Dnia 2018-09-26 o godz. 10:32 ~xzx napisał(a):
> to że mieli sprzedać część marek to było wiadomo ale jego wypowiedź powiązana z nazwiskami które wymienił sugeruje że mieliby sprzedać wszystkie marki , to jest właśnie turystyka kosmiczna..
> a jak mu znajdę że Sikora zajmuje się np. złomem to co wymyśli ? że przejmiemy Krezusa ????
jak spółka w takim tempie co roku będzie traciła przychody i udziały rynkowe to kto wie jaka strategia będzie ogłoszona? jak plan z Chopinem nie wypali.. może zaczniemy szyć garnitury, bo Pan Sarapata ma doświadczenie lub wejdziemy w biznes Fitness.. w którym ma doświadczenie pan Kamola... nie zbadane są wyroki... każdy kto używa kosmetyków myśli, że jest znawcą w kosmetykach... dopiero jak zacznie się powtarzalna sprzedaż Chopina to będzie wiadomo, czy projekt się broni. Zarząd zapowiedział pracownikom, że wszystko stawiają na Chopina i jak zarobią na Chopinie to wtedy będzie kasa na inne marki... a jak nie zarobią?? albo tylko tyle, żeby pokryć tylko koszty samej produkcji i dystrybucji Chopina to co będzie ze sprzedażą pozostałych kosmetyków?? tak jak zabili Grację, Palomę, Virtuala i Joko, tak za chwilę zabiją Miraculum i Tanitę,...jak konsument w pięlęgnacji i make-up jak nie ma gdzie kupić ( dystybucja) i nie ma nowości, które się wyrózniają to zapomina o marce... nie ma sentymentów... powrót na półki kosztuje 5x więcej niż utrzymanie pozycji...no, ale kto ma pieniądze ten ma racje... wyniki q2 i q3 pokażą jaki jest trend...