Ja uwazam ze dosc realna stawka sa 2 centy ;) czyli ok. 10 groszy od reklamy .........dalej liczac w grze po krysztalach tak gdzie sa platnosci za 2 krysztaly pozwalaja obejrzec reklame zeby zdobyc te 2 krysztaly...... natomiast zeby kupic 40 krysztalow trzeba wydac 4,39zl czyli to daje w zasadzie 1,09 za 10 krysztalow...... podzielic to na 5 to daje ok 21 groszy za 2 krysztaly.....wiec mozna wydedukowac ze w platnosciach wydedukowali reklame za 21 groszy nawet uwzgledniajac ze to moze byc zbyt optymistyczna wersja dziele to na pol tak na wszelki wypadek i wychodzi mi 10 groszy wedlug mnie to dosc konserwatywne wyliczenie co o tym myslicie ??
Romek reklama reklamie nierówna ! Są plansze reklamowe, są reklamy 20 i 30 sekundowe, są reklamy w które wiele razy kliknąłem przez przypadek i mnie przekierowało do sklepu, a nawet jedną apkę ściągnąłem przez przypadek. To pewnie ma inną wycenę.
Czytałem, że wyświetlenie paczki 1000 reklam to zysk ok 2 dolarów. Jednak nie przywiązywałbym się do wyceny jednej reklamy a czasu poświęcanego na grę per użytkownik. Ja sam grając sporadycznie widziałem już ok 200 reklam.
Moim zdaniem najważniejsze jest teraz żeby vivid rozreklamował grę na androidzie i rozwijał ten produkt. Nowe mechaniki, nowe pojazdy z upgrad`ami np. motory (ścigacze, choppery), nowe trasy, nowe misje, etc... część z tych rzeczy mogą zrobić niewielkim kosztem. Sądzę, że po sukcesie tej gry Vivid się na to zdecyduje. Kolejne aktualizacje mogą zmienić trochę monetyzację gry. A może zostawią ten projekt i wydadzą podobną grę we własnym zakresie bardziej dopracowaną na bazie obecnych doświadczeń w przyszłym roku. Tak czy inaczej sam Prezio nie spodziewał się takiej popularności gry i zgadzam się z nim również myślałem że będzie to coś ala road hopper. Wydaje mi się że przy tym projekcie bardziej liczy się zebrane doświadczenie (analiza zebranych danych odnośnie gry wyścigowej endless runner) oraz rozwój projektu wydawniczego. Manny musi powtórzyć sukces Creeda/Rockyego a Metal Fist musi przebić sufit i będzie dobrze. Na koniec roku mamy jeszcze jedną a może 2 premiery. Chociaż osobiście wolałbym 1 premierę i aktualizacje dopracowujące highwaya, mannego i metal fista w ramach których zwiększą też kontent. A poza tym zawsze będą jakiś małe bugi dla wybranych modeli telefonów tym bardziej że w tym roku flagowce jeszcze nie wyszły i to może też z tego względu przesunięto premierę ich najważniejszej gry z marca na czerwiec. Mannego nie mogą przesunąć bo mamy walkę 22 kwietnia.
internecik - i kolejny raz dajesz przykład braku myślenia i piszesz o czymś o czym nie masz pojęcie gra nie polega na rozwalaniu samochodów tylko ich wymijaniu - jak w coś wjedziesz - tracisz tzw. "życie"
Dnia 2017-03-22 o godz. 08:15 ~marazzz napisał(a): > internecik - i kolejny raz dajesz przykład braku myślenia i piszesz o czymś o czym nie masz pojęcie > gra nie polega na rozwalaniu samochodów tylko ich wymijaniu - jak w coś wjedziesz - tracisz tzw. "życie" >
Geniuszu, weź odpal grę i spróbuj walnąć w jakiś samochód bokiem. Za takie coś w grze właśnie dostajesz kasę. Więc może nie pisz już nic więcej...
A ci jak zwykle zachwycają się grą,żeby przynajmniej było czym .Gierka jakich wiele i to na spółkę z innym developerem. .Sam kurs mówi za siebie.Spółka popada w coraz większe długi , w kasie pusto , zostały tylko marzenia nic więcej.Na dzień dzisiejszy kurs 3zł to dużo, naprawdę dużo.Jak Many i Metalfist nie odniesie sukcesu to gasimy światło kurs ląduje na groszówkach.