co myślisz, ze analitycy nie przestudiowali raportu i w cimeno grają ? dzis wyrzucali sprawni inaczej, bo jak można sie kierować czymś co juz jest dawno historia i sie nei powtórzy...
I tak i nie - myślę że raport był już cenach przed publikacją, proste inni wiedzą wcześniej i tyle. Stąd zjazd przy Listach na 11pln. Do następnych informacji są tygodnie - SWIG80 w odwrocie. Poprzez przychody za IIIQ nie spadło mocno niżej, zagrywka ratunkowa bo byśmy chyba te 8pln Reventona zobaczyli. Kosztuje toto 6pln. Spójrz relanie czy to takie cudo.
Nie znam się aż tak, ale technika tu też jakaś chyba cudowna nie wystepuję na świeczkach. Tylko jakiś mocny realny komunikat może to ruszyć. Inaczej będą sobie dalej powoli pykać jak do teraz.
Dzięki pracom technicznym prowadzonym w okresie raportu koszt pozyskania mikrosfery DMC na etapie rozruchowym linii pozyskiwania w Astanie jest o 68% niższy od kosztu mikrosfery pozyskiwanej w Kazachstanie metodą tradycyjną. Gdy linia pozyskiwania osiągnie projektowany poziom produkcji wskaźnik ten będzie jeszcze korzystniejszy.
Władze giełdowej spółki zapowiadają, że od IV kwartału będą stopniowo zwiększać ilości pozyskiwanej mikrosfery z nowej instalacji.
Spoko, tylko że piszemy tu o sporych nieścisłościach w Listach badź innych raportach. Kiedy będziesz mogł się przekonać czy jest to prawda czy kolejna latryna słowna? Dopiero po wynikach. Bo jest 70% procent szans że przeczytasz kolejną magiczną sentencję na ZAŚ. Co chcę powiedzieć - gdzieś to widziałem, gdzies to czytałem.
Władze giełdowej spółki zapowiadają, że od IV kwartału będą stopniowo zwiększać ilości pozyskiwanej mikrosfery z nowej instalacji.
Oczywiście, pisałem o tym. dlatego nie ma Armagedonu po raporcie miedzy innymi. Poprostu taka jest wycena rynku, ot tyle moim zdaniem. Może i przyjdzie czas na wzrosty,ale raczej nie prędko.