• wyniki po I kwartale Autor: ~yodyod [31.0.32.*]
    Dużo nowych wiadomości.
    Wielu nowych Klientów, kilka nowych pomysłów.
    Co cieszy, oprócz liczb oczywiści, gdzie okazało się to segment agencyjny i mediowy były głównymi driverami pozytywnych zmian w wynikach.
    Agencja na poziomie EBITDA 330 tys PLN zysku, przy 453 tys straty rok wcześniej, a to przy wzroście przychodów z 8 493 000 na 8 794 000 PLN. Szaleństwo za to w segmencie mediowym, gdzie przychody wzrosły z 7,1 mln PLN do 11,6 mln PLN co pozwoliło zwiększyć zysk EBITDA z 55 tys PLN do poziomu 635 tys PLN.
    To co wg mnie warto wypunktować:
    S.agencyjny
    - nawiązanie współpracy z Lays na 7 rynkach
    - rozwinięcie współpracy ze szwajcarskim bankiem Pictet
    -pozyskanie do współpracy przez K2 Digital Transformation IKEA, P4 sp. z o.o oraz Shell
    S. mediowy
    - nowy Klienci:Ultimo, Sephora, Canpol Babies,LOVI ale również Shell oraz MEED z Dubaju
    - stworzenie Data Management Platform - platformy do zarządzania danymi opartej o chmurę obliczeniową Oktawave
    - stworzenie narzędzia do optymalizacji synergii działań TV offline oraz online

  • Re: wyniki po I kwartale Autor: ~yodyod [31.0.32.*]
    ps. czekam na omówienie wyników przez Vestorsów i update do rekomendacji
  • Re: wyniki po I kwartale Autor: ~Telesfor [194.126.238.*]
    Po czterech kwartałach narastająco Ebitda całej Grupy wzrosła do 7 mln. Myślę, że czekali na taki kwartał pod kątem kontynuacji negocjacji. Segment mediowy najsilniejszy.
[x]
FABRITY 0,00% 26,10 2025-10-22 16:38:51
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.