przestań chrzanić te swoje chore wizje, równie dobrze możesz powiedzieć że będą robili turystyczne wycieczki na księżyc ! przestań wymyślać bo ci to szkodzi...
przecież mieli sprzedawać marki... sami opowiadali... Palome i Grację... Virtual... na jakiejś prezentacji zarządu.....? to że nie znaleźli chętnych i w międzyczasie "zamordowali" te marki i już nikt nie będzie zainteresowany to inna bajka.... zarząd tak samo zna się na branży kosmetycznej jak na branży turystyki kosmicznej.... ;-) co za różnica czym się firma zajmuje...? byle pieniądze zarabiali
to że mieli sprzedać część marek to było wiadomo ale jego wypowiedź powiązana z nazwiskami które wymienił sugeruje że mieliby sprzedać wszystkie marki , to jest właśnie turystyka kosmiczna.. a jak mu znajdę że Sikora zajmuje się np. złomem to co wymyśli ? że przejmiemy Krezusa ????
Dnia 2018-09-26 o godz. 10:32 ~xzx napisał(a): > to że mieli sprzedać część marek to było wiadomo ale jego wypowiedź powiązana z nazwiskami które wymienił sugeruje że mieliby sprzedać wszystkie marki , to jest właśnie turystyka kosmiczna.. > a jak mu znajdę że Sikora zajmuje się np. złomem to co wymyśli ? że przejmiemy Krezusa ????
jak spółka w takim tempie co roku będzie traciła przychody i udziały rynkowe to kto wie jaka strategia będzie ogłoszona? jak plan z Chopinem nie wypali.. może zaczniemy szyć garnitury, bo Pan Sarapata ma doświadczenie lub wejdziemy w biznes Fitness.. w którym ma doświadczenie pan Kamola... nie zbadane są wyroki... każdy kto używa kosmetyków myśli, że jest znawcą w kosmetykach... dopiero jak zacznie się powtarzalna sprzedaż Chopina to będzie wiadomo, czy projekt się broni. Zarząd zapowiedział pracownikom, że wszystko stawiają na Chopina i jak zarobią na Chopinie to wtedy będzie kasa na inne marki... a jak nie zarobią?? albo tylko tyle, żeby pokryć tylko koszty samej produkcji i dystrybucji Chopina to co będzie ze sprzedażą pozostałych kosmetyków?? tak jak zabili Grację, Palomę, Virtuala i Joko, tak za chwilę zabiją Miraculum i Tanitę,...jak konsument w pięlęgnacji i make-up jak nie ma gdzie kupić ( dystybucja) i nie ma nowości, które się wyrózniają to zapomina o marce... nie ma sentymentów... powrót na półki kosztuje 5x więcej niż utrzymanie pozycji...no, ale kto ma pieniądze ten ma racje... wyniki q2 i q3 pokażą jaki jest trend...
Akurat Paloma to balsamy ,a obecnie jest to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Wizualnie wygląda ok , tylko wprowadzić tego na półki nie potrafią... Po co sprzedawać Palomę ?? a trzymac "Być Może" ???? Nie rozumiem tej strategi...,ale ok :)
Dnia 2018-09-26 o godz. 12:45 ~zeus napisał(a): > Akurat Paloma to balsamy ,a obecnie jest to najszybciej rozwijający się segment rynku kosmetycznego. Wizualnie wygląda ok , tylko wprowadzić tego na półki nie potrafią... Po co sprzedawać Palomę ?? a trzymac "Być Może" ???? Nie rozumiem tej strategi...,ale ok :)
„Jestem przekonany, że wdrożenie z sukcesem produktów premium pod marką Chopin odmieni losy Miraculum, która od wielu las boryka się z problemami, i pozwoli w kolejnym etapie na realizację pozostałych, planowanych działań w zakresie innych marek należących do portfolio Spółki” - twierdzi Prezes Zarządu Tomasz Sarapata.
jajecznica.. idź ugotuj się na twardo bo popuszczasz zwieracze...
"Przyjęta przez Spółkę Strategia rozwoju marki Chopin zakłada, że pierwsza partia produktów marki Chopin, która obejmuje 60.000 sztuk perfum klasy Premium marki Chopin trafi do dystrybucji w IV kwartale 2018 roku."
może siec eksluzywnych agencji towarzyskich w całej Polsce Miraculum elite.Po każdym numerku dla klenta darmowy flakonik perfum chopin.cena za usluge 300 zl Proponuje emisje 1000 obligacji Miraculum elite po cenie 1000 zl sztuka.Uzyskana kwota posluzy na rozkręcenie biznesu wynajem lokali i oplacenie dziewczyn.Do boju Miraculum.
Nikt w branży nie rozumie tej strategii... ale czego się spodziewać.. wystarczy spojrzeć w CV zarządu jakie mają doświadczenie. Uczą się od prawie dwóch lat. Dzisiaj zobaczymy z jakim skutkiem...
Ja słyszałem że ktoś zza granicy spółka się interesuje , no ciekawe czy to tylko plotki , czyste finanse, zdrowa spółka , jak dopuszcza nową emisję do obrotu to kurs znów po 1.4 będzie , wtedy chce kupić ok 50 tys akcji
Nowakowska miała doświadczenie, ale nie miała pieniędzy. Ci co przyszli do spółki ( Tuory i Kamola) z pieniędzmi doszli do wniosku, że skoro same kompetencje nie wystarczyły to same pieniądze wystarczą. Głupota w pełnym wydaniu. W wynikach kreatywna księgowość. To na czym ten zarząd się zna to zarabianie na umorzeniach zobowiązań i odwracanie rezerw oraz na produkcji akcji. To im wychodzi znakomicie... niestety. Czy to ma coś wspólnego z biznesem kosmetycznym? Nic.
A po co ktoś z zagranicy ma kupować tą spółkę? Dla udziałów rynkowych w Polsce, które są ułamkowe? Czy dla tych spadków sprzedaży w eksporcie o 30%....