• Nadzór nad inpost Autor: ~Poszkodowany [178.42.37.*]
    Brak możliwości odzyskania odszkodowania za stratę towaru . Sprawa toczy sie 6 miesięcy i dział reklamacyjny nie ma wpływu na wypłate . To jest cyrk konsultanci odbierają po 45 minutach i nie potrafią pomóc . Centrala ma nie aktywny telefon. To nie firma bez kompetentnych pracowników . Omijajcie ich z daleka.
  • Re: Nadzór nad inpost Autor: ~Nabity_w_InPost [83.22.62.*]
    Firma idzie na dno, kurierom wypłaca należności za miesiąc poprzedni w ratach co tydzień lub kilka razy w tygodniu; gdzie środki powinny być wypłacone na koniec miesiąca, osobą prowadzącym POK'i nie wypłacają należności; opóźnienie w wypłacie ponad dwa miesiące...
  • Re: Nadzór nad inpost Autor: ~bezradna [81.190.104.*]
    Mam podobne problemy. Od ponad pół roku próbuję ustalić w InPost, kto odebrał adresowaną do mnie przesyłkę. Jedyną informację, jaką ustala InPost przez ponad 6 miesięcy jest " przesyka widnieje w systemie jako odebrana". Koniec ustaleń. TRAGICZNA firma. Nikt nic nie wie. Tylko klient ponosi straty.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [83.9.61.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
[x]
INPOST 1,89% 44,20 2025-12-18 16:55:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.