Wciąż, nie potrafię wyjść z podziwu nad trafnością tytułowej rekomendacji. Nie siedzę w finansach, nie znam się na tym, ale nie rozumiem jak można doradzać tak klientom. Wielu z nas na tym forum, zauważa prostą zależność między cenami surowców a zyskami firmy a analitycy Trigon nawet słowem nie napomknęli w swojej rekomendacji o cenach kakao i cukru. Dziwna sprawa: bylejakość, amatorszczyzna, czy może jeszcze coś innego? Biedni Ci inwestorzy, którzy Trigona posłuchali...
Ta rekomendacja to celowa zagrywka aby obskubać co niektórych z akcji. Ceny kakao zbliżają się do min z przed 5 lat, cukru przebiły wczoraj magiczne 16USc/funt i to nie koniec na tym, myśleć ludzie.
Niedawno Trigon wmawiał spadek Getinoble do 1zł.(przy cenie około1,3) sporo ludzi posprzedawało a potem kurs przebił 2zł.To albo idioci, albo celowo...
Ta rekomendacja sama w sobie już budzi podejrzenia bo niczym po aptekarsku doszło do 950zł/akcje. Podtrzymuje to co wcześniej pisałem że to była celowa zagrywka aby odebrać akcje co niektórym. Ceny cukru nadal spadają a więc na akcjach będziemy teraz obserwować dalsze wzrosty. Oceniam że tutaj jest spokój ale popatrzcie co się dzieje na CIGAMES.
Aha czyli jak cena nie dojdzie tam gdzie jest rekomendacja to trigon zly a jak dojdzie to trigon tez zly. Co by nie zrobili to albo kombinuja albo sie nie znaja. Mi to wyglada na zwykla eacjonalna wycene. akurat ryzyka na ktore zwracaja uwage sa godne przynajmniej 5 minut zastanowienia. Aha i przedewszystkim oni podaja jaka jest wycena na DZISIAJ a nie jaka bedzie za rok.