Od 5 lutego się podnieca się dzieciak liczbą ile gra, wielu gra offline, nawet jeden się wypowiadał.
W Insanity max kilkaset osób grało według wykresu a ile się sprzedało.
Poczytaj
Poprzednia gra poniosła spore koszty, tutaj jest już baza.
Taki insanity sprzedał się w znacznej ilości pomimo licznych błędów, słabej mechanice.
Obecna gra jest lepsza, dopracowana, bardzo dobrym posunięciem było wprowadzenie jej do EA( poczytajcie co to jest EA i w jakim celu wprowadza się tam gry)
Dzięki EA sugestią graczy w grze z miesiąca na miesiąc poprawiono sporo błędów, niedociągnięć.
Dobrze że nie wypuścili tej gry rok temu, zebrała by pewnie sporo negatywów.
Wielu pisze że się nie sprzeda wcale.
Taki insanity z licznymi błędami, słabą mechaniką na samym początku zaliczył 80tys kopi tylko na steam.
Dopiero wiele miesięcy później jak w końcu do nich dotarło i wydali wersję rozszerzoną gra ponownie przyciągnęła graczy.
Dzięki insanity 2013 rok zaliczyli na plusie.
Nie tylko steam jest, grą będzie w innych kanałach dystrybucji sprzedawana a jest ich sporo.
Dlatego 60tys i więcej kopi sprzedać to nie będzie problemu.
Czy to sprzedadzą w tydzień czy miesiąc co za różnica w raporcie i tak to zostanie ujęte.
Kolejne promocje cenowe jak to zazwyczaj ma miejsce napędzą graczy.
Opinie AR na steam bardzo dobre a opinie insanity mieszane.
Notowany na NewConnect producent gier komputerowych zakończył 2013 r. zyskiem netto rzędu 0,9 mln zł. Rok wcześniej strata sięgała 4,5 mln zł.
Narastająco, w całym 2013 r., Nicolas Games zanotował 4,75 mln zł przychodów (1,36 mln zł w 2012 r.). Zysk operacyjny zamknął się kwotą 1,03 mln zł (minus 5,73 mln zł) a netto 0,89 mln zł wobec 4,49 mln zł straty przed rokiem.
Największa w tym zasługa Afterfall: Insanity, które zadebiutowało na Steam, dzięki czemu do kupujących trafiło 300 tysięcy egzemplarzy gry. W raporcie kwartalnym czytamy, że największy wpływ na dobrą sprzedaż miało uczestnictwo gry w akcjach sprzedaży wiązanej - bundlach.