• Będą sypać do kości - tutaj jest tylko jeden kierunek za fundamentami Autor: ~Znawca [91.219.237.*]
    Przychody spadają, spółka coraz biedniejsza, branża nieperspektywiczna, co śmieszniejsze tracą KIEDY ROPA GRYZIE DOŁA... to oznacza tylko rychłe bankructwo.

    Sprzdali wam gorącego kartofla i pięknie rynek kupił bubla.
  • Będą sypać do kości - tutaj jest tylko jeden kierunek za fundamentami Autor: ~dovado [94.254.178.*]
    Cierpliwosc zalecana . Rok temu 10 wrzesnia po wynikach 2 Q 2015 roku cena wynosila 6,5 zł . Co takiego stalo sie w 2 Q 2016 r w spolce że mamy do czynienia z tak duzym spadkiem kursu w przeciagu roku Wydaje sie że przyczyny te trafnie okreslil niejaki "znawca" branży lotniczej przesledżmy je punt po punkcie bo napewno ma racje .
    1 Przychody spadają, rzeczywiscie spadek przychodow spowodował wzrost zysku ze sprzedaży o 773.02% r/r a zysk operacyjny (EBIT): wzrosł tylko o 707.73% r/r
    2.Społka coraz biedniejsza - tak rzeczywiscie świadczą o tym
    rzeczowe składniki majątku trwałego gdzie przechowywane sa samoloty wzrost tylko o 230.72% r/r
    3 branża nieperspektywiczna no rzeczywiscie świadcza o tym chociażby Chiny gdzie największych krajowy leasingodawca samolotów ICBC Financial Leasing ( ICBCL ) ogłosił podwojenie swojej floty , dostarczając ponad 300 samolotów dla różnych klientów w 2017 a Aviaamloglasza że wartosc jej floty docelowo wzrosnie tylko o 700% poniważ wlasnie Chińskie władze przyznały jej azjatyckiej spolce jv - AviaAM Leasing finansowy Chin zgode na rozpoczącie działalnoci leasingowej i handlowej na najwiekszym rynku leasingowanych samolotów . Firma AviaAM Leasing finansowy Chin będzie budować i zarządzać flotą wąskio kadłubowych samolotow o wartości do 900 mln USD obecna wartosc floty Aviaaml 110 mlnUSD
    4 co śmieszniejsze tracą KIEDY ROPA GRYZIE DOŁA... to oznacza tylko rychłe bankructwo - rzeczywiscie traca zysk netto wzrost tylko o 226% q/q Zysk netto 28 mln PLN za 2 Q 2016 przy wartosci gieldowej 125 mlnPLN oznacz że spolka zarabia kwartalnie bardzo slabo zaledwie 100% swojej ceny gieldowej .Sprobujcie sobie wyobrazic jakie musza miec chorendalne zyski spolki z portfela inwestycyjnego znawcy jesli wyniki Aviaaml swiadcza tylko jej rychlym bankructwie.
    Wyobraznia niektorych inwestorow nie ma rzeczywiscie granic bo sypia bez opamietania
    Pytanie kto nie wierzy w bankructwo i to wszystko zebral pozostawiam bez odpowiedzi.
    Pozdrawiam
  • Branża nie perspektywiczna Autor: ~dovado [94.254.178.*]
    BOC AVIATION ZAMAWIA KOLEJNE A321CEO
    Lotnictwo cywilne, 01 września 2016
    Singapurskie przedsiębiorstwo leasingowe BOC Aviation zamówiło kolejną partię Airbusów A321ceo.

    link
    Dzięki najnowszej umowie liczba samolotów Airbusa zamówionych przez BOC Aviation zwiększyła się do 311 / Rysunek: Airbus

    Zwiększamy zamówienie na A321 odpowiadając na trend na rynku i zapotrzebowanie na samoloty wąskokadłubowe większej pojemności– skomentował transakcję prezes BOC Aviation Robert Martin.
    Singapurskie przedsiębiorstwo jest jednym z 10 największych klientów koncernu z Tuluzy. Jego zamówienia opiewają na 311 samolotów, w tym 7 pasażerskich i 5 towarowych A330 oraz 299 z rodziny A320 (z czego 16 A321neo i 51 A321ceo,
  • Re: Branża nie perspektywiczna Autor: ~dovado [94.254.178.*]
    WIETNAMSKIE LINIE ZAMAWIAJĄ AIRBUSY
    Lotnictwo cywilne, 09 września 2016 
    Towarzystwa z Wietnamu złożyły zamówienia na nowe samoloty szeroko- i wąskokadłubowe produkowane przez koncern z Tuluzy.W związku z rosnącym ruchem na trasach krajowych i zagranicznych wietnamskie linie lotnicze Vietjet złożyły wiążące zamówienie na 20 wąskokadłubowych samolotów Airbus A321 – 10 samolotów A321ceo i 10 A321neo. Umowę podpisali w Hanoi Nguyena Thi Phuong Thao, prezes i dyrektor generalny Vietjet oraz Fabrice Brégier, prezes i dyrektor generalnego Airbusa.Linie lotnicze Vietjet rozpoczęły działalność pod koniec 2011 r. Dotychczas złożyły wiążące zamówienia na 119 samolotów z rodziny A320, w tym 54 A320 oraz 65 A321.Z kolei linie lotnicze Vietnam Airlines podpisały z Airbusem porozumienie w sprawie nabycia kolejnych 10 samolotów A350-900. Samoloty zamówione przez przewoźnika mają latać na bezpośrednich trasach do Stanów Zjednoczonych, zaczynając od połączenia między Ho Chi Minh City a Los Angeles.Inne wietnamskie linie towarzystwo, Jetstar Pacific sfinalizowało umowę zakupu na 10 samolotów Airbus A320c.

  • Re: Branża nie perspektywiczna Autor: ~dovado [94.254.178.*]
    WIĘCEJ SAMOLOTÓW W PLL LOT
    Lotnictwo cywilne, 09 września 2016W ramach strategii rozwoju do 2020, PLL LOT przedstawiły wstępne plany dotyczące floty, która będzie realizować loty w ramach rozbudowywanej siatki połączeń.
    Do poprawy swojej oferty produktowej oraz rozwoju siatki połączeń LOT będzie potrzebował więcej samolotów. Przewoźnik szacuje, że w 2020 będzie użytkował w sumie około 70 maszyn, w tym 16 Dreamlinerów i około 15 nowych samolotów wąskokadłubowych powyżej 150 foteli. Obecnie bardzo ograniczona liczba samolotów tej ostatniej kategorii (3 Boeingi 737-400) jest największą bolączką PLL LOT w walce konkurencyjnej z innymi przewoźnikami, którzy budują swoją siatkę połączeń do Polski w oparciu o samoloty wąskokadłuowe o pojemności od 180 do 230 pasażerów. Chodzi tu nie tylko o przewoźników niskokosztowych, ale także większych przewoźników tradycyjnych. Obniża to konkurencyjność LOT-u na niektórych trasach (Nowe połączenia PLL LOT, 2016-09-08).
    – LOT może sam realizować rozwój floty – tłumaczy Rafał Milczarski, prezes LOT-u. – Narzędzie, które na to pozwala, to leasing operacyjny, który w dużo mniejszym stopniu obciąża finanse spółki, a także daje większą dostępność i szybsze dostawy samolotów. Już w przyszłym roku do naszej floty dołączy kilka pierwszych egzemplarzy nowych samolotów wąskokadłubowych. Jesteśmy na ostatnim etapie negocjacji w tej sprawie.
[x]
AVIAAML 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.