaju.
O niczym dobrym. Gdyby widział perspektywy, to nie sprzedałby akcji. Proste. Nie wiem w ogóle po co jest Prezesem.. Prezes, który nie wierzy w spółkę, która zarządza.. SŁABE.
To za co mu płacą, z pieniędzy akcjonariuszy??? Działanie na szkodę firmy?? Dlaczego ta wspaniała, najstarsza Polska firma kosmetyczna wpada zawsze w jakieś "dziwne" ręce :(
Jak oni wyliczyli ten wskaźnik ??? Moim zdaniem powinno być..Cena/ Wk 0,50... Kapitalizacja 43 mln , a wartość samych marek w portfolio ,to blisko 100 mln zł. Czyli dzisiaj można ,po obecnym kursie kupić całą firmę , tak naprawdę, za połowe jej wartości...
Ok. 15-20 mln zł to kosztuje sama marka "Pani Walewska"
Z innej beki...jak sie MIR pozycjonuje: o "Szopenie" napisano juz tomy poezji i tych cenach z kosmosu, ale w "oszołomie" za krem do łap walewskiej za prawie 10Pln płacić !?! Padłem...
Ale łosiu jak sama nazwa wskazuje to jest płyn do rąk z kremem nie sam płyn.Zakupiłem czarną Panią Walewską i naprawdę jest inna od tej biedronkowej chemii.