Jeśli przyjmiemy realny okres do oceny wzrostu kursu powiedzmy 2-3 lata. Jeśli CLN będzie już sprzedawał Salmex we wszystkich krajach EU Jeśli założymy, że Plexus znajdzie w ciągu tego czasu partnerów do 3 projektów z 6 które mają w umowie.
To jaki szacujesz poziom kursu?
Ja szacuję (wiadomo, że wróżenie z fusów trochę) 60-100 PLN.
szacowanie kursu nie ma moim zdaniem żadnego sensu po wtóre nie znam się na tym i nie podejmuje tego tematu tylko po to aby zaistnieć jak co niektórzy na innych spółkach na forum , jak dla mnie spółka jest w trendzie wzrostowym a obecnie znajduje się w szerokiej konsolidacji i dopóki się z niej nie wybije może być różnie zważywszy że wisi wielka korekta a wrzesień i padziernik nie ma dobrej passy . Nie mniej jesteśmy w 2 fali która może trwać i trwać ale po tym tj j po wybiciu będzie 3 i następne i może wynieść kurs tak jak się to stało np. z cdr do tego jednak daleka droga