• Chiński leasingodawcy na globalnym polowaniu Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Aktualności
    czwartek 6 października 2016 http://www.aircraftleasing.ie/news/Chinese%20Leasing/
    Jeśli coś odzwierciedla apetyt chińskich leasingodawców samolotów aby zdobyc dominującą rolę w sektorze, to konsumpcja Bohai Leasing w transakcji za 6 mld nabycia 100% Avolon.   "Budowanie chińskiej obecności w (globalnej) branży leasingowej samolotów to długoterminowy zamiar rządu chińskiego.  
    Napęd przez chińskich banki i innych inwestorów którzy stawiaja duże pieniądze na firmy leasingowe nie dziwi, ponieważ leasing samolotu może być o wiele bardziej opłacalne niż samo posiadanie lini lotniczej . Bloomberg mówi marże operacyjne w AerCap Holdings, największy leasingodawca na świecie, uśrednione 34% w ciągu ostatnich trzech lat. 
    Na pewno jest to opłacalne, jeśli Chiny Aircraft Leasing Group (CALC), największy niezależny leasingodawca operacyjny którego  zysk okresowy, do 30 czerwca wzrosł o 105,7% w stosunku do tego samego okresu w 2015 roku, a jej portfel leasingu rozszerzony do 70 samolotów.
    W rzeczywistości, leasing samolotów na dużą skalę jest jeszcze w stadium embrionalnym w Chinach. Sektor tylko wystartował w 2007 roku, gdy regulator finansowy Chin dał bankom zielone światło do wejścia na sektor. Rozwój był szybki.
    Chińskie instytucje finansowe nieustannie zachęcają swoje filie leasingowe , a teraz mają co najmniej 80% udziału w rynku lokalnym. ICBC Leasing sama własność Industrial and Commercial Bank of China, rozszerzyła swoją flotę o więcej niż siedem razy, około 450 samolotów, w ciągu ostatnich siedmiu lat.
    Chińscy leasingodawcy napewno mają wielkie ambicje. największy w kraju leasingodawca samolotów ICBC Financial Leasing (ICBCL), zamierza podwoić swoją flotę, dostarczając ponad 300 samolotów różnych klientów do końca 2017 roku.
    Chiński leasingodawcy mają bardzo dużo zleceń na samoloty w celu zaspokojenia oczekiwanego popytu w kraju i za granicą . Przewiduje się, leasingodawcy będą dostarczać prawie 70% z 6.000 powiększonej floty samolotów, których oddanie przewidziane jest do chińskich linii lotniczych w ciągu najbliższych 20 lat.
    W tym samym czasie, niektórzy zachodni leasingodawcy tworzenią partnerstwa z firmi lotniczymi w Chinach. Nie dalej jak w lipcu, litewski leasingodawca, AviaAM Leasing podpisał joint venture z rozwoju i inwestycji Spółki Henan Lotnictwa Cywilnego (HNCA), na zbudowanie i zarządzanie wąsko kadłubowymi samolotami o wartości do 900 mln. Nasi partnerzy z HNCA zapewnią dostęp do korzystnych warunków finansowych potrzebnych do rozwoju floty JV ", powiedział prezes i dyrektor wykonawczy AviaAM Tadas Goberis.
    Dla inwestorów, przelewanie pieniędzy na spółkach leasingowych zamiast linii lotniczych jest bardzo atrakcyjna. Bank of China-własnością i Singapuru BOC Aviation Ltd pozyskał 1 miliard z pierwszej oferty publicznej (IPO) w Hong Kongu, która została ukończona 1 czerwca tego roku,  IPO przyciągnął 11 inwestorów stanowiące fundament, w tym Boeing, suwerenne fundusz inwestycyjny China Investment Corp i rząd Temasek Holdings Fullerton Fund Management Singopore .
    Teraz BOC Aviation Ltd, leasingodawca uzyskał rekordowy zysk netto w wysokości 3 mln w ubiegłym roku.W sierpniu ogłoszono tymczasowy zysk netto 2 mln USD , wzrost o 24% w stosunku do tych samych miesiącach w roku 2015. "Azja-Pacyfik jest wzrost rynku", powiedział CEO, Robert Martin. "Wzrost zamorzności klasy średniej spowodowal popyt na podróże. To będzie prowadzić zapotrzebowanie na samoloty "
    Jednak analitycy ostrzegają, istnieją problemy naprzód w tym rynku odparowania.Chińskie firmy leasingowe chętni do nabycia ustalonych zachodnich leasingodawcy w następstwie Avolon wykupić, może zapłacić ponad poziomy premii dla aktywów leasingodawców.
    Potencjalne ryzyka obejmują wiedzę działanie dzierżawionych statków powietrznych i ich stan, konserwacji, rejestracja, ubezpieczenie, proces transformacji i kosztów oraz związanych wartości rezydualnej. "Dostarczenie dużej liczby samolotów od zleceń składanych przez chińskich leasingodawców i linii lotniczych po roku 2011 jest wynikiem szczytu od 2018 roku," powiedział Ishka.
    "Podczas gdy leasingodawców pozostają w okresie miesiąca miodowego jako metę samolotu przez ich pierwotnych leasingu do leasingodawców, którzy nie posiadają niezbędnej wiedzy do rozwiązania wyżej wymienionych problemów zamierzamy zmierzyć turbulentny jazdę i stromą krzywą uczenia się", powiedział.
    Ale nie ma wątpliwości, że chińskie leasingodawców będą odgrywać coraz większą rolę w globalnym leasingu samolotów . Analitycy prognozują będzie więcej konsolidacji w branży i więcej zachodnich firm leasingowych do sprzedaży W najbliższych latach oczekuje się, że chińscy leasingodawcy się na czele kolejki aby kupic najlepszych .
  • Re: Chiński leasingodawcy na globalnym polowaniu Autor: ~zielony_ludzik [89.231.77.*]
    W skrócie wzrosty !!!
    A gdzieś za 10 lat, kiedy już nawet awionetki w Modlinie będą serwisować chińscy plantatorzy ryżu. W każdym Airbusie będzie dodatkowe piętro przeznaczone na sklepik wielobranżowy marki "5zł". z ryżem i sajgonkami w cenie.
  • Re: Chiński leasingodawcy na globalnym polowaniu Autor: ~seba [5.172.255.*]
    Oprócz tekstu o wysokich zyskach z leasingu najbardziej podoba mi sie fragment o jv z HNCA a zwłaszcza kwota 900 mln USD
    " W tym sa mym czasie, niektórzy zachodni leasingodawcy tworzenią partnerstwa z firmi lotniczymi w Chinach. Nie dalej jak w lipcu, litewski leasingodawca, AviaAM Leasing podpisał joint venture z rozwoju i inwestycji Spółki Henan Lotnictwa Cywilnego (HNCA), na zbudowanie i zarządzanie wąsko kadłubowymi samolotami o wartości do 900 mln. Nasi partnerzy z HNCA zapewnią dostęp do korzystnych warunków finansowych potrzebnych do rozwoju floty JV ", powiedział prezes i dyrektor wykonawczy AviaAM Tadas Goberis."
     
  • Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Nie tylko Aviaam dostrzega największy potenciał w Azji
    Zamieszczone w dniu 26 października 2016 roku przez rosyjskiego Lotnictwa Insider w transporcie lotniczym, Rosja

    Największy przewoźnik Aerofłot Rosji rozpoczęła negocjacje z kilku europejskich i azjatyckich linii lotniczych w zakresie tworzenia wspólnych przedsięwzięć, Giorgio Callegari, Aeroflot wiceprezes za strategię i sojusze powiedział na spotkaniu Klubu Europejskiego Lotnictwa w Brukseli Aviation Week Wspomniał o trwającyrch rozmowach z kilkoma podmiotami, ale nie chciał je wymienić, powołując się na umowy o poufności.

    Komentując dlaczego Aeroflot postanowił skupić się na Europie i Azji Callegari wyjaśnił, że grupa postrzega Europę jako brama do Ameryki, podczas gdy w Azji została wykazując najwyższe tempo wzrostu komercyjnych lotnictwa. Powiedział również, że rynek azjatycki był najbardziej obiecującym globalnie.

    W pierwszej połowie tego roku ruch Aeroflot wzrósł o 12,2% rok do roku, do 13,4 mln pasażerów. Jej przychody w tym samym okresie wzrósł o 24%. całkowity ruch na poziomie grupy, w tym z jej spółek zależnych Rossija, Pobeda i Aurora, wzrosła o 10,3% do 19,7 mln pasażerów. Od 2009 do 2015 tomów przewoźnika wzrosła z 11,1 mln pasażerów do 39,4 mln. przychodów Grupy czterokrotnie z 106,1 mld rubli (około 3,5 miliardów dolarów) w 2009 roku do 415,2 mld rubli (5,8 mld USD) w 2015 roku współczynnik obciążenia poprawiła 8.1 p.p. i wyniósł 78%, a średni wiek floty zmniejszony z ponad 15 do 6,4 lat.

    Celem Aeroflot jest uczynienie go do Europy top pięć linii lotniczych ocenie do roku 2025. Pod koniec roku 2015 przewoźnik odbyła siódmą pozycję na liście europejskich linii lotniczych za pomocą ruchu, a 24. w światowym liniami rankingu, wzrosła z 15., a 68. linie, odpowiednio, w 2009 r.

    Eksperci uważają, że utworzenie spółki joint venture jest sposobem na globalizację w lotnictwie komercyjnym. Dzisiejszy przemysł jest regulowany przez konwencję z Chicago, który zobowiązuje przewoźników do działania w interesie ich państwa. Przepis ten stanowi przeszkodę w tworzeniu firm ponadnarodowych.

    Globalne sojusze były pierwszym instrumentem pokonania tego ograniczenia. Umożliwiają one liniom lotniczym koordynować swoje działania przy jednoczesnym zachowaniu niezależności finansowej. Wspólne przedsięwzięcia implikuje głębszy poziom współpracy, w tym wspólne zarządzanie przepływami finansowymi. Taka forma współpracy oferuje więcej możliwości dla partnerów, umożliwiając im odjechać wahania ruchu pasażerskiego i rywalizować z najszybciej rozwijających się tanich przewoźników.
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~seba [5.172.255.*]
    Aeroflot to niech lepiej zajmie tym pośrednictwem leasingu zwrotnego z Aviaaml i sprzeda te 2 Airbusy A321 .Masz jakieś nowsze wiadomości na ten temat.
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Dnia 2016-10-28 o godz. 09:24 ~seba napisał(a):
    > Aeroflot to niech lepiej zajmie tym pośrednictwem leasingu zwrotnego z Aviaaml i sprzeda te 2 Airbusy A321 .Masz jakieś nowsze wiadomości na ten temat.

    Jesli chodzi o pośrednictwo tych 7 A321 to jedynie Rad Dyrektorów stwierdza że zatwierdzono szereg trasakcji mamy tylko to thttp://ir.aeroflot.com/fileadmin/user_upload/files/eng/ad_hoc/2016/8/2016-08-15_material_fact_the_meeting_of_the_issuer_s_bod_and_its_agenda_eng.pdf
    .100%potwierdzenie możemy mieć tylko w raporcie 3Q Aviiaml .Sprawdzałem treści uchwał Rady Dyrektorów dotyczących tego pośrednictwa 4 A321 Jest tylko to że ma Rada Dyrektorów ma zatwierdzić na agendzie http://ir.aeroflot.com/fileadmin/user_upload/files/eng/ad_hoc/2016/5/2016-05-16_material_fact_the_meeting_of_the_issuer_s_bod_and_its_agenda.pdf
    i też tego potwierdzenia nie ma a jednak to pośrednictwa doszło do skutku bo mamy to w raporcie Avii

    Jesli chodzi o sprzedaz tych dwoch samolotów Airbus A321-211 z następującymi numerami seryjnymi: 2330 i 2337; to Rada Dyrektorów wczoraj tę sprzedaż zatwierdzała i sprzedaż powinna się rozpocząć punkt 9 posiedzenia .http://ir.aeroflot.com/fileadmin/user_upload/files/eng/ad_hoc/2016/10/2016-10-18_material_fact_the_meeting_of_the_issuer_s_bod_and_its_agenda_eng.pdf
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~niedowiarek [89.174.235.*]
    Jak to możliwe żeby spółka z takim potenciałem na rozwój chodziła nadal przy c/z3 pomimo wzrostu o 100% .
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.145.*]
     Rada Dyrektorów podjąła uchwałę w sprawie sprzedaży dwóch samolotów Airbus A321-211 z następującymi numerami seryjnymi: 2330 i 2337. Umowa najmu dla obydwu samolotów wygasa w listopadzie 2016 r.
     Aeroflot ogłasza wyniki posiedzenia Zarządu
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Grupa również czerpie zyski z pośrednictwa leasingu miedzy podmiotami :
    18 .10 .2016 PJSC Aeroflot zatwierdzenił transakcje z podmiotami powiązanymi (komplet transakcji z podmiotami powiązanymi) Jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa (gwarancja) przezPJSC Aeroflot do LLC Pobeda Airlines do umów leasingu z 5 (pięciu) nowy Boeing 737-800 (z CFM56-7B24Strony:
    - PJSC Aeroflot jako gwaranta;
    - BOC Aviation (Ireland) Limited (i / lub jej filii) jako leasingodawca (beneficjent) oraz
    Zatwierdzenie transakcji z podmiotami powiązanymi (komplet transakcji z podmiotami powiązanymi) Jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa (gwarancja) przez
    PJSC Aeroflot z JSC Rossiya Arlines dla umów leasingu z 5 (pięciu) Boeing 777-300ER samolotów z następującymi
    Numery seryjne: 32706,32709,32715,32730 i 32710. Transakcja została zawarta pod następującymi warunkami materialnymi:
    Strony:
    - PJSC Aeroflot jako gwaranta;
    - AerCap Ireland Limited (Irlandia) (i / lub jej filii) i Altair Lotnictwa nr 3 Limited (Irlandia) (i / lub jego
    Filie) jak leasingodawców (beneficjentów);
    - JSC Rossiya Airlines jako leasingobiorca (dłużnika)
    Do tej pory w pośrednictwie leasingu nowych samolotów pomiedzy Irlandii a Rosją posredniczyła Aviaam .Zmiana leasingodawcy wynika z wysokich kosztów leasingu w Rosji (wysokie stopy procentowe 16 %)
    Razem jako Savelyev powiedział: "Aeroflot" planuje się 34 samolotów z parku "Transaero". Jest to około 4 Boeing 747 Boeing 737-800 10, które należą do firmy "Sbierbank Leasing", a także 20 szeroki cia Boeing 747, 777 i 767, które są wymienione jako właściciele "VTB Leasing" i "VEB-Leasing".aktualności
    Savelyev narzeka na wysokie koszty samolotu "Transaero"
    15 października 2015 ATO.ru
    Dyrektor Generalny "Aeroflot" Witalij Saveliev oskarżył rosyjskie Firmy leasingowe, których samoloty działa "Transaero", ponieważ oferują te amfibie największych przewoźników krajowych po zawyżonych cenach. Rachunek był szefem "Aeroflot" dokonał w wywiadzie dla kanału telewizyjnego "Rosja 24".

    Niezależnie od tego, że stopy leasingu napompować wszystkie trzy leasingodawcy, szef "Aeroflot" nie podał. Savelyev powiedział też, że jeśli nie mogą dojść do porozumienia, mógłby zwrócić się do innych firm leasingowych.
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~aviator [193.200.123.*]
    Bardzo subtelnie...Nie ma Pan przypadkiem za dużo tych akcji ? Tak tylko pytam...
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Mam ale dokupuję Jak by cię interesowało to dokonałem dzisiaj zakupu po 4 ,75 A ty chcesz kupić czy tak tylko pytasz ?
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~wojtek [37.7.138.*]
    nie wiem po co takie pytanie ????????????  dovado  informuje rzetelnie o tym co się w spółce dzieje i ja mogę za to podziękować ,,,,,
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.145.*]
    Wojtek dzięki za dzięki. Każdy kupuje żeby zarobić nikogo nie namawiam do zakupu bo każdy ma swój model inwestowania . Posiadam akcje interesuję się spółka i nie widzę przeszkody żeby ta wiedzą nie podzielić sie z innymi . Wg mnie spółka ma olbrzymi potenciał rozwoju a co za tym idzie wzrostu wiec to nie są dla mnie ceny do sprzedaży nie jestem daytraderem , do tego jesteśmy w 3 fali wzrostowej a w 3 fali korekty są płytkie zniesienie ma zazwyczaj 23,6 % z taką mamy obecnie do czynienia . Czy spółka co roku płacąca dywidendy z c/z 3 jest inwestycja spespekulacyjną oczywiście że nie,bo w każdej spółce takie wskażniki sa marzeniem , ale spóła ma wady min ,słabą komunikację z inwestorami bo jak wyjaśnić ,że spółka kupuje 2 Airbusy A321 za cenę 20 mln USD za sztukę i nie podaje żadnego komunikatu ,ale tu mamy możliwości potwierdzenia tych faktów najczęściej z pąństwowych żródeł( zazwyczaj ich nie je podaje ) ale np na Ukrainie istnieje Rejestr cywilnych statków powietrznych Ukrainy i tu możemy mówić o 100% żródłach poz 17 i poz 29 pokazują kto jest właścicielem ostatnio zakupionych Airbusów A321 .
     https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=uk&u=http://avia.gov.ua/register_of_aircraft.xls&prev=search
    gorzej sprawa wygląda w przypadku pośrednictwa nie ma możliwości w pąństwowych dokumentach rejestracyjnych sprawdzenia tych pośrednictw ,opieram sie o poprzednie trasakcje i tak wystrczy wziąść raport roczny i sprawdzić że te 9 mln zysku za pośrednictwo 3 nowych Boeingów 777 w 2105 odbyło się miedzy Irlandią i Rosją . Czy i w tym pośrednictwie uczestniczyła Avia nie możemy tego sprawdzić. Mogła bo Rosja w kontaktach z zachodem korzysta z pośredników .
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~akcionariusz [37.47.128.*]
    Dnia 2016-11-01 o godz. 19:23 ~dovado napisał(a):
    >  Rada Dyrektorów podjąła uchwałę w sprawie sprzedaży dwóch samolotów Airbus A321-211 z następującymi numerami seryjnymi: 2330 i 2337. Umowa najmu dla obydwu samolotów wygasa w listopadzie 2016 r.
    >Aeroflot ogłasza wyniki posiedzenia Zarządu

    Już widnieją jako wycofane z floty i czekają na nowego właściciela mam nadzieję Aviaam jak pozostałe sześć
    http://www.airfleets.net/flottecie/Aeroflot-stored-a321.htm

  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    BIZNESAKTUALNOŚCI
    Przewodniczący Rady Nadzorczej Aviaam , jeden z najbardziej znanych i kontrowersyjnych razem przedsiębiorców litewskich. Gediminas Ziemelis Jego nazwisko jest związane z upadłością flyLAL .Z drugiej strony, Ziemelis - jeden z niewielu litwinów który był w stanie ustawić się na światowym rynku lotniczym który jest ściśle regulowany. Przedsiębiorca nie działa tylko w biznesie, rozciągającym się od Wilna do Dżakarty, ale także z możliwością zglobalizowania w szybko zmieniającym się świecie, Jak się czujesz w swojej działalności w Rosji , gdzie inwestycje są dość wysokie lotnisko Ramenskojės w Moskwie. Jest zbudowane własnymi środkami, bez kredytów. Na szczęście, po dewaluacji rubla. Posiadamy wszystkie certyfikaty i jest ono ujmowane jako międzynarodowe lotnisko. Z biegiem lat, teoretycznie możliwe jest, aby obsługiwać więcej niż 16 milionów. pasażerów. 45 ha działce stworzyliśmy infrastrukturę, która pozwoli obsłużyć 4,5 miliona. pasażerów rocznie. W tym roku planujemy 1,9 mln. pasażerów. Dla porównania, lotnisko Domodiedowo Moscow usługi 32 mln. osób. Ale teraz, z powodu kryzysu, spadek na rynku rosyjskim, spadek lotów turystyczne do Egiptu i Turcji, zbankrutowało kilku przewoźników. Nie jest jasne, w jaki sposób rynek rosyjski będzie się rozwijać, Utrzymujemy doskonałe stosunki ze Wspólnotą Niepodległych Państw ( WNP ) i przewoźników azjatyckich. Na koniec roku będzie jasne, co ma przyjść jako podstawowy dochód . Naszym atutem jest to, że, w przeciwieństwie do zwykłej praktyki w Rosji, nasza firma na lotnisku będzie miała pierwszeństwo. Będą konkurować na równi z innymi dostawcami. Tenykščiam firma jest atrakcyjna. - Czy warto podjąć takie projekty długoterminowe w niestabilnych rynkach? - Wierzymy w wartość infrastruktury lotniska. Dlatego mamy nadzieję, że w przyszłości po kryzysie nasz projekt będzie mieć wartość. Jednak budowa portu lotniczego nie jest głównym priorytetem projektu. Robimy wiele innych: jeden z naszych obszarach działalności - handel bezcłowy . Jeden sklep już mamy i planujemy kolejne dwie, i dalszy rozwój, negocjujemy zakup istniejących firm. Ponadto, w tej chwili budujemy fabrykę farmaceutyczną, hotel, biurowiec, hangary obsługi technicznej domów mieszkalnych, operator turystyczny w krajach bałtyckich. Czas pokaże, które z obszarów przyniesie największy zysk. - Jak się czujesz na lotnisku w Wilnie - chciałbys tu także rozszerzyć działalność? - Pozwolenie na budowę nowego hangaru odbierane. Mamy tańsze i bardziej efektywne rozwijanie usług remontowych niż tutaj na Litwie, gdzie mamy główną siedzibę. Dzisiaj tekie obiekty mamy w Indonezji, Tajlandii, oferować kupić lub zbudować w Polsce. Rozwoj i naprawy samolotów kuszą nas, tak jak i dodatkowe dochody: z szczegółami marketingu, szkolenia, odsprzedaż samolotów. - Dalsze plany Rosja? - Widzimy świat - Chiny , USA, Indonezja, Turcja, Ukraina, Polska i inne kraje europejskie. Fizycznie, nasi pracownicy pracują obecnie w dwudziestu krajach. Może sprawiać wrażenie że Rosja - największy i najważniejszy rynek. Dziś, gdy rubel osłabił się, warto tutaj tylko kupowac, ale sam rynek jest niższy niż w Indonezji zwiększenie wzrostu przychodów w przyszłości, widzimy w tym państwie , największe zlecenia na samoloty na świecie. Jednocześnie, nasza firma, w przeciwieństwie do UE nie ma tam prawie konkurencji - Na Litwie sama, nasza grupa zatrudnia 1500 osób. Większość Litwinów, ale we wszystkich działach - ponad 40 narodowości. Musimy być kosmopolitą, tylko wtedy będzie mógł przyjść na Litwę pieniędz z całego świata. - Nie wszystko jest takie proste? - Ważne jest, aby porzucić kompleksy. Sprzedawać swoje usługi na całym świecie . Na przykład, mamy własne prezentacje grupowe, wizytówki, strony internetowe nie tylko przetłumaczone na osiem języków obcych, ale również język chiński.- Uczysz się mówić po chińsku? - Ja osobiście nie mam czasu, ale moi ludzie w najbliższym środowiskowu będą to robić aby dobrze sprzedawać swoje usługi na rzecz klienta . Ponadto Chińczycy się rozwijają , to jest przyszłość, choć żyją jakby osobnym światem. Nie jest YouTube, Facebook, Gmail, LinkedIn. Trzeba dostosować się do innych reguł gry. Litwa - kraj tranzytowy, ale nie ma Licea które uczyłoby mówić kilkoma językami swobodnie transportować menedżerów, handlowców, specjalistów międzynarodowych turystycznych lub inżynierów, albo prawników . Z drugiej strony, w przeciwieństwie do Chin, u nas tak daleko, tak bardzo dobre: ​​fantastyczne i nieskażonej przyrody, małe miasteczka. Wystarczy tylko kilka zmian by żyć jak w Szwajcarii. Ważne jest, aby zapobiec robieniu głupstw przez polityków . - Jednak lotnictwo pozostaje najbardziej atrakcyjne ze względu na jej globalność , wyrafinowane maszyny latające, technologei i, oczywiście, skala biznesu. Na przykład w Irlandii 5 milionów. mieszkańcy, sektor lotnictwa zatrudnia do 60 tys. osób Miliardowe obroty generuje Ryanair, zarejestrowaną w liczbie samolotów .(8 proc. Światowej floty). Lotnictwo litewskie zatrudnia już ponad 5 tys. flyLAL , to nie było złe zarządzanie lub przestępstwo : decyzja Sąd Okręgowy w Wilnie o wypłacie 23 milionów. euro odszkodowania od niedozwolonych środków rywali i litewskiej upadłości linii lotniczych zostało airBaltic ostatecznie udowodnione. - Być może powrót na rynek lotu? - Litwa nie. Gdzie indziej nie wykluczam takiej możliwości , widzę miejsca na tanią linię lotniczą w Wielkiej Brytanii, Niemczech i innych krajach starej UE. Ale jest jeden niuans - tania linia lotnicza musi płacić za coś, a nie konkurować z tanim jedzeniem i niewygodnymi siedzeniami . Na przykład, Ryanair nie płaci za samoloty, ponieważ producent, za wszelką cene musiał je sprzedac w celu utrzymania produkcji, . Mamy również nadzieję na podobną okazję. Boeing wybrał Ryanair, " Airbus " - EasyJet . Tylko w ten sposób będziemy w stanie latać w Europie. Za pieniądze UE zbudowano szereg lotnisk z powodu małej liczby lotów i starają się za wszelką cenę przyciągnąć przewożników . A masz do zaoferowania, jakieś zmiany na Litwie ? - Zjednoczone Emiraty Arabskie od 10 mln. populacji jest tylko 1,5 mln obywateli. 6 mln pracownicy usług z tak zwanych krajów o niskich kosztach wytwarzania. Jednak prawie 3 miliony. zarejestrowanych tam ludzi - to osoby uznawane za rezydentów podatkowych. To bogaci ludzie z całego świata, zazwyczaj dużo podróżują w prowadzeniu działalności gospodarczej w kilku krajach,.Mówimy nie tylko o przedsiębiorcach , ale także o wyższych grupach dochodowych: pilotów samolotów (którzy mają więcej niż 180 dni w roku), podróżujących żeglarzy, energii jądrowej , pracowników platformy wiertniczej W Dubaju zarejestrowani mieszkańcy mają prawo żyć tam, płacą osobiste dochody i podatki na ubezpieczenie społeczne. Jednocześnie są one wyłączone w swoich krajach, jak podatnicy Dlatego, aby nie utracić status rezydenta podatkowego, wymagane dwa razy w roku, aby dojechać do Emirates po to, żeby było w paszporcie. W celu utrzymania statusu rezydenta, warunki są szczególnie trudne - dokument pobytowe może zostać cofnięty za naruszenie przepisów ruchu drogowego. Ważny szczegół w wieku 62 lat traci status rezydenta - kraj otwarcie deklaruje: Nie patrzę na swój wiek i leczenie, mamy ulgi podatkowe , jak długo prowadzimy aktywne życie. Litwa może również przyjmować w ten sposób - zaprosić bogatego z byłego Związku Radzieckiego, Azji i obywateli krajów, którzy są nie tylko mieszkańcami za pieniądze, ale także stać się dodatkowo turystą jak i konsumentem , który płaci VAT. Z uwagę na fakt, że jesteśmy w Schengen. - Co mogłoby przyciągnąc tysiące mieszkańców z innych krajów. - ZEA tworzą ramy dla Brytyjczyków i miejscowej władzy. Teraz oczekuje się, że przychody z tego sektora, wraz z rozwojem bankowości i turystyki do 2060 roku. zastąpić przychody z ropy naftowej. Jednak o zezwolenie na pobyt (w praktyce - do zostania rezydentem podatkowym) oraz licencję każdego roku trzeba zapłacić 10 tys. dolarów. Dla Emirates to miliardy dochodów, ponieważ takich "obywateli" to ponad 3 miliony. Ponadto, ludzie, którzy nie mieszkają w kraju, muszą być co najmniej dwa razy w roku przyjechać do kraju i wydać dodatkowe pieniądze. Dziś byłoby to dość łatwe zadanie, ponieważ potrzebują wizy Schengen. Interesujące jest to, że procesy te odbywają się do dziś. O ile mi wiadomo, czarny rynek na prawo stałego pobytu na Litwie kosztuje nawet do 100 tys. dolarów. Kwoty te powrócą do czarnych podmiotów rynkowych. Dlaczego nie może być czyste, dostarczyć pieniądze do budżetu, wykorzystując naszą obecność w strefie Schengen, a także rewitalizację wolnych stref ekonomicznych? - Być może jest to niedopuszczalne w UE? - Europa to robi Wielka Brytania, Dania, Holandia, Cypr, Malta, Węgry, Słowacja, Łotwa, Estonia, ale nie mówią o tym głośno. I uwaga - w tych krajach to nie są uchodźcy, imigranci . Oni to jakoś zablokowali , nie ma wsparcia państwa dla pobytu imigrantów. - Porozmawiajmy nie tylko o imigrantach , ale także o naszej ekspansji biznesowej zwłaszcza w Chinach. Czy atrakcyjna ? - Nasza firma współpracuje już przez pięć lat z Chińczykami ze względu na ich wielkość . Mamy podpisane umowy na 2,5 mld USD do finansowania samolotów, zakup sprzętu do zakładu farmaceutycznego. Są sztywni, konserwatywni i nie rozszerzają się na innowacyjność To jest nasza szansa. Wierzę, że dziś trzeba uczyć się języka chińskiego. To jest przyszłość. Tym bardziej, że Chińczycy mogą mieć drugie dziecko, a po 20 latach liczba ludności szacuje się na 2,5 do 2,7 mld Pytanie tylko - w jakich obszarach i krajach bedzie żyć tyle setek milionów Chińczyków. Ich kraju po prostu ich nie zmieści. - Dla Litwy to szansa czy zagrożenie? - Chińczycy inwestują w Afryce. Tam Minerały, żyzne gleby, stosunkowo duże i puste obszary, gdzie nie ma infrastruktury: budowy dróg, j budowa szkół, szpitali, rafinerie mogą rekrutować i chińskie firmy i faktycznie skolonizować całe kraje. Europejczycy na tym kontynencie, w przeciwieństwie do Chińczyków tracą wpływy. Na przykład dzisiaj w Nigerii , według nieoficjalnych danych, chińskiej populacji jest ponad 10 milionów. Oni sie nie zatrzymują na Europe . Białoruś, w pobliżu Mińska, zbudowano dla 300 tys. populacja miasto dla pracowników z ich kraju. To prawda, że ​​na Ukrainie aby otrzymać Chiński kredyt państwowo zgodziło się wynająć ponad 1 milion. hektarów czarnoziemu z możliwością pracy chińskich rolników . Podczas gdy Unia Europejska stara się ograniczyć chińską inwazję gospodarczą. Z drugiej jednak strony, w porozumieniu z jednym z regionów w dowolnej częsci Chin i ustanowienia bezpośredniego połączenia na przestrzeni lat do naszego kraju może przyjeżdżać ponad milion turystów. Gospodarka może zrobić skok naprzód . - Jakie jest twoje życie osobiste? - Jedna trzecia to podróżowanie. Odwiedziłem wszystkie rynki Avia Solutions Group oraz głównych klientów. Latam przez konwencjonalne linie. Chociaż grupa "Klasjet posiada trzy samoloty klasy biznesowej, nie mogą one mi służyć, ponieważ jest to bardzo drogie przyjemności. Mam trzy biura w Wilnie, Warszawie i Moskwie (od jesieni w Bangkoku). Wszystkie ściany są ozdobione identycznymi obrazami , które sprawiaja że nie odróżniam gdzie jestem. W rzeczywistości firma prowadzi kreatywność, pasję do interakcji z ludźmi, podróże i wiedza, które regularnie otrzymuje. Najbardziej lubię komunikację z ludźmi biznesu i konkurencji. .
    link
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~akcionariusz [37.47.67.*]
    Ciekawy artykuł . Można się dużo dowiedzieć nie tylko o Chińczykach .Dopiero z niego wiadomo że te 2,5 mld USD umów z Chińczykami to nie tylko samoloty ale również zakład fermaceutyczny .Z poprzedniego wywiadu to tak nie wynikało . Może w tym raporcie w piątek dowiemy się coś więcej o tej współpracy z Chińczykami A ten zakład fermaceutyczny na który idą te pieniądze to już otwarty czy to też plany ?
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Tak fabrykę farmaceutyczną Nativita na Białorusi wraz z nowo wyposażonymi laboratoriami badawczymi otworzono 24 pażdziernika 2016 roku . Pan G. Ziemelis SC ZIA Valda będzie właścicielem 57 procent. akcji "Nativit" pozostałe 43 % należy do partnerów z innych krajów - NATCO Pharma Limited ( Indie ), VITVAR ( Białoruś )," Vita Farma ( Słowacja ). Ale Firma rozpocznie w następnym roku produkcji leków Fabryka będzie produkowała nawet najbardziej złożone preparaty. Spodziewamy się, że ponad 20 preparatów (najwięcej z nich – to leki od leczenia nowotworów złośliwych ( mama pana Ziemelisa ma raka złośliwego wątroby 4 stopnia ), chorób autoimmunologicznych .
    Te 2,5 miliardy jesli podzielimy na dwa to nie są takie potęzne kwoty bo jeśli weżniemy tylko pod uwagę pośrednictwa (4+7 )11 nowych A321 córki Dikkys Investments to już ta umowa mogła opiewać na 1,1 mld USD ( jeden nowy A321 kosztuje ponad 120 mln USD )
    Ale pan Ziemelis ma już następny pomysł na nowy biznes dla Avi
    Rozwój bezzałogowych samolotów "Uber.
    W Uni Europejskiej weszły w życie nowe przepisy dotyczące bezzałogowych latających statków powietrznych. Do tej pory praktycznie każdy i wszędzie mógł latać bezzałogowymi samolotami , Od 2016 roku w wielu krajach ponad 30 kg wadze bezzałogowe statki muszą być rejestrowane jak samoloty , i byc pilotowanymi przez specjalnie wyszkolonych pilotów, lotanie dalej niż zasięg ludzkiego wzroku bedzie wymagało uzyskania pozwolenia od Administracji Lotnictwa Cywilnego - dokładnie tak samo jak w przypadku samolotów .Biznesmen uważa, że ​​wprowadzenie nowych barier w tej gałęzi biznesu daje przewage spółce nad konkurentami gdyż w ten pomysl nie będzie w stanie zaangażować się każdy przedsiębiorca gdyż wymaga to szkolonych pilotów a tych ciągle brakuje . Grupa biznesowa Gediminas Ziemelis jest właścicielem firmy szkoleniowj BAA Szkolenia .która przy współpracy z BAA Training i Uniwersytet Kazimierza Siemienowicza ​​ buduje w Wilnie za 4 mln. Eur następny 113 pokojowy hotel, w którym połowa przestrzeni zostaną przydzielone do akademii lotniczej dla następnych studentów. Centrum jest w stanie zapewnić certyfikację pilotów, szkolenia personelu pokładowego i obsługi naziemnej
    https://www.bankier.pl/forum/temat_grupa-biznesowa-gediminas-ziemelis-bedzie-szkolic-pilotow-wizz-air,22110657.html 
    Ziemelis jest przekonany że ma szansę na sukces . Weźmy tyko dla przykładu jedno pańśtwo w UE Litwę - 100 tysięcy. km sieci elektrycznej, która obsługuje ponad 1 tys. pracowników, ponad 25 tys. gospodarstw o powierzchni ponad 10 hektarów, Unia Europejska wypłaca dotacje do hektarów a trzeba to sprawdzać przed wypłatą dotacji unijnych. Potrzeb może być dużo więcej .

  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~prezes [31.0.125.*]
    Dovado, wytłumacz mi o co chodzi w poniższej informacji którą podałeś, jak dla mnie to jakby aviaaml wywalili z ukladu leasingowego z aeroflotem ?

    Grupa również czerpie zyski z pośrednictwa leasingu miedzy podmiotami :
    18 .10 .2016 PJSC Aeroflot zatwierdzenił transakcje z podmiotami powiązanymi (komplet transakcji z podmiotami powiązanymi) Jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa (gwarancja) przezPJSC Aeroflot do LLC Pobeda Airlines do umów leasingu z 5 (pięciu) nowy Boeing 737-800 (z CFM56-7B24Strony:
    - PJSC Aeroflot jako gwaranta;
    - BOC Aviation (Ireland) Limited (i / lub jej filii) jako leasingodawca (beneficjent) oraz
    Zatwierdzenie transakcji z podmiotami powiązanymi (komplet transakcji z podmiotami powiązanymi) Jeśli chodzi o zapewnienie bezpieczeństwa (gwarancja) przez
    PJSC Aeroflot z JSC Rossiya Arlines dla umów leasingu z 5 (pięciu) Boeing 777-300ER samolotów z następującymi
    Numery seryjne: 32706,32709,32715,32730 i 32710. Transakcja została zawarta pod następującymi warunkami materialnymi:
    Strony:
    - PJSC Aeroflot jako gwaranta;
    - AerCap Ireland Limited (Irlandia) (i / lub jej filii) i Altair Lotnictwa nr 3 Limited (Irlandia) (i / lub jego
    Filie) jak leasingodawców (beneficjentów);
    - JSC Rossiya Airlines jako leasingobiorca (dłużnika)
    Do tej pory w pośrednictwie leasingu nowych samolotów pomiedzy Irlandii a Rosją posredniczyła Aviaam .Zmiana leasingodawcy wynika z wysokich kosztów leasingu w Rosji (wysokie stopy procentowe 16 %)
    Razem jako Savelyev powiedział: "Aeroflot" planuje się 34 samolotów z parku "Transaero". Jest to około 4 Boeing 747 Boeing 737-800 10, które należą do firmy "Sbierbank Leasing", a także 20 szeroki cia Boeing 747, 777 i 767, które są wymienione jako właściciele "VTB Leasing" i "VEB-Leasing".aktualności
    Savelyev narzeka na wysokie koszty samolotu "Transaero"
    15 października 2015 ATO.ru 
    Dyrektor Generalny "Aeroflot" Witalij Saveliev oskarżył rosyjskie Firmy leasingowe, których samoloty działa "Transaero", ponieważ oferują te amfibie największych przewoźników krajowych po zawyżonych cenach. Rachunek był szefem "Aeroflot" dokonał w wywiadzie dla kanału telewizyjnego "Rosja 24".

    Niezależnie od tego, że stopy leasingu napompować wszystkie trzy leasingodawcy, szef "Aeroflot" nie podał. Savelyev powiedział też, że jeśli nie mogą dojść do porozumienia, mógłby zwrócić się do innych firm leasingowych.
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Nie Odwrotnie chodzi o to że Avia mogła uczestniczyć w tych trasakcjach jako pośrednik ( pośrednik w tych tasakcjach nie jest wymieniony) Po zmuszeniu do upadłości Trasaero ( cofnięcie certyfikatu przez Rosję z powodu nie obsługiwania długu) pozostała ponad setka samolotów część przejęli leasingodawcy ( sprawdż nadawcę samolotu przesyłki do Dikkys pochodzi również od Trasaero) Aeroflota przejęła większość floty od Trasaereo ale oprócz samolotów ,które już latały we flocie były takie które były dopiero zamówine na następne lata na podstawie umów . W przypadku 11 nowych Airbusów A321 leasing od leasingodawców dla Aerofloty przejęla spółka Dikkys ( najprawdopodobnie na podstawie umów na mld USD z Chińskimi bankami zmiana istotnych warunkow umowy teraz Dikkys Investments ) ale to były Airbusy które zatrzymała Aeroflota . Oprócz Airbusów były rownież samoloty Boeing 747, 777 i 767, których właścicielemi byłyby "VTB Leasing" i "VEB-Leasing Problem w tym że Aeroflocie nie podobają sie stawki leasingu rosyjskich leasingodawców więc zaczęli szukać innych leasingodawców to że nie wymieniny jest pośrednik nie znaczy że go nie było bo jest napisane (komplet transakcji z podmiotami powiązanymi) a 3 pośrednictwa w 2015 roku Boeingów 777 chociaz w dokumentach nie widać widac na podstawie raportu rocznego w rozbiciu dochodów na poszczególne kraje , Avia nie mogła być gwarantem bo nie ma tyle kasy .
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~akcionariusz [37.47.67.*]
    Według mnie nie uczestniczyła a odpowiedż na to pytanie dał pan Ziemelis w tym słowach
    Może sprawiać wrażenie że Rosja - największy i najważniejszy rynek. Dziś, gdy rubel osłabił się, warto tutaj tylko kupowac, ale sam rynek jest niższy niż w Indonezji zwiększenie wzrostu przychodów w przyszłości, widzimy w tym państwie , największe zlecenia na samoloty na świecie
  • Re: Największy potenciał w Azj Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Ale te słowa niczemu nie zaprzeczają.Wiadomo że Aviaam nie może ich leasingować bo ją na to nie stać ale zawsze mogła pośredniczyć w wyszukiwaniu tańszej firmy leasingowej . Ale zapomnijmy o temacie. To są wszystko samoloty nowe z terminami dostaw dla Boeinga 737 -800 od 01.09.2017 do 01.05.2018  Cena katalogowa nabycia 1 takiego samolotu to 350,8 mln zł Taki 737 -8 MAX kosztuje już 401,9 mln zł http://ir.aeroflot.com/fileadmin/user_upload/files/eng/ad_hoc/2016/10/2016-10-18_material_fact_resolutions_adopted_by_the_bod_eng.pdf
     
  • Chiny będą potrzebowały prawie 6000 nowych samolotów do 2035. Autor: ~dovado [94.254.144.*]

    02 listopada 2016  Airbus prognozuje, że Chiny będą potrzebowały prawie 6000 nowych samolotów pasażerskich i frachtowców od 2016 do 2035 roku, o łącznej wartości rynkowej US $ 945 miliardów dolarów. Według Airbus Global Market Forecast w latach 2016-2035, nowych dostaw samolotów pasażerskich i towarowych w Chinach będzie 5,970 w tym 4,230 wąskokadłubowych i 1,740 szerokokadłubowych samolotów     
    Chiny staną się wiodącym krajem dla ruchu pasażerskiego, zarówno na rynkach krajowych i międzynarodowych, jak ruch pasażerski w Chinach będzie rosnął powyżej średniej światowej, wzrośnie o 6,8% w ciągu najbliższych 20 lat, i będzie centralnym punktem pięć z dwudziestu największych potoków ruchu na całym świecie.
    Przeloty nadal okazują się bardzo skutecznym sposobem przemieszczania się ludzi i towarów na terenie całego kraju, ruch lotniczy w Chinach stanie się światowym numerem jeden .Natężenia ruchu rośnie ponad trzykrotnie od dzisiejszych już imponujących poziomach. 
    "Krajowy ruch pasażerski w Chinach wzrosła czterokrotnie w ciągu ostatnich 10 lat i ma stać się światowym numerem jeden na rynku lotnictwa", powiedział John Leahy, Klienci, dyrektor operacyjny Airbusa
     https://50skyshades.com/news/manufacturer/china-will-need-almost-6000-new-aircraft-in-the-next-20-years
  • Transareo może uruchomić nową linię Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    05 listopada 2016 "Zarząd przygotował wykonalny i funkcjonalny plan, aby uruchomić nową linię lotniczą na bazie Transaero we współpracy z wiodącymi konsultantami. Zgodnie z przepisami operacyjnych, kierownictwo firmy musi przedstawić opracowany plan zarządu do zatwierdzenia. Będzie się to odbywać 4 listopada 2016. Jednakże, biorąc pod uwagę obecną sytuację, wierzyciele będą w każdym przypadku musieli dokonać ostatecznej decyzji w sprawie tego planu "Transaero powiedział.
    Zostało to zgłoszone wcześniej Transaero Zarząd omówi program do odzyskiwania podstawowej działalności przed 11 listopada.
    Transaero, drugi największy rosyjski lotnicza przed, w obliczu trudności finansowych i nie udało się utrzymać działalność i spłatę długów. W październiku 2015 roku rząd rosyjski podjął decyzję o upadłości Transaero a regulator lotnictwa anulował świadectwo operatora.https://50skyshades.com/news/airlines/transaero-management-prepared-new-airline-launch-plan
    Przypomnę że 11 listopada 2016 wyrok sądu w sprawie odszkodowania dla spółki córki Dikkys Investment w kwocie 20 mln PLN
  • Re: Transareo może uruchomić nową linię Autor: ~swój [89.174.235.*]
    Jakieś namiary na ten wyrok
  • Re: Transareo może uruchomić nową linię Autor: ~dovado [94.254.144.*]
    Po 11 listopada 2016 na samym dole w zakładce ostatnie dokumenty postępowania powinien pokazać się wyrok. http://sudact.ru/arbitral/doc/OoJqvPZQp4Q4/
  • Re: Transareo może uruchomić nową linię Autor: ~dovado [46.134.162.*]
     Sąd do dokonania przeglądu zasadności wniosku Spółki Dikkys Investments Limited (DIKKIS Investments Limited) przełożone na 16 listopada 2016 roku na 14 godz. 55 min.W siedzibie sądu przy ul. St. Petersburg, Suvorov Prospect House №50-52, pokój №110. 
[x]
AVIAAML 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.