Od 5 lutego się podnieca się dzieciak liczbą ile gra, wielu gra offline, nawet jeden się wypowiadał. W Insanity max kilkaset osób grało według wykresu a ile się sprzedało.
Poczytaj
Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza. Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice. Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry) Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów, niedociągnięć. Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów. Wielu pisze że się nie sprzeda wcale. Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam. Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy. Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie. Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo. Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu. Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte. Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy. Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.
Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł. Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.
Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.
Dnia 2015-02-10 o godz. 22:53 ~riki napisał(a): > Jasneee offline :) Jakoś w inne gry nie grają offline :) jakby nie patrzec 3 osoby pocina sobie w Reconka :)
Wcale nie graja offline.
well, that is a shame since i been just busy playing offline.
Po co się tu produkujesz, przy 4gr też bzdety wypisywałeś. Gra jest w earl jeszcze nie ma premiery. Jakim cudem insanity się sprzedawał, pewnie te zyski to wymyślone. Jak by nie patrząc to max w insanity grało około 600 osób a sprzedał się w znacznej ilości na steam, zajrzyj do rap.
Oczywiście spółka stworzyła grę i liczy że na niej zarobi ale ekspert z forum bankiera jest mądrzejszy i wie że nie sprzedadzą tej gry. A insanity sprzedali pewnie wirtualnie.
600 osób grało maksymalnie podczas jednej godziny czyli w ciągu dnia mogło grać 14 400 osob w ciagu tygodnia 108000 i tak dalej to jest maksymalna liczba osob które grały w jednym czasie danej godziny.