W dniu 23.03.2016 umieściłem wątek w dyskusji z podpisem Zoltan, nawet napisałem, że nie mam pewności czy ten wpis z dalszą dyskusją zachowa się. Dziś już tego wpisu nie ma, więc dokonałem rejestracji i (jako Felicjan) zakładam nowy wątek o tytule jw.
W skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym nie znalazłem ciekawych wiadomości, ale za to ciekawe informacje były w opinii biegłego (plik: OPINIA PRC_GK): na stronie 3/17 jest zapis, nie uwzględniono wiarygodnych informacji z lat ubiegłych i w wyniku korekty tych błędów wynik z lat ubiegłych obciążyła kwota 20 841 tys. zł. Nie znam się na księgowości, ale jest to w stosunku do aktywów 2015 r aż 30% !!!.(20 841 tys zł/68 856 tys zł). Ale też są pozytywne informacje z punktu moich inwestycji (PRC tylko 5% w stosunku do wszystkich moich akcji GPW), bo po uwzględnieniu tych korekt z lat ubiegłych stan zapasów w aktywach obrotowych zwiększył się o 5 945 tys zł (11 114 tys zł - 5 169 tys. zł). Zwiększony stan zapasów (w domyśle kolekcje wyrobów w salonach) obciąża wynik finansowy 2015 r., ale w kolejnym roku wykreuje to zysk, bo trudno rozwijać firmę nie mając w punktach pełnego wyboru kolekcji.
Takie niuanse sa czasem bardzo niedoceniane. Ale jak przygladam sie PRC od strony technicznej w kontekscie całego rynku. I jak na razie nie ma zanegowanego longa, wiec osobiscie uwazam, że po niedzieli nareszcie ruszymy na północ. Rozejrzyjcie sie naokoło, jest poczatek hossy, przynajmniej tak to wyglada. A jak hossa, to nawet największe padliny zrywaja sie do lotu, jak chocby ZEPAK. Jestem wiec optymista co do PRC, bo mimo wszysto jakis zysk tutaj jest, więc i bedą wzrosty. Cierpliwości.