Ale żeby to zrobić potrzeba:
Przemyślanej reklamy docierajacej bardziej do młodych niż starych
Szerszej kolekcji casual. Vistula robi to świetnie. Przy wejściu często zapominamy że to sklep z garniturem a jednocześnie wiemy że musi tam być.
Sorry. Ale chyba zmiana prezesa. Jak dla mnie gość który w roku wali takie błędy nie powinien być na tym miejscu.
Mam nadzieję że bardzo dobre wyniki za 3 kwartał plus malutkie światełko w tunelu w przychodach za październik to początek czegoś lepszego.
Pozdro :)
Promocje w stylu 2 koszule za 300 zł to jakieś jaja. Jak gość (Prezesik) chce zwiększyć ilość klientów ? Kto wyda jednorazowo 300 zł na koszule ? Chłopie popatrz się na Wólczankę/Vistulę i się ucz. W Październiku wzrost sprzedaży Bytomia +4% śmiech na sali przy Vistuli +30%.