• "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~Ulisses [89.231.57.*]
    Zapraszam na profil FB Cloud Technologies i zobaczycie czy świadczą usługi z wykorzystaniem Big data czy jedynie retargetingowe.
  • Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~hej [83.6.62.*]
    nie znam się na tym, na chwilę obecną spółka ma kesz na koncie i jakiś tam biznes.
    Patrząc na inne wynalazki z NC wyróżnia się i to bardzo.

Moim zdaniem, aktualny pułap biorąc pod uwagę w/w oraz w/k + to co wynika z kresek (AT)
    jest dosyć ciekawym by rozważać zaangażowanie. Jakiś tam popyt widać.
    Jak Altus się wysypie podażowo może być już łatwiej.

• Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~Uli [89.231.57.*]
    Gotówka na koncie pójdzie na wkład własny do projektów. Poza tym myślisz że trudno jest wyprowadzić gotówkę z firmy. A co jeśli pojawią się straty z działalności... i gotówki nima :-)
  • Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~hej [83.6.62.*]
    to jest giełda i różnie może być, nie zastawiam domu i nie sprzedaje nerki :-)
    zerknij na ABCData- taka piękna spółeczka dywidendowa...
    Ryzyko zawsze jest a pewności brak

• Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~Ulisses [5.173.128.*]
    Zapytaj czy ta Twoja ABCDATA prowadzi działalność. Spróbuj zapytać czy przyjmą zlecenie. Bo się okaże że wszystko ok...ale na papierze.
  • Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~hp [83.30.135.*]
    Hej Uli czy Ullisses , czemu tego nie pisałeś jak kurs był po 100zł. tylko teraz ostrzegasz ludzi jak łapiemy dołek(oby).Trzeba było ratować mnie przed Cloudem rok temu, teraz już za późno.
  • Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: ~Ul [5.173.128.*]
    Wtedy jeszcze nie wiedziałem i nie było mnie w spółce. Ostrzegam nowych żeby nie wchodzili w spółkę, która nie prowadzi działalności. To taka podobna sytuacja do banki internetowej z 2000 roku lub budowlanej. Spółka jest z modnej branży to ludzie kupują, ale nie wiedzą że nie prowadzi działalności. Tak jest z Cloud BIG DATA
  • Re: "BIG DATA" wg Cloud Autor: pandorinium [159.205.180.*]