• dlaczego takie notowania ? Autor: ~fred [5.174.200.*]
    a nie ciągłe ,
  • Re: dlaczego takie notowania ? Autor: ~kepi [95.49.141.*]
    Zgodnie z regulaminem NewConnect, spółka z segmentu NC Alert jest notowana w systemie notowań jednolitych. Do segmentu NC Alert spółka została zakwalifikowana, o ile dobrze pamiętam, 27-06-2017. Znajdziesz na stronie GPW komunikat. Do alertów wpadła, zgodnie z regulaminem, za dwie kary - zawieszenie obrotu i upomnienie. Obie kary z tego samego powodu i to jest chamstwo pierwszej wody. Znali powód braku raportu i mogli sobie darować to bzdurne upomnienie.
    Spółka chyba nadal nie może nic zrobić, bo zarząd jest bez prezesa (zawieszonego decyzją rady nadzorczej) a uchwalona zmiana statusu umożliwiająca działanie członków zarządu musi być zarejestrowana przez odpowiedni sąd rejestrowy. Na przykładzie kilku spółek widziałem, że zarejestrowanie zmian statusu trwało do 4 do 6 miesięcy. Trochę masakra... Nie jestem prawnikiem i nie chce mi się szperać w prawie spółek handlowych. Może ktoś wie, czy uchwalenie zmian w statusie uprawnia spółkę do działania zgodnie z tymi zmianami przed zarejestrowaniem tych zmian przez sąd rejestrowy?
    Takie coś znalazłem: "Zarząd spółki jest zobowiązany do zgłoszenia zmiany statutu do KRS w ciągu trzech miesięcy od ustalenia odpowiedniej uchwały. Z chwilą wpisu do KRS zmiana statutu staje się skuteczna." To chyba tłumaczy brak jakichkolwiek informaci ze spółki.
  • Re: dlaczego takie notowania ? Autor: ~Nikt [37.47.34.*]
    Na stronie misterstwa sprawiedliwości jest aktualny KRS zachęcam do zapoznania się...
    I co? W KRS znajdziesz aktualny statut spółki?
    OK. Jest uaktualniona część:

Nazwa organu reprezentacji
    ZARZĄD

Sposób reprezentacji
    DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Członkowie reprezentacji
    OKNIŃSKI
    MACIEJ
     PREZES ZARZĄDU

GRYGIEL 
    GRZEGORZ
     CZŁONEK ZARZĄDU

BETLEJ
    TYMON
    MARCIN