Warto zwrócić uwagę na inny artykuł:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-i-ferreo-z-duzymi-wzrostami-reklamowymi-w-dol-lidl-i-p-g-aflofarm-liderem-top-10
z którego wynika, że do grona reklamodawców, którzy przez dwa pierwsze miesiące najbardziej zwiększyli wydatki reklamowe należał m.in T-Mobile Polska, który wydał 68,5 proc. więcej (58,3 mln zł)
T-mobile to największy klient agencji reklamowej bridge2fun:
https://www.facebook.com/BRIDGE2FUN/
a także klient innej spółki zależnej od 4FUN Media - Screen Network:
http://www.screennetwork.pl/dt_portfolios/t-mobile/
dodatkowo T-mobile współpracuje i reklamuje się również w 4FUN.TV:
http://4fun.tv/news/przywitaj-wiosne-radosnie.html
http://media2.pl/media/131783-4Fun.TV-z-nowym-pasmem-Electronic-Beats-by-T-Mobile.html
wygląda na to, że współpraca grupy 4FUN MEDIA z T-mobile jest szeroka i na wielu płaszczyznach...