"Według prognoz ZenithOptimedia Group, łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3,5 proc., a na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,963 mld zł netto. "
Podejrzewam, że 4 fun przytuli więcej niż średnia z tego torta, tym niemniej zastanawia zachowanie kursu, ktoś metodycznie na chama wywala papier na 5 zeta..
Tutaj są ciekawsze dane które mówią że w styczniu i lutym telewizja i outdoor zanotowały spore wzrosty przychodów z reklam. http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kina-indoor-i-radio-z-najwiekszym-wzrostem-wplywow-z-reklam-w-dol-dzienniki
z którego wynika, że do grona reklamodawców, którzy przez dwa pierwsze miesiące najbardziej zwiększyli wydatki reklamowe należał m.in T-Mobile Polska, który wydał 68,5 proc. więcej (58,3 mln zł)
T-mobile to największy klient agencji reklamowej bridge2fun:
https://www.facebook.com/BRIDGE2FUN/
a także klient innej spółki zależnej od 4FUN Media - Screen Network: