Przewaznie gry Vividu po tygodniu od premiery w Appstore atakuja mocno na Androidzie ..... tu premiera byla 9 wiec na 16 i kolejne dni mocny atak na Androidzie powinnismy widziec....
Z tym Androidem to jest zagadka, bo liczba ocen wskazuje raczej na 10-15 tys. pobrań niż 1-5 tys. Tym bardziej że gra się pojawiła już w różnych rankingach. Ale możliwe, że panowie przygotowywali tylko grunt pod start kampanii Androidowej - ludzie ciekawi reklam od razu zobaczą profil z imponującymi ocenami i wysoko w rankingach.
Tak czy inaczej, skupienie się na iOS było słusznym zagraniem, bo to kilkakrotnie "cenniejszy" użytkownik + moda idzie z iOS.
Dorotka napewno jest wiecej....ten ranking ktory on wrzucil dotyczy polski a najprawdopodobniej to w ogole nie jest uaktualniony zreszta samo to ze ja na telefonie z andoidem przy 37 tysiacach punktow wczoraj bylem 6800 w rankingu to jak 1000-5000?? hahah..... przecieniacie google play i sensora zreszta tez tzn sensor dobrze wskazuje pozycje z dokladnoscia godzinowa ale np.... jak popatrzymy na usersow to caly czas pokazuje ze wszysscy sa z Filipin podobnie estimates revue trzeba poczekac pewnie z tydzien az uaktualnia nie mowiac o dochodach z marca te jak wiadomo po 10 kwietnia dopiero poznamy ;) i to tez oczywiscie bez reklam....
To w takim razie ranking Topu musi byc laczny i dla urzadzen typu Iphone i dla Androidowcow tak czy siak jak juz ktos napisal mamy ponad 500 000 pobran to zacny wynik jest szansa na milion do konca tygodnia :) :)
jutro o 10:00 konferencja Vivid. Zapewne Prezes się pochwali, nie wierzę, że nikt nie zada pytań odnośnie premiery HG. Wg. mnie dane nie są zaktualizowane. Aktualizacja co 24 godziny jest z poziomu developera w konsoli. Vivid może sprawdzać dane instalacji... ilości osób, które odinstalowały apkę,, etc.. Jutro powinnismy sie czegoś dowiedzieć. A tak czy inaczej jak pójdzie kampania na Androida to nie nadążymy odświeżać danych. Przychód jest większy z iOs ale ilości ściągnięć gry są o połowę większe dla Androida. Będzie dobrze.
W konsoli widzą co do sztuki, ale także z opóźnieniem 24h. W Google Play dane aktualizują się w podobnym tempie, tak samo jak średnia ocen (ta chyba nieco szybciej).
Ale to być może dobry znak: Vivid bardzo starannie przygotował się do kampanii Androidową i nie próbował prowadzić dwóch premierowych kampanii na oba systemy, tylko by się rozdrobnili. Kampanią na iOS przy okazji wybadali, jak skutecznie targetować kampanię i widzą, którymi kanałami i z jakim contentem prowadzić działania - co konwertuje najskuteczniej.
ogólnie wg mnie pobrania świetnie poza us. monetyzacja narazie ok. pytanie mam takie: czemu taka słaba pozycja w pobraniach us iphone? rb2 osiagnal 1 lub 2 pozycje po premierze.