Brak możliwości odzyskania odszkodowania za stratę towaru . Sprawa toczy sie 6 miesięcy i dział reklamacyjny nie ma wpływu na wypłate . To jest cyrk konsultanci odbierają po 45 minutach i nie potrafią pomóc . Centrala ma nie aktywny telefon. To nie firma bez kompetentnych pracowników . Omijajcie ich z daleka.
Firma idzie na dno, kurierom wypłaca należności za miesiąc poprzedni w ratach co tydzień lub kilka razy w tygodniu; gdzie środki powinny być wypłacone na koniec miesiąca, osobą prowadzącym POK'i nie wypłacają należności; opóźnienie w wypłacie ponad dwa miesiące...
Mam podobne problemy. Od ponad pół roku próbuję ustalić w InPost, kto odebrał adresowaną do mnie przesyłkę. Jedyną informację, jaką ustala InPost przez ponad 6 miesięcy jest " przesyka widnieje w systemie jako odebrana". Koniec ustaleń. TRAGICZNA firma. Nikt nic nie wie. Tylko klient ponosi straty.