Skoro już jest strata klienta to mogliby przynajmniej coś wiecej: dlaczego, czy wróci klient, czy sezonowość, czy kogos bład czy wyciągną wnioski... a tak pozostają tylko domysły
Tak samo powinni napisać o wzroście przychodów z OKTA, znowu tylko domysły. Nie wiadomo czy to przypadek, czy kontynacja trendu. To takie proste.
ps. kolejka zakupowiczów pod dywidendę na 10,51
------------------- Pierwszy kwartał tego roku przyniósł spółce 25-proc. wzrost przychodów, ale także wyższą stratę w ujęciu r/r. Na poziome netto wzrosła ona z -0,9 mln zł do -1,2 mln zł.
Jako negatywne czynniki spółka podaje przede wszystkim utratę kluczowego klienta z branży finansowej w Fabrity (segment e-marketing) oraz dalsze finansowanie inwestycji w markę S3 (segment media). Czynniki te wzmocniły ujemny efekt sezonowości występujący w pozostałych biznesach marketingowych. Z raportu dowiadujemy się, że w II kwartale wyniki grupy pozostaną pod presją decyzji innego kluczowego klienta Fabrity z branży przemysłowej. Jednocześnie zdaniem spółki silny wzrost sprzedaży I kwartału w Oktawave – o ponad 150 proc. r/r - oraz wysoki poziom już zakontraktowanej sprzedaży pozwalają liczyć na lepsze wyniki w kolejnym kwartale. Na koniec marca środki pieniężne i ich ekwiwalenty wynosiły 5,9 mln zł.
Strata jest spowodowana zatem przede wszystkim inwestycjami w S3. Spore wydatki jak firmę która raczej nie będzie miała dużych marż. Chciałbym usłyszeć jaki maja plan na rozwój tej cześci działalności i jak dużo jeszcze chcą w nią wpakować.
Pozyskali partnera biznesowego dla s3 który od czerwca dostarczy bazę nowych klientów. Fabrity straciła jednego klienta, ale rozpoczęła współpracę z klientami ze Szwecji, USA i Rosji plus licencjonowanie własnych dwóch systemów.
Nie jest źle. (tylko niech więcej podają informacji)
Mamy oczekiwania a kurs jest trochę niedoszacowany. Jak zaczną pojawiać się zyski w każdym kwartale, powinni się też znaleźć dodatkowi inwestorzy instytucjonalni.