• O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~Waterloo [89.64.46.*]
    Oto bardzo ciekawy wpis zostawiony na blogu analizy prezesa:

    "iFirma - pytałem Spółkę, pytałem Pawła (OBS) o OctoCRM... nikt nic mi nie odp. (Paweł jeszcze zanim został członkiem RN mówił, że nic nie wiadomo, chociaż był na WZA, potem wyraził jasne stanowisko co jest dla mnie zrozumiałe). I najważniejsze - zrobiłem research po corpo/informatykach w PL, które robią dla IT co to jest za tajemniczy CRM, który ma działać "tak jak udało się to wyinterpretować" ze skromnych słów Prezesa Spółki i uwaga: NIKT nie rozumiał o co chodzi z tym projektem CRM-a! Hakuna matata jak to mawiają moje córki (kto się naoglądał Króla Lwa ten wie o co chodzi). I na koniec kolejny wątek: konflikt Prezesa Spółki z porozumieniem akcjonariuszy... na czele którego stoi/ła P. Przewłocka, która była w Zarządzie... która zajmuje się (z tego co wyczytałem consultingiem w IT). Przyjąłem zatem proste założenie, że jeżeli taka osoba, która ma wieloletnie doświad.wychodzi z inwestycji m.in. dlatego, że Spółka zamiast płacić większą DY przepala pieniądze na projekt, o którym NIC NIE DA SIĘ DOWIEDZIEĆ/ZROZUMIEĆ, to to nie będzie to dobra inwestycja. I tyle."
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~GebhardVonBlucher [77.111.247.*]
    Dnia 2018-11-28 o godz. 14:07 ~Waterloo napisał(a):
    > Oto bardzo ciekawy wpis zostawiony na blogu analizy prezesa:
    > >
    > > I najważniejsze - zrobiłem research po corpo/informatykach w PL, które robią dla IT co to jest za tajemniczy CRM, który ma działać "tak jak udało się to wyinterpretować" ze skromnych słów Prezesa Spółki i uwaga: NIKT nie rozumiał o co chodzi z tym projektem CRM-a!

    Koń jaki jest każdy widzi. CRM to CRM o czym tu gadać?
    Może tobie i tym twoim corpo-specjalistom pomoże WIKI jak macie problem ze zrozumieniem czym jest system zarządzania relacjami z klientem.

    Nie ma jednoznacznej definicji CRM-u. Oto kilka z nich
    • CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań.
    • CRM rozszerza definicję i koncepcję sprzedaży ze świadomego aktu działania na ciągły proces, obejmujący swoim zasięgiem wszystkich pracowników danego przedsiębiorstwa. Celem CRM jest zarówno zbudowanie lojalności, jak i zdefiniowanie „wartości” każdego klienta za pomocą ciągłego pozyskiwania i odpowiedniego wykorzystania dostępnych informacji.
    • CRM ma na celu bieżące doskonalenie i implementację takich strategii działania, które, wspierane nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, zmniejszają rozbieżność między obecnymi i przyszłymi działaniami organizacji w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów.
    • CRM jest to nowoczesne podejście lub model zarządzania, którego wyznacznikiem działania jest jak najlepsze sprostanie potrzebom konsumenta. Celem strategii CRM jest wykształcenie takich wewnętrznych i zewnętrznych relacji z konsumentem, które w bezpośredni sposób wpływają na zwiększenie zysku i produktywności przedsiębiorstwa. Pożądane relacje z klientem powstają w wyniku wykorzystania rozwiązań technologicznych, metod planowania strategicznego, technik marketingowych oraz wszelkich narzędzi doskonalenia organizacyjnego.
    • CRM dotyczy wszystkich tych aspektów zarządzania, które mają na celu zaspokojenie potrzeb klientów. W tym wypadku największy nacisk położony jest na wykorzystanie i udoskonalenie cyklu życia konsumenta. Głównym zadaniem CRM jest więc bezpośrednio bieżące kreowanie lojalności klientów poprzez efektywne zaspokajanie ich indywidualnych potrzeb, zaś pośrednio pozyskiwanie coraz to nowych konsumentów.
    • CRM może być również rozumiany jako pojęcie w informatyce, obejmujące swym zasięgiem metody, oprogramowanie i zwykłe możliwości Internetu umożliwiające przedsiębiorstwu w sposób uporządkowany wykształcić określone relacje z konsumentem. Przykładowo, przedsiębiorstwo, dysponując szczegółową bazą danych swoich klientów, za pomocą CRM pobudza wszystkich pracowników do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb konsumenta, wykorzystując dane o jego preferencjach, wymaganiach dotyczących obsługi czy też indywidualnych zachowań.
    • CRM stanowi nowe podejście w dziedzinie zarządzania, które integrując działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług koordynuje i jednoczy wszystkie składowe procesu interakcji z konsumentem.
    • CRM należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii działania przedsiębiorstwa, gdzie stały kontakt i zadowolenie klientów jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu 
    CRMy obudowane są w różnorodne moduły komunikacji. Sam sposób komunikacji dla systemu CRM nie jest sprawą pierwszoplanową, a jedynie narzędziem.
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~MarylaLincz [79.133.215.*]
    A zelazny wilk to mial 4 nogi. Jak po paru miesiacach nie ma prototypu i choc jednego klienta widelcu to taki projekt to jest studnia bez dna. Akurat nie uwazam, ze spolka powinna placic wyzsza dywidende, ale wywalanie na software, ktorego nikt nie kupuje to marnotrawstwo i chyba ostatnie wyprzedaze prezesa to potwierdzaja. Niestety moja ocena docelowej wartosci m. in. z tego powodu jest ponizej 2 zl.
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~Marylka [109.241.164.*]
    Nie kompromituj się
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~Opoj [188.146.165.*]
    Kiedy sypacz przestanie sypać? To ktoś z firmy
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~iss [83.8.229.*]
    jeszcze mi zostało pół wora do wysypania więc lekko nie będzie, przynajmniej do wiosny zejdzie
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~Opoj [188.146.161.*]
    Ktoś sypie. Letnie znowu Szanowny Pan Prezes
  • Re: O co chodzi z projektem CRM?? Autor: ~Mirek [31.178.99.*]
    a widzisz gdzieś komunikat ?
[x]
IFIRMA 1,01% 29,95 2025-09-26 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.