• przyszłość Autor: ~xls [89.79.61.*]
    Witam,
    Niestety nie znam się za bardzo na przepisach itp związanych z funkcjonowaniem spółek i ich istnieniem na GPW, dlatego z góry przepraszam, jeżeli moje pytanie jest durne. Może ktoś mi w kilku szybkich zdaniach wyjaśnić co musi się teraz zadziać, na co czekamy, żeby mogły być wznowione notowania?
  • Re: przyszłość Autor: ~Kris [109.77.72.*]
    Potrzebny jest cud :)
  • Re: przyszłość Autor: ~Akcjonariusz [31.0.65.*]
    Nie cud tylko sprzedaż 800tys ha lasu w Komi hincxykom i będzie gut
  • Re: przyszłość Autor: ~IDEK [188.146.69.*]
    Normalnie to zakończenie tematu z pko,odwieszenie notowań,scalenie akcji,wyłonienie konkretnego akcjonariatu,pozyskanie kapitału i działanie.Nienormalnie to "łapu,capu kop i klapa.......pozdrawiam
  • Re: przyszłość Autor: ~bubu [78.10.208.*]
    Widzę to tak z komi nic nie będzie bo dawno się już z tego wycofali jedyny zysk z czego mieli to elektrownia którą sprzedali dostali od państwa odszkodowanie trochę długów spłacili ale nie ma z czego wytwarzać pieniędzy bo nic nie mają pracownicy ich podali o swoje nie zapłacone pensje czyli nikt tam nie pracuje prezes ucieka jak najszybciej z tonącego statku pewnie zostały pieniądze na jego odprawę i tyle z takiego marasu już się nie da podnieść
  • Re: przyszłość Autor: ~68yyy87tgtgg [37.248.154.*]
    wydaje mi się że: to ma być restrukturyzacja długu tzn na dzień- zero realna wartość wierzytelności -wierzycieli, żeby wiedzieli co i ile mają.Natomiast forma niekoniecznie w gotówce mogą to być np.jakieś papiery dłużne do wykupu,obligacje,lub zamiana na akcje.Pan Ireneusz jako restrukturyzator zrobił wszystko ,dalej niema co się kopać z koniem.Teraz wierzyciel, który ma największy wkład powinien wybrać swojego kandydata na prezio,W dalszym procesie restrukturyzacji powinna nastąpić pomoc publiczna państwa ze względu na niewspółmierne odszkodowanie oraz zmiany w polityce z Rosją w czasie trwania działalności spółki.