Warto bylo czekac na taka chwile :-))) ty to jednak sama zyczliwosc taki ,,dusza'' czlowiek :-) zakladam ze duzo zarobiles na tym zjezdzie to wiadomo ze jest radosc ;-)
Nic nie zarobiłem i wcale się nie śmieje z tych co teraz tracą. Sam swojego czasu straciłem na tej spółce i jest to według mnie moja najgorsza inwestycja jaką kiedykolwiek zrobiłem. Nie dlatego, że najwięcej na niej straciłem bo były większe straty (gram na giełdzie od 1997 roku) i przeżyłem dwa duże kryzysy. Dlatego pozwalam sobie napisać raz na jakiś czas na tym wątku bo czekam na to jak skończy się historia tej spółki. Powiem wam tak, jak prezes potrzebował kasy w 2007 roku to publikował info średnio 3-4 razy w tygodniu jakie to on domy ze szkła zrobi, osiedla, centra logistyczne. Publikowali nawet na ESPI prognozy. Po prostu spółka cud. Jak dostał kasę olał wszystko i to w taki sposób, że aż nie można na to patrzeć. Wyciąga ze spółki kasę poprzez horrendalne pensje sprzedając nieruchomości kupione za pieniądze z emisji. Ma gdzieś publikowanie jakichś planów, prognoz poza tym co musi czyli wynikami. Do dziś dźwięczy mi w głowie jeden z wywiadów, w którym jeden z analityków zapytany o spółkę TUP na antenie TVN CNBC powiedział, że nie inwestuje i nikomu nie radzi w małą spółkę, w której większościowy akcjonariusz kontroluje grubo ponad 50% akcji.