King, Tibur, Silver, Krawczyk, dlaczego nic nie piszecie ? Chętnie poznałbym wasze zdanie na temat, tej firmy. Tyle wiecie a nie chcecie nic tu zdradzić. To nie jest koleżeńskie zachowanie. Piesa krew................nie dajcie się prosić.
jutro ferajna się obudzi a jak nie jutro to zapewne za kilkanaście dni , wtedy ich nie powstrzymasz od szybkich i trafnych odpowiedzi a tak przy okazji napisz coś od siebie o spółce na zachęte .
Chciałbym, ale się boję, bo tak naprawdę nie znam się na tym, dlatego czekam cierpliwie, niech się wypowiedzą ci co wiedzą. Nie dajcie się prosić. Mnie zawsze zarzucają, że tam gdzie się pojawiam, to zaraz wszystko się wali.
Bo trzeba splunać 3X bez lewe ramię - wtedy jest szansa że się nie zawali , ale cóż poradzić CK , wszystkim przynosisz permanentnego pecha o czym sam pisałeś ... A propos - CK może przestałbyś nadawać na mnie docenzusia ?
Antychodziku, moje ty ciemne odbicie w lustrze, gdzie ja bym cokolwiek nadawał, komuś donosił, co ty, pomyliłeś mnie chyba z wesołym fryzjerem. Ja donosicielstwem się nie param. Widocznie przesadziłeś z tym wpisem i moderator musiał cię usunąć. Mógłbyś się powstrzymać, od tych podłości pod moim adresem. Powiem szczerze, nie liczyłem na to, że to ty coś napiszesz na temat tej spółki, bo rozumie, że skoro się odezwałeś, to masz w tym względzie wiele do powiedzenie. Jestem zdumiony, jeśli chodzi o twoją osobę to od lat, ani ,,me ani be ani kukuryku,, merytorycznie ani słowa, za to mógłbyś być moim biografem. Ale cóż, znowu niczego na temat Autopartnera się nie dowiedziałem i co ja biedny mam dalej robić, zaraz za tobą zlecą się inne sępy, kruki a może nawet i stado rozdrażnionych kundli. Nic mi po tym wszak szczekać jedynie potrafią.