Swoją drogą to geniusze albo raczej "Janusze" marketingu. Niedawno rozpoczeli kampanie telewizyjną
Ruszyła kampania polskiej sieci dyskontów odzieżowych TXM. Spoty reklamowe są emitowane we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych.
https://www.press.pl/tresc/53102,txm-textilmarket-kieruje-swoja-kampanie-do-wielu-grup-wiekowych-rownoczesnie
a pozniej tłumaczą
Podstawowym czynnikiem, który w negatywny sposób wpłynął na osiągnięte przychody, były odczuwalne deficyty w obszarze zapasu w sklepach. Zbyt mała dostępność dla Klienta oferty letniej, mogącej efektywnie konkurować z ofertą wyprzedażową sieci sklepów modowych, bezpośrednio i negatywnie przełożyła się na niski poziom sprzedaży w lipcu.
....czyli wydajemy pieniądze na reklamy aby sciagnąc ludzi do sklepów...w których nie mamy dla nich towaru