Przypatruję się tym rozważaniom z ciekawością. Jest poezja i proza. Wskazówki i przestrogi. Właściwie poddając się nim można poczuć lęk. A ja kupiłem bo mam, jak notariusz z Wesela. Nikt nie wspomina o horyzoncie czasowym. Nie znam się na aspektach technicznych, nie powiem z pewnością jak mocno wydłuży sie III fala. Co mnie to obchodzi. Spółki energetyczne są niedowartościowane. W perspektywie wielu lat jestem pewien zysków. To co może niepokoić to potencjalna reakcja tłumu. Ona jest zaawsze nieprzewidywalna. Tak ja turbulencje na świecie. Ale tak jak powiedziałem liczy się horyzont inwestycyjny
a fundy, banki to też wtopiły i idą w zaparte, że są długoterminowymi ? a teraz sprzedaja na historycznych minimach a Ty nam mówisz, że jesteśmy idiotami, że kupujemy ? A kiedy kupować ? Jak będą na górce ? Wiem, wiem powiesz że własnie jest górka no więc odpowiadam górka była na 6 zł a teraz jesteśmy na końcu równi pochyłej dziwi mnie zachowanie tego co tak usilnie wyprzedaje i albo robi to bo jest mocno przymuszony albo ktoś zbańczył i robi to komornik bo tak wali w rynek że nawet nie ma żadnego podbijania, odbijania nawet mi się nie bekło :) jak się nałykałem Brać bo już podobnej okazji może nie być przez najbliższe może 10 lat ostatnio tak było w 2007 jesienią i na wiosnę 2008 r przy czym KGHM tylko jesienią, wiosną już był duzo droższy a potem sięgnął 200 zł Są jeszcze inne być może powody spadków pisze powody ale chodzi nie o to, że są tylko, że tak po prostu ktoś chce, że niby są powody a mianowicie powód jest polityczny Ten rząd dąży aby Polska była niezależna energetycznie No komu to się może nie podobać ? No ciekaw jestem tutaj Waszych podpowiedzi bo na prawdę nie mam pojęcia ? kompletnie nic mi nie przychodzi do głowy ba nic nie zapadło mi w pamięci nie wiem nie pamiętam zarobiony jestem no akurat teraz nie chwilowo