Tylko spokojnie. Bez zbędnej euforii. Kto siedzi przez dłuższy czas na papierze to wie ,że potrafi być nieprzewidywalny. Jutro może być 15 zł lub 22 zł :)
Infa super. Tylko co ma do tego balticon? Czy bierze czynny udział w rozwoju i parcypuje w zyskach? Małe obroty, zero zainteresowanych. Jedyny plus ze ff tylko 8%. Troszkę akcyjek kupiłem ale mocno się zastanawiam czy inwestiwac dalej. I dlaczego tak ostatnio spadło? Jakieś merytoryczne wypowiedzi. Pozdrawiam
W dniach 21-23.11.2014 roku przedstawiciele Balticonu S.A. uczestniczyli w Konferencji Profesjonalny Inwestor. W jednym z zakopiańskich hoteli zgromadziło się blisko 400 osób. Wszystkich łączył jeden temat – inwestycje.Uczestnictwo w konferencji było doskonałą okazją do nawiązania nowych relacji biznesowych oraz prezentacji firmy inwestorom. Stoisko będące tuż obok wejścia na sale konferencyjne oraz wystąpienie p. Zbigniewa Uhlenberga oraz p. Adriana Kiedrowskiego umożliwiło zainteresowanym poznanie profilu działalności Balticonu.Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w wydarzeniu tego typu. Dopiero od 3 lat jesteśmy obecni na giełdzie NewConnect. Podczas 3-dniowej konferencji poznaliśmy wielu inwestorów, którzy podzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami. Szczególnie ciekawa dla nas była informacja zwrotna o naszej spółce w świetle panującej sytuacji na NewConnect – komentuje Wiceprezes Zarządu Adrian Kiedrowski.Według Pana Zbigniewa Uhlenberga konferencja była doskonałą okazją do wymiany zdań oraz nawiązywania nowych kontaktów. „Stawiamy pierwsze kroki, uczymy się i poznajemy środowisko. Pragniemy budować coraz lepsze relacje z inwestorami indywidualnymi”- dodaje p. Uhlenberg.Bardzo dziękujemy Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych za profesjonalnie zorganizowaną konferencję. Liczymy na możliwość uczestnictwa w kolejnych edycjach wydarzenia.
Może ktoś im na tej konferencji otworzył wreszcie oczy
Sam sobie policz buhahaha matole. PE=20 3 mln akcji 10 mln zysk netto Ja policzyłem wcześniej. Teraz poczekam az będą kupowali tacy jak ty na wyścigi. Dodaj do tego nowe prawo portowe o obsłudze celnej w ciągu 24godzin, inwestycje kolejowe i drogowe w portach, umowę Maerski MSC, rekordy przeładunków szczególnie kontenerowych i może do czegoś ciekawego dojdziesz. Nowy.
Widzę, że masz jedną odpowiedź na wszystko. To dużo mówi o poziomie intelektualnm jak każde zdanie kończy się buhahaha. Współczuję twojej rodzinie i sąsiadom. Jak coś tu piszę to wklejam link do widomości zródłowej albo podaję dane, które są realne do osiągnięcia ( np wyniki) bo juz takie wyniki firma osiągnęła. Na tej podstawię buduję model wyceny, a którym można się zgadzac lub nie. Ty jeśli się nie zgadzasz to przedstaw swój i poprzyj go wiarygodnymi danymi. Wyśmiewać jest najłatwiej tylko to potrafi każdy nawet największy debil. Jak masz kontrargumenty to napisz coś merytorycznego. Może być w zaokrągleniu do 1 zł.
Polskie przewozy kontenerowe Kategoria: Komentarz tygodnia Napisane przez Włodzimierz Rydzkowski poniedziałek, 29, grudzień 2014 07:17 Wydrukuj Email
Oceń ten artykuł
1 2 3 4 5
Jak ocenia Pan polskie usługi przewozów kontenerowych? Czy polskie firmy żeglugowe mogą stać się konkurencyjne na rynku?
Włodzimierz Rydzkowski, prof. zw. dr hab., Katedra Polityki Transportowej, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego: Na początek pewne uściślenie. Przewozy kontenerów w Polsce odbywają się głównie z portów polskich oraz kolejami, w przewozach intermodalnych, z portów Europy Zachodniej. Kontenerów wewnątrz kraju praktycznie się nie wozi. To pierwsza sprawa. A druga to, że w praktyce nie mamy firm żeglugowych (armatorów), zajmujących się przewozami kontenerowymi. Z dużego armatora Polskich Linii Oceanicznych pozostały szczątki, a Polska Żegluga Morska zajmuje się przewozami ładunków masowych. Pisząc o obrocie kontenerów należy skupić się na roli polskich portowych terminali kontenerowych w ich obsłudze. Tu sytuacja jest bardzo dobra. Trwa bowiem portowy boom. Polskie porty odnotowują rekordowe obroty. Główna przyczyna tak dobrych wyników to przeładunki kontenerów. Terminal DCT w Gdańsku, po trzech kwartałach tego roku, przeładował ponad 57 tys. TEU więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wszystko wskazuje, że przeładunki w tym terminalu przekroczą w tym roku 1,2 mln TEU. Podobnie jest w terminalach gdyńskich. BCT po trzech kwartałach zwiększył przeładunki o 10%, a GCT o prawie 23%. Zwiększa się udział kolei w obsłudze terminali. Dla przykładu w BCT ok. 35% kontenerów obsługuje transport kolejowy. Również pomyślne wieści płyną ze Szczecina i Świnoujścia. W trzech kwartałach tego roku przeładowano ok. 10% więcej ładunków drobnicowych w tym 20% więcej kontenerów. Terminale inwestują w dalszy rozwój. BCT wyda ponad 200 mln zł na zwiększenie zdolności przeładunkowych. DCT na przełomie roku rozpocznie budowę drugiego terminalu. GCT realizuje III etap budowy terminalu kontenerowego. Port Szczecin - Świnoujście jest jednym z największych inwestorów w regionie. W 2015 roku rozpocznie działalność alians 2M, czyli porozumienie największych armatorów kontenerowych Maersk i MSC, głównych klientów DCT i BCT. Oba terminale liczą w związku z tym na zwiększenie przeładunków. Liczą także na wzrost obsługi przez transport kolejowy oraz przesuwanie przewozów kolejowych z portów zachodnioeuropejskich do portów polskich.
Polskie przewozy kontenerowe Kategoria: Komentarz tygodnia Napisane przez Włodzimierz Rydzkowski poniedziałek, 29, grudzień 2014 07:17 Wydrukuj Email
Oceń ten artykuł
1 2 3 4 5
(1 Głosuj)
Jak ocenia Pan polskie usługi przewozów kontenerowych? Czy polskie firmy żeglugowe mogą stać się konkurencyjne na rynku?
Włodzimierz Rydzkowski, prof. zw. dr hab., Katedra Polityki Transportowej, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego: Na początek pewne uściślenie. Przewozy kontenerów w Polsce odbywają się głównie z portów polskich oraz kolejami, w przewozach intermodalnych, z portów Europy Zachodniej. Kontenerów wewnątrz kraju praktycznie się nie wozi. To pierwsza sprawa. A druga to, że w praktyce nie mamy firm żeglugowych (armatorów), zajmujących się przewozami kontenerowymi. Z dużego armatora Polskich Linii Oceanicznych pozostały szczątki, a Polska Żegluga Morska zajmuje się przewozami ładunków masowych. Pisząc o obrocie kontenerów należy skupić się na roli polskich portowych terminali kontenerowych w ich obsłudze. Tu sytuacja jest bardzo dobra. Trwa bowiem portowy boom. Polskie porty odnotowują rekordowe obroty. Główna przyczyna tak dobrych wyników to przeładunki kontenerów. Terminal DCT w Gdańsku, po trzech kwartałach tego roku, przeładował ponad 57 tys. TEU więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wszystko wskazuje, że przeładunki w tym terminalu przekroczą w tym roku 1,2 mln TEU. Podobnie jest w terminalach gdyńskich. BCT po trzech kwartałach zwiększył przeładunki o 10%, a GCT o prawie 23%. Zwiększa się udział kolei w obsłudze terminali. Dla przykładu w BCT ok. 35% kontenerów obsługuje transport kolejowy. Również pomyślne wieści płyną ze Szczecina i Świnoujścia. W trzech kwartałach tego roku przeładowano ok. 10% więcej ładunków drobnicowych w tym 20% więcej kontenerów. Terminale inwestują w dalszy rozwój. BCT wyda ponad 200 mln zł na zwiększenie zdolności przeładunkowych. DCT na przełomie roku rozpocznie budowę drugiego terminalu. GCT realizuje III etap budowy terminalu kontenerowego. Port Szczecin - Świnoujście jest jednym z największych inwestorów w regionie. W 2015 roku rozpocznie działalność alians 2M, czyli porozumienie największych armatorów kontenerowych Maersk i MSC, głównych klientów DCT i BCT. Oba terminale liczą w związku z tym na zwiększenie przeładunków. Liczą także na wzrost obsługi przez transport kolejowy oraz przesuwanie przewozów kolejowych z portów zachodnioeuropejskich do portów polskich. http://www.logistyka.net.pl/komentarz-tygodnia/item/86412-polskie-przewozy-kontenerowe
Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego. 1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.
W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.
Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.
Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski. 30.12.2014, 18:47 scie24
Gospodarka
Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego
Foto: scie24
1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.
W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.
Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.
Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski. 30.12.2014, 18:47 scie24
Gospodarka
Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego
Foto: scie24
1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.
W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.
Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.
Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski. http://scie24.pl/rozmaitosci/1837,pakiet-portowy-usprawni-dzialalnosc-portu-i-terminalu-przeladunkowego.htm# N
Witam. Ale tu dyskusję wywolalem... Zaczyna się coś dziać. Sporo dobrych wiadomości. Tylko żeby obroty wzrosly tak ponad 100 tyś minimum. Co wy na to? Będzie coś z tego?
napiszę wprost, brak popytu na akcje jest spowodowany kilkoma czynnikami. najważniejszym powodem jest brak kasy ! innym powodem jest niska wiarygodność ! znaczenie mają też emisje przeprowadzone po niskich cenach !