Cierpliwosc zalecana . Rok temu 10 wrzesnia po wynikach 2 Q 2015 roku cena wynosila 6,5 zł . Co takiego stalo sie w 2 Q 2016 r w spolce że mamy do czynienia z tak duzym spadkiem kursu w przeciagu roku Wydaje sie że przyczyny te trafnie okreslil niejaki "znawca" branży lotniczej przesledżmy je punt po punkcie bo napewno ma racje .
1 Przychody spadają, rzeczywiscie spadek przychodow spowodował wzrost zysku ze sprzedaży o 773.02% r/r a zysk operacyjny (EBIT): wzrosł tylko o 707.73% r/r
2.Społka coraz biedniejsza - tak rzeczywiscie świadczą o tym
rzeczowe składniki majątku trwałego gdzie przechowywane sa samoloty wzrost tylko o 230.72% r/r
3 branża nieperspektywiczna no rzeczywiscie świadcza o tym chociażby Chiny gdzie największych krajowy leasingodawca samolotów ICBC Financial Leasing ( ICBCL ) ogłosił podwojenie swojej floty , dostarczając ponad 300 samolotów dla różnych klientów w 2017 a Aviaamloglasza że wartosc jej floty docelowo wzrosnie tylko o 700% poniważ wlasnie Chińskie władze przyznały jej azjatyckiej spolce jv - AviaAM Leasing finansowy Chin zgode na rozpoczącie działalnoci leasingowej i handlowej na najwiekszym rynku leasingowanych samolotów . Firma AviaAM Leasing finansowy Chin będzie budować i zarządzać flotą wąskio kadłubowych samolotow o wartości do 900 mln USD obecna wartosc floty Aviaaml 110 mlnUSD
4 co śmieszniejsze tracą KIEDY ROPA GRYZIE DOŁA... to oznacza tylko rychłe bankructwo - rzeczywiscie traca zysk netto wzrost tylko o 226% q/q Zysk netto 28 mln PLN za 2 Q 2016 przy wartosci gieldowej 125 mlnPLN oznacz że spolka zarabia kwartalnie bardzo slabo zaledwie 100% swojej ceny gieldowej .Sprobujcie sobie wyobrazic jakie musza miec chorendalne zyski spolki z portfela inwestycyjnego znawcy jesli wyniki Aviaaml swiadcza tylko jej rychlym bankructwie.
Wyobraznia niektorych inwestorow nie ma rzeczywiscie granic bo sypia bez opamietania
Pytanie kto nie wierzy w bankructwo i to wszystko zebral pozostawiam bez odpowiedzi.
Pozdrawiam