Jak im się moce zakupowe polepsza, to nadrobia braki asortymentowe i wszystko powinno wrocic do normy. Od jakiegos czasu osiagaja lepsze marże, wiec wszystko powinno stopniowo wychodzic na prosta
Swoją drogą to geniusze albo raczej "Janusze" marketingu. Niedawno rozpoczeli kampanie telewizyjną
Ruszyła kampania polskiej sieci dyskontów odzieżowych TXM. Spoty reklamowe są emitowane we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych.
Podstawowym czynnikiem, który w negatywny sposób wpłynął na osiągnięte przychody, były odczuwalne deficyty w obszarze zapasu w sklepach. Zbyt mała dostępność dla Klienta oferty letniej, mogącej efektywnie konkurować z ofertą wyprzedażową sieci sklepów modowych, bezpośrednio i negatywnie przełożyła się na niski poziom sprzedaży w lipcu.
....czyli wydajemy pieniądze na reklamy aby sciagnąc ludzi do sklepów...w których nie mamy dla nich towaru
Te 25 mln , ktore maja zasilic spolke po emisji obligacji to wcale nie tak duzo. Spolka ma u dostawcow status wysokiego ryzyka, zatem nie ma co liczyc na dobre ceny (marze)
Dla tej "firmy" te 25 mln to WIELKIE MAŁE NIC !!!! Tych pieniędzy właściwie już nie ma i dokładnie nie wiadomo na co poszły .... I tak do następnego razu ...