• My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~riki [97.77.104.*]
    http://steamcharts.com/app/299640#All
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [62.205.162.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~gozdziumaster [86.3.196.*]
    dzis 3 osoby graja i 3 nowe pozytywne komentarze
  • Re: My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~czytaj [54.225.192.*]
    Od 5 lutego się podnieca się dzieciak liczbą ile gra, wielu gra offline, nawet jeden się wypowiadał.
    W Insanity max kilkaset osób grało według wykresu a ile się sprzedało.

    Poczytaj

    Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza.
    Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice.
    Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry)
    Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów, niedociągnięć.
    Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów.
    Wielu pisze że się nie sprzeda wcale.
    Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam.
    Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy.
    Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie.
    Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo.
    Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu.
    Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte.
    Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy.
    Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.

    Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł.
    Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.

    Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.
  • Re: My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~riki [92.222.161.*]
    Jasneee offline :) Jakoś w inne gry nie grają offline :) jakby nie patrzec 3 osoby pocina sobie w Reconka :)
  • Re: My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~czytaj [54.225.192.*]
    Dnia 2015-02-10 o godz. 22:53 ~riki napisał(a):
    > Jasneee offline :) Jakoś w inne gry nie grają offline :) jakby nie patrzec 3 osoby pocina sobie w Reconka :)

    Wcale nie graja offline.

    well, that is a shame since i been just busy playing offline.

    Po co się tu produkujesz, przy 4gr też bzdety wypisywałeś.
    Gra jest w earl jeszcze nie ma premiery.
    Jakim cudem insanity się sprzedawał, pewnie te zyski to wymyślone.
    Jak by nie patrząc to max w insanity grało około 600 osób a sprzedał się w znacznej ilości na steam, zajrzyj do rap.

    Oczywiście spółka stworzyła grę i liczy że na niej zarobi ale ekspert z forum bankiera jest mądrzejszy i wie że nie sprzedadzą tej gry.
    A insanity sprzedali pewnie wirtualnie.

  • Re: My tu gadu gadu a 1 osoba tnie w recona :) Autor: ~cinek [89.77.206.*]
    600 osób grało maksymalnie podczas jednej godziny czyli w ciągu dnia mogło grać 14 400 osob w ciagu tygodnia 108000 i tak dalej to jest maksymalna liczba osob które grały w jednym czasie danej godziny.
[x]
NICOGAMES 0,00% 0,01 2015-07-01 16:33:44
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.