• Milestone i jego kosmetyczna rakieta- czy to ma szanse się zrealizować? Autor: ~dr_wezol [94.229.218.*]
    Wczoraj zabrali animatorowi 1020 akcji po 50 gr, to dziś tak się ustawił na k. Na s wystawił po 60, Poniewaz zabrali, ciekaw jestem po ile wystawi o 15 na drugi fixing. Na marginesie - ciekawe ile ma animator, skoro cały FF to 311 tys sztuk?

    A co myslicie o tym? Znów przepraszam za googlowe tłumaczenie.

    Zastrzyki z botoksu ponownie się ukazały     Bob Kronemyer 3 stycznia 2018 r     Chirurgia plastyczna, Neurotoksyny w estetyce twarzy, Zabiegi zmarszcze
    Nowy i zastrzeżony instrument do wstrzykiwania kosmetycznego do dostarczania toksyny botulinowej (w tym Botox i Dysport) został opracowany przez Milestone Scientific Inc. (Livingston, N.J.).
    Dr Hochman "Byliśmy zainteresowani zmianami w sposobie wykonywania zastrzyków podskórnych" - mówi Mark Hochman, dyrektor generalny ds. Klinicznych w firmie. "Rozumieliśmy tę technikę, ale technologia nie uległa większemu postępowi od ponad 160 lat, kiedy lekarze zaczęli używać strzykawki, aby podać zastrzyk." Instrument kosmetyczny składa się z dwóch głównych elementów: sterowanej komputerowo jednostki podawania leku i rękojeści. Jednostka napędowa składa się z interfejsu dotykowego o rozmiarze iPada mini. "To pozwala lekarzowi lub asystentowi bez wysiłku wprowadzać informacje o pacjencie i obsługiwać instrument" - mówi dr Hochman The Esthetic Channel. Standardowa 1 mm strzykawka jest ładowana do jednostki napędowej. Następnie, używając lekkiego chwytaka piórkowego z chwytem w kształcie pióra, klinicysta "może precyzyjnie zidentyfikować miejsce wykonania zastrzyku" - mówi dr Hochman. Koncepcja produktu, która jest wciąż walidowana "polega na tym, że za jednym naciśnięciem przycisku na rękojeści dokładną ilość leku podaje się z szybkością i ciśnieniem poniżej progu bólu pacjenta, zapewniając w ten sposób praktycznie bezbolesne wstrzyknięcie dokładna ilość leku "wyjaśnia dr Hochman. Dr Hochman mówi, że precyzja leku może być kontrolowana do jednej kropli leków. Następnie ekran dotykowy "pozwala lekarzowi wprowadzić dokładną lokalizację iniekcji na interfejsie graficznym, który rejestruje zarówno lokalizację, jak i liczbę dostarczonych jednostek, co prowadzi do ewidencji w erze cyfrowej" - twierdzi dr Hochman. W razie potrzeby można również wydrukować graficznie. Jednym z technicznych wyzwań przy opracowywaniu tego instrumentu kosmetycznego było zminimalizowanie wszelkich strat leku, co zostało osiągnięte dzięki stworzeniu nowych rurek mikrordzeniowych. Firma musiała również opracować specjalne oprogramowanie, które automatycznie oblicza rozcieńczenie każdego leku dla różnych współczynników rekonstytucji. "Chociaż brzmi to skomplikowanie, udało nam się uprościć obliczenia, aby każdy mógł z łatwością określić właściwą ilość dla każdego pacjenta" - mówi dr Hochman. Ogólnie rzecz biorąc, instrument kosmetyczny "przenosi doświadczenia z zastrzyków z botoksu na nowy poziom wyrafinowania, precyzji i wygody" - stwierdza dr Hochman.

    O ten instrument pytał inwestor, a raczej inwestorka na konferencji w sierpniu po wynikach II kwartału. Osser odpowiedział szczerze, że teraz, także ze względów finansowych, skupiają się na rozwinięciu sprzedaży Compuflo do znieczuleń zewnątrzoponowych- bo nad nim prace zakończone i trzeba teraz myśleć o rozwinięciu sprzedaży i oczywiście negocjacjach z jakims gigantem medycznym, któremu ostatecznie chcą to opchnąć. Przypuszczam, że cena musiałaby przekraczać wartość obecną całej firmy. A machina do estetyki - według słów Ossera - w następnej kolejności.
    Ale ja dam sobie głowę uciąć, że o tym przełomowym instrumencie do wstrzykiwania botoksu gdzies czytałem w kontekście rynku chińskiego. Poszukam, jak znajdę - wrzucę.
  • Re: Milestone i jego kosmetyczna rakieta- czy ma szanse się zrealizować? Autor: ~dr_wezol [94.229.218.*]
    Sorry, że przydługie, ale to całościowo potraktowane. Tekst z maja 2018, więc jeśli chodzi o Compuflo epidural to, jak wiemy, jesteśmy dużo dalej, już na etapie rozwoju sprzedaży. Ale kto wie, czy ten botoks nie okaże się w przyszłości jeszcze większym sukcesem.

    Wraz z rozwojem chińskiej klasy średniej "miłość do piękna, lęk przed śmiercią i brak miłości" stały się ważnymi psychologicznymi siłami napędowymi dla konsumentów i podczas gdy w wielu sektorach obserwuje się gwałtowny wzrost, sektor opieki zdrowotnej ma teraz największą uwagę w sercach chińskich konsumentów. Firmy, które mają produkty związane z opieką zdrowotną, kosmetykami i stomatologią, w ciągu ostatnich miesięcy spotkały się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i inwestorów. Jedną z takich firm jest Milestone Scientific Inc. (NYSE AMERICAN: MLSS), spółka notowana na giełdzie NYSE, która opracowała i wprowadziła na rynek precyzyjne, wydajne i praktycznie bezbolesne technologie wtrysku do zastosowań w stomatologii, leczeniu zewnątrzoponowym i zapaleniu stawów. Pierwsza komercyjna aplikacja Milestone Scientific, zwana "The Wand®", znajduje się obecnie w klinikach stomatologicznych, gdzie pomagają dentystom bezpiecznie, wygodnie i precyzyjnie stosować zastrzyki z miejscowego znieczulenia. Produkty dentystyczne firmy odniosły komercyjny sukces i dotarły do ​​53 krajów i regionów, w tym Kanady, Australii, Niemiec i Chin. Oprócz produktów kliniki stomatologicznej, Milestone Scientific opracował również CompuFlo® Epidural, skomputeryzowany system anestezjologiczny, który otrzymał 510 (k) zezwolenia FDA i licencję na urządzenie medyczne. Kolejnym celem firmy jest wprowadzenie bezbolesnego i precyzyjnego sprzętu do wstrzykiwania toksyny botulinowej (botoxu) na rynek kosmetyków z nadzieją na dopasowanie sukcesu Wand® w branży dentystycznej.

    Milestone Scientific: Wzrost przychodów napędzany wejściem na rynek stomatologiczny

    Firma skorzystała z ekspansji swoich produktów na amerykański rynek stomatologiczny i odnotowała wzrost sprzedaży o 46,9% w czwartym kwartale 2017 r. Dodatnie przepływy pieniężne z produktów dentystycznych zapewniły wsparcie pieniężne na pokrycie kosztów marketingu innych urządzeń medycznych.
    W przypadku analizy perspektyw rozwoju firmy, powinniśmy najpierw rozważyć jej istniejącą i potencjalną wielkość rynkową. Kliniki stomatologiczne tradycyjnie są silnym przemysłem w Stanach Zjednoczonych, a jego wielkość rynku przekracza 130 miliardów dolarów w 2017 roku i stale rośnie. Jednak w Chinach stomatologia wciąż jest szybko rozwijającym się przemysłem wschodzącym. Według analizy chińskiego rynku opieki stomatologicznej w 2015 r. Oczekuje się, że wielkość chińskiego rynku dentystycznych urządzeń medycznych wyniosła w 2006 r. 134,6 miliarda juanów, a całkowita wielkość chińskiego dentystycznego urządzenia medycznego, a także rynek powiązanych produktów i usług przekroczy wartość 400 miliardów juanów RMB. W dziedzinie urządzeń medycznych i zarządzania bólem, amerykańska technologia jest nadal uważana za bardziej zaawansowaną niż w Chinach, co prowadzi do potencjalnych korzyści w Chinach. Aby pomóc szybko wejść na chińskie rynki, Milestone utworzył w Chinach joint venture, skupiając się na lokalnych klinikach dentystycznych. Urządzenie stomatologiczne (znieczulenie pojedynczego zęba - STA) jest dostępne w całych Chinach w całym kraju w szpitalach, klinikach i gabinetach prywatnych. W chwili obecnej w Chinach wykorzystywany jest głównie na rynek znieczulenia stomatologicznego. Firma przewiduje kolejne 20 000 - 30 000 nowych STA używanych w Chinach w ciągu najbliższych 2-3 lat.

    Milestone Scientific CompuFlo® Epidural: Otrzymanie 510 (k) Wypełnienie FDA i przejście do przodu w celu komercjalizacji 

    W czerwcu 2017 r. Milestone Scientific otrzymał 510 (k) zgody FDA na - CompuFlo® Epidural Computer Controlled Anesthesia System ("CompuFlo® Epidural"). CompuFlo® Epidural zapewnia anestezjologom możliwość cyfrowego określania i programowania ciśnienia na końcówce igły w czasie rzeczywistym. Technologia Dynamic Pressure Sensing ™ (DPS) pozwala CompuFlo® Epidural dostarczać obiektywne wizualne i dźwiękowe sprzężenie zwrotne ciśnienia w tkance, które umożliwia anestezjologom identyfikację przestrzeni nadtwardówkowej.
    W marcu 2018 r. CompuFlo® Epidural otrzymał licencję na urządzenie medyczne od Health Canada. Zarówno na rynku amerykańskim, jak i kanadyjskim, firma przechodzi obecnie na etap komercjalizacji ich działalności. Leonard Osser, tymczasowy dyrektor naczelny Milestone Scientific, skomentował: "Prowadzimy rozmowy z dystrybutorami w Ameryce Północnej i Europie. Oczekuje się, że wyniki badań zostaną opublikowane w najważniejszych czasopismach branżowych jeszcze w tym roku, co pomoże jeszcze bardziej przyspieszyć komercjalizację produktu. " Zgodnie z planem marketingowym firmy, kolejnym celem po uzyskaniu punktu oparcia na rynku leczenia stomatologicznego i zewnątrzoponowego jest wejście na rynek kosmetyczny. W 2018 r. Firma, wykorzystując swoją wiedzę w zakresie wygodnych i programowalnych technologii wstrzykiwania, wprowadzi medyczne urządzenie kosmetyczne do wstrzykiwania botoksu.

    Trend rozwojowy medycznego przemysłu kosmetycznego jest podobny do rozwoju rynku stomatologicznego, a jego dynamika konsumpcji na rynku szybko rośnie z USA do Chin. W Stanach Zjednoczonych każdego roku wstrzykuje się ponad 8,4 miliona dawek botoksu. Według danych z raportu dotyczącego trendu rozwoju globalnego rynku toksyn botulinowych, sprzedaż globalnych produktów botoksu osiągnęła w 2015 roku 2,85 miliarda dolarów USD. Podobnie Chiny to szybko rosnący rynek konsumencki. Dane pokazują, że wielkość rynku botoksu z formalnych kanałów w Chinach w 2015 r. wynosiła od 1 miliarda do 1,5 miliarda przy złożonej rocznej stopie wzrostu wynoszącej 27,32% w ciągu ostatnich pięciu lat.
    Milestone Scientific bada obecnie możliwości identyfikacji strategicznych partnerów i angażowania ich w celu komercjalizacji technologii wtrysku CompuFlo® Epidural i botox na dynamicznych rynkach Chin. Można przypuszczać, że Milestone Scientific najpierw zakończy komercjalizację swoich produktów na amerykańskich stomatologicznych i medycznych rynkach kosmetycznych. Następnym krokiem będzie wejście na wschodzący rynek klasy średniej w Chinach, aby zaspokoić "potrzeby miłości, lęku przed śmiercią i brak miłości", psychologiczne wymagania konsumentów.
[x]
MILESTONE 0,00% 1,58 2023-12-18 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.