• Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~wujek_dobra-rada [37.30.185.*]
    A gruby się cieszy i zbiera z ukrytego. A później strał i mamy +300% w 3 dni i wtedy realizacja zysków.

Myśleć trzeba samemu a nie iść ze stadem. Wtedy i zarabiać zaczniecie
  • Re: Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~ShangTsung [83.16.45.*]
    Zaraz Cię zjadą, że naganiasz ;-))) Dla mnie ta cena jest dobra do zakupów, dają to biorę ;-)
    Gdzie jest 400 kilo akcji dziś kupionych przez "ulicę" ? ;-))))))
  • Re: Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~Pankracy [86.139.186.*]
    Od A do Z sztuczne spadki.
    Może ktoś mnie oświecić ? Jaka jest wartość majątku firmy, a jak spółka jest wyceniana przez rynek ? Nie znam się może ktoś to napisać ? ;-)
  • Re: Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~masej [178.180.104.*]
    wszystko jest w raporcie te spadki to sztuczne machloje zarządu. Nikt z ulicy nie kupił na dzisiejszych poziomach juz pisałem kilka dni temu " sztuczne zbijanie kursu" sami sobie walą do wora w ten sposób nic nie tracą a ulica nie kupuje dzisiaj tylko wywala jak ulicy wywali to góra ktoś pisał że + 300 % i wcale bym się nie zdziwił bo właśnie wtedy będzie kupowała ulica
    Wiem, to było pytanie retoryczne. ;-)))
  • Re: Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~Pankracy [86.139.186.*]
    http://stooq.pl/q/g/?s=dem
    Ale tu sami "trajderzy" co kupią po 7 groszy i oddadzą po 3 grosze ;-)))))
    na giełdzie są typowi bankruci a lataja na dużo wyższych poziomach tutaj nie chcieliście oddać po 0,23 to oddacie po 0,15 a jak już wszystko zostanie odebrane jedziemy na 0,30 typowa zagrywka
    a do tego niska baza :-) i wszystko jasne
  • Re: Drobnym zwieraczy puszczja Autor: ~rzeznik [195.128.112.*]