• Rusza K2 Precise. Autor: ~K2Internet [217.17.45.*]
    Firma ma ambicję być liderem w wykorzystaniu danych i precyzyjnej komunikacji na potrzeby generowania sprzedaży i rozwoju biznesu klientów.

    K2 Precise jest nową firmą w grupie K2 i rozpoczyna działalność 12 marca. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.
     
    Specjaliści z K2 Precise optymalizują ruch na stronach klientów oraz łączą wiedzę o zachowaniach konsumentów pochodzącą np. z serwisów www, CRM-ów czy kampanii online. Wnioski z analiz danych z różnych źródeł pozwalają na zaplanowanie działań mediowych szytych na miarę, uwzględniających specyfikę różnych segmentów konsumenckich. Takie podejście podnosi innowacyjność innych usług firmy np. performance marketingu czy projektów TV i multiscreen. Daje ono nowe możliwości nie tylko w obszarze buyingu, ale również analizy i wykorzystywania danych. Firma doradza, jak wykorzystać wpływ mediów tradycyjnych na ruch online, czy jak poprzez działania w internecie wpływać na sprzedaż w tradycyjnych sklepach.
     
    Domeną firmy jest digital. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie TV oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. Telewizja - zdaniem specjalistów K2 Precise - wymaga nowego podejścia, ponieważ stosowane od lat ilościowe modele zakupu reklam przestały się sprawdzać, a część pożądanej widowni już dawno odpłynęła do internetu.
     
    “W naszej pracy wierzymy, że dane same w sobie są niczym. Potrzebne są moce obliczeniowe, odpowiednie narzędzia do ich przetwarzania i wizualizacji, ludzie, którzy potrafią je analizować, jak również przemyślany proces pracy, umożliwiający pracownikom agencji realnie wykorzystywać te kompetencje na co dzień” - mówi Katarzyna Wiśniewska - dyrektor zarządzająca firmy. Wiedza i kompetencje technologiczne w Grupie K2 umożliwiły rozwój własnych zaawansowanych narzędzi takich jak platforma do zarządzania danymi czy modelowanie atrybucyjne.
     
    K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2: Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze, agencją K2, która posiada silne kompetencje kreatywne i doświadczenie w tworzeniu cyfrowych produktów oraz K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję.
     
    Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami.
     
    Na czele K2 Precise stoją doświadczeni managerowie z branży Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (Managing Director), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz obejmując stanowisko Chief Business Officer, dołączając z Maćkiem Godlewskim (Chief Growth Officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.
     
    K2 Precise (www.k2precise.pl ) świadczy zaawansowane usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Eset czy Pracuj.pl. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 50 mln złotych.  Zespół firmy liczy 70 osób. W 2019 dział precise marketingu odpowiadać będzie za ponad 50% przychodów operacyjnych firmy.
    www.k2precise.pl

    Z pozdrowieniami,
    Emilia Gajzler
    K2 Internet S.A.
  • Re: Rusza K2 Precise. Autor: ~M7 [49.151.143.*]
    Nowa, stara. Zastąpiła K2 Media. Chociaż to moglibyście napisać.
[x]
FABRITY -0,38% 26,40 2025-09-26 15:53:29
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.