To bardzo dobre info, na które czekałem, teraz decyzyjność wraca do zarządu Hyperiona. Syndyk zawsze dba tylko o swoje interesy, pracuję w branży windykacyjnej kilkanaście lat i różne sytuacje już widziałem (sprzedaże przez syndyka nieruchomości np. za 1/3 ceny rynkowej).
Jesli na walnym chcą omawiac wyniki finansowe za 2017 to wszystko wskazuje na to że byc może notowania przywrócą. Ale no własnie tradycyjnie zobaczymy.
Ze wzgledu na niski ff jest to sp.spekulacyjna. Wcale sie nie zdziwie jak tu bedzie drugi graviton.Za takie długie wakacje nalezy sie chyba sowita nagroda.
Tu nikt nikogo nie przejął, MSS Telekom to spółka odpowiedzialna za utrzymanie, eksploatację i serwis sieci telekomunikacyjnej i infrastruktury należącej do MSS (Hyperion)
będzie jak kiedyś ze spółką Krosno....Bankructwo, likwidacji i mimo likwidacji cały czas sobie działała ale nie należała już do wcześniejszych akcjonariuszy,a hutą kierował się zdaje się syndyk czy ktoś w tym rodzaju starając się sprzedać :)
Spółka już nie bedzie działac! Czeka ją wyjscie z gpw, to trwa ok roku. Porobili zastawy rejestrowe by syndyk grosza nie sciągnął. Na mss nawet 200%. Doskonale opracowali ten plan. Hyp do likwidacji. Wierzycielom mimo umorzenia upadłosci cały czas się należy.
Tu sytuacja jest analogiczna do mediatela . Tam było umorzenie upadłosci tak jak na hyp. 99,7% mediatela ma hawe. Tu pewnie też będą chcieli mieć pełen pakiet i ewakuacja z gpw pewna. Pytanie czy wznowią notowania? Czy bardziej im się bedzie opłacało wykupić od drobnych po taniosci?