• HAL-w skrócie Autor: ~Steamapp [89.68.87.*]
    Gra czerpie z klasyki(dla nas istotna sprzedaż tej klasyki a to 100k do 200k)
    https://steamdb.info/app/564530/graphs/
    Opis
    Hard Ancient Life jest strategią ekonomiczną typu city-building rozgrywającą się w dolinie Nilu. Opowieść zacznie się w mało powszechnie znanym okresie protodynastycznym, w którym zaobserwować będzie można narodziny Starego Egiptu, a skończy się wraz ze śmiercią Kleopatry VII. Gra powstaje nieprzerwanie od końca 2014 roku w oparciu o Unreal Engine i jest w całości opracowywana przez Jacka Turka.   
     
    Mechanika gry
    Główne założenia
    Najważniejszym aspektem jest umiejętne zarządzanie urbanistyką poprzez kształtowanie siatki ulic, wzajemnej relacji budynków i sąsiedztwa. Dobrze zaprojektowane miasto będzie znacznie poprawiało efektywność gospodarczą, co w dalszym ciągu przełoży się na osiągane dochody. Do dyspozycji gracza zostanie oddanych kilkadziesiąt różnych budynków, w skład których wchodzi m.in. 17 poziomów domostwa plus różnorodne kosmetyczne warianty w obrębie tego samego modelu.
     
    Historia powstawania gry:
    Pomysł narodził się jeszcze na studiach, podczas których autor miał możliwość zetknięcia się z architekturą Starożytnego Egiptu w sposób profesjonalny i merytoryczny. Z początku powstały rekonstrukcyjne modele świątyń, jak np. Świątynia File - ośrodek kultu Izydy, która posłużyć miała jako element krajobrazu dla gry typu survival. Wraz z brakiem postępu w domykaniu założeń gry i wielu gruntownych zmianach autor postanowił wykorzystać wszystkie opracowane grafiki i tematyką na potrzeby produkcji zupełnie innej gry typu city-building, jeszcze wtedy pod roboczą nazwę Phile. Gra powstawała jako hobbistyczny projekt w wolnym czasie, natomiast od końca 2017 roku już jako projekt pełnoetatowy. W listopadzie do jednoosobowego zespołu dołączył kompozytor Paweł Płoskoń, który skomponował prototypowy utwór na potrzeby pierwszego trailera.
    http://hardancientlife.com/index.php/press-kit/146-hal-press-kit-pl

    trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=ihkdNbLQaLg
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Steamapp [89.68.87.*]
    Sory miśki :)
    1mln kopii tego się sprzedało jak nie więcej

    Sales[edit]
    In the German market, Pharaoh debuted at #4 on Media Control's computer game sales charts in the second half of November 1999.[2] It had spent six weeks in the top rankings by the end of the year, with a fifth-place finish in December.[3] The following year, Pharaoh continued at #5 in January and secured sixth for February.[4] In April 2000, the Verband der Unterhaltungssoftware Deutschland (VUD) presented the game with a "Gold" award,[5] indicating sales of at least 100,000 units across Germany, Austria and Switzerland.[6] It remained in Media Control's top 10 by August 2000,[7] and in the top 20 through November. By that time, Pharaoh had held in the firm's top 30 for 13 months.[8]
    According to IGN's Dan Adams, Pharaoh had "sold millions of copies around the world" by June 2004

    https://web.archive.org/web/20040617143340/http://pc.ign.com:80/articles/521/521373p1.html
  • Re: HAL-w skrócie Autor: yhm [84.10.156.*]
    Nie zapominaj, że ta gra to odgrzewany kotlet, a nie przełomowy citybuilder jak np. Frostpunk. Jakiegoś większego sukcesu jej nie wróżę.
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Homer [185.41.128.*]
    Jak narazie to gra wzbudza nadwyraz duże zainteresowanie. Przyrost spolecznosci jest dość spory chociaż nie ma prowadzonej żadnej kampanii marketingowej
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~kadim [83.142.194.*]
    obecne zainteresowanie przy organicznym promowaniu jest bardzo obiecujace. Zobaczmy co sie stanie jak wykorzystane zostana kanaly stajno PLW.
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Kajtek [89.64.11.*]
    Jedno jest prawie pewne - szybki komunikat o zwrocie kosztów. Sama natomiast produkcja jest nietypowa przez wzgląd na proces jej powstania który nie był stricte komercyjnie ukierunkowany - upowszechnienie historii tworzenia tej gry to już niezły punkt marketingu i fakt ze powstała przez pasjonata gatunku i historii dla pasjonatów gatunku i historii
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~olo [31.0.37.*]
    https://store.steampowered.com/app/1021100/Aircraft_Carrier_Survival/?fbclid=IwAR00XP_ssTwxYepCS_fQNwm3F2FtibSToThlugKVTt8m5plPz-fnN07-mZ0
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ziz [188.147.109.*]
    >Steamapp/ Na grach to ja się zupełnie nie znam; pisałem to już tu wielokrotnie, hehe...
    Dla mnie HAL to 5 000 lat historii więc jest na czym budować fabułę! ( a np. taki KURS to jednorazowe zdarzenie, historycznie marginalne).
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Skrzydlaty [46.186.92.*]
    Z szybkiego researchu wiadomo, że gra nie ma w ogóle żadnej kampanii marketingowej a ma jedną z lepszych pozycji na globalnych wishlistach i zbiera raczej pozytywne opinie. Z tego może być coś większego
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Minifund [37.47.99.*]
    Pamiętam jak steamapp naganial na CRJ pod GH przed EA...nikt mu nie wierzył...CRJ było po 80 wtedy..
  • Re: HAL-w skrócie Autor: yhm [84.10.156.*]
    Oj tak, pamiętam te dantejskie sceny... naganiał tam naganiał i jak wyszedł mały % zysku to uciekł i do tego pochwalił się: ok dzięki, ja uciekam, bawcie się dalej, ale już beze mnie, życzę powodzenia.

    W sumie tym co zostali wyszło to na dobre.

    Tego samego boją się na CFG jak zobaczymy okolice >16zł, chyba że spekuła tak nakręci rynek, że zleci się dużo chętnych na akcje na każdym poziomie...
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Steamapp [89.68.87.*]
    Yhm. Po co mam wychodzić ze spółki w której doktrynę wierzę? Przecież Kostek gra pod dywidendę za kilka lat. CFG na parkiet wejdzie przy tych szefach. Czekam aż zapomną o naszym czarnym PR na rynku. Tu wystarczy tylko iskra sukcesu teraz. Oczywiście nieco oddam jak wyjdę na plus ale to jeszcze daleka droga i będzie to procent tego co planowałem. A koszyczek nadal podstawiam bo moje PKC ostatnio było zbyt odważne. 2 błędu jak na CRJ nie popełnię.
  • Re: HAL-w skrócie Autor: yhm [84.10.156.*]
    Cieszę się, im więcej akcji wśród inwestorów na dłuższy termin tym lepiej.
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Pyk [83.23.251.*]
    Cfg będzie ważnym graczem w grupie plw ma sporo do nadrobienia ale wszystko idzie w dobrym kierunku nastąpiło ożywienie i zmiana trendu tak długo wyczekiwana, a jeśli chodzi o HAL to jest gra w którą sam chętnie zagram widać potencjał na dobrą zabawe w której będzie trzeba planować wszystko od układu ulic po polityke co mnie bardzo cieszy. Dodam zestawienia top gier c/b 2019/20
    https://www.youtube.com/watch?v=RnlogaHigWk 6:40
    https://www.youtube.com/watch?v=WySofF-zfqc&t=1258s 20:15
    https://www.youtube.com/watch?v=AJqha4ci9js 9:00
    https://www.youtube.com/watch?v=FltpiUx8aFM 6:17
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Steamapp [89.68.87.*]
    Fajnie byłoby gdyby spekuła ze spółki się oswoiła. Zenki, stare inwestory, marccomp, moze dacie spółce dojść do 15 - jak będzie o nas głośno więcej zarobicie niż te 40 groszy na kółku? Moze zróbcie to z czego spekuła słynie? Taki podjazd - nigdy tego nie widziałem ...poza CFG w 1 dzień
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~kadim [83.142.194.*]
    Jak fundamenty zaczna dzialac to urosnie bez groszolapow, a grubsi po drodze wyrwa im akcje. Cierpliwosci :) HW switch, HAL, PD switch, HW2, duze promo PD na steam... to raptem pol roku i najlepsze perspektywy wzrostow biorac pod uwage obecna kapitalizacje.
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~Wiking [37.47.174.*]
    97 miejsce wishlist premiera 3 kwartał jeśli ta gra spełni oczekiwania graczy to może być drugi frostpunk pod względem sukcesu
  • Re: HAL-w skrócie Autor: ~CFG20 [89.66.181.*]
    Brakuje faceta dobrze pisał dla CFG :)
[x]
CFG 0,00% 2,20 2025-10-02 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.