• jak myslicie Autor: ~nowy [94.254.209.*]
    Moze jutro 22-23 złote?

    Przebije do 12 gidziny 20 a na koniec sesji 22 zl.

    Co wy na to?

    A sylwrster 25 zeta

    Może szarpnie kilka sesji po +30%

    Fajnie by bylo tak wejść w nowy rok
  • Re: jak myslicie Autor: ~OBSER [83.28.183.*]
    Tylko spokojnie. Bez zbędnej euforii. Kto siedzi przez dłuższy czas na papierze to wie ,że potrafi być nieprzewidywalny. Jutro może być 15 zł lub 22 zł :)

    p.s. spokojnie czekam na I kwartał 2015
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [5.173.209.*]
    przecież do końca roaku miało być 35-40 zł a już podjeżdzasz na 15 zł.

    jesteś lepszy od wróżbity macieja

    ho ho ho
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]
    http://www.logistyka.net.pl/komentarz-tygodnia/item/86412-polskie-przewozy-kontenerowe
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]
    http://scie24.pl/rozmaitosci/1837,pakiet-portowy-usprawni-dzialalnosc-portu-i-terminalu-przeladunkowego.htm
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~nowy [94.254.209.*]
    Infa super.
    Tylko co ma do tego balticon?
    Czy bierze czynny udział w rozwoju i parcypuje w zyskach?
    Małe obroty, zero zainteresowanych. Jedyny plus ze ff tylko 8%.
    Troszkę akcyjek kupiłem ale mocno się zastanawiam czy inwestiwac dalej.
    I dlaczego tak ostatnio spadło?
    Jakieś merytoryczne wypowiedzi.
    Pozdrawiam
  • Re: jak myslicie Autor: ~abc [46.45.93.*]
    Konferencja Profesjonalny Inwestor, Zakopane 2014

    W dniach 21-23.11.2014 roku przedstawiciele Balticonu S.A. uczestniczyli w Konferencji Profesjonalny Inwestor. W jednym z zakopiańskich hoteli zgromadziło się blisko 400 osób. Wszystkich łączył jeden temat – inwestycje.Uczestnictwo w konferencji było doskonałą okazją do nawiązania nowych relacji biznesowych oraz  prezentacji firmy inwestorom. Stoisko będące tuż obok wejścia na sale konferencyjne oraz wystąpienie p. Zbigniewa Uhlenberga oraz  p. Adriana Kiedrowskiego umożliwiło zainteresowanym poznanie profilu działalności Balticonu.Po raz pierwszy uczestniczyliśmy w wydarzeniu tego typu. Dopiero od 3 lat jesteśmy obecni na giełdzie NewConnect. Podczas 3-dniowej konferencji poznaliśmy wielu inwestorów, którzy podzielili się z nami swoimi spostrzeżeniami. Szczególnie ciekawa dla nas była informacja zwrotna o naszej spółce w świetle panującej sytuacji na NewConnect – komentuje Wiceprezes Zarządu Adrian Kiedrowski.Według Pana Zbigniewa Uhlenberga konferencja była doskonałą okazją do  wymiany zdań oraz nawiązywania nowych kontaktów. „Stawiamy pierwsze kroki, uczymy się i poznajemy środowisko. Pragniemy budować coraz lepsze relacje z inwestorami indywidualnymi”- dodaje p. Uhlenberg.Bardzo dziękujemy Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych za profesjonalnie zorganizowaną konferencję. Liczymy na możliwość uczestnictwa w kolejnych edycjach wydarzenia.  

    Może ktoś im na tej konferencji otworzył wreszcie oczy
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [5.173.154.*]
    taaaa

    dno

    a OBSER marzyciel i wróżbita dalej buja w obłokach i o 40-60 zeta w 1 KWARTALE!!

    HAHAHAH

    jakie podstawy do wzrostów ?????

    buhahhahahha
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [193.238.180.*]
    Ano takie podstawy, że w listopadzie zrobili ok 2 mln zysku operacyjnego i ok 0,9 mln netto.
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [188.33.174.*]
    to teraz przelicz na akcje ile powinna jedna wyjść

    i ile ci wyszło??

    i dlaczego ludzie się nie rzucili na akcyje skoro taka dobra cena??

  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [193.238.180.*]
    A jaki chcesz otrzymać wskaźnik P/E?
    Aproksymujemy wyniki listopada na następne 12 m-cy?
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [5.173.154.*]
    możesz jak najbardziej przybliżycwartość.

    zaokragl do pełnej złotówki

    czy za trudne?

  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]
    Sam sobie policz buhahaha matole.
    PE=20
    3 mln akcji
    10 mln zysk netto
    Ja policzyłem wcześniej. Teraz poczekam az będą kupowali tacy jak ty na wyścigi.
    Dodaj do tego nowe prawo portowe o obsłudze celnej w ciągu 24godzin, inwestycje kolejowe i drogowe w portach, umowę Maerski MSC, rekordy przeładunków szczególnie kontenerowych i może do czegoś ciekawego dojdziesz.
    Nowy.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [89.171.123.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]
    Widzę, że masz jedną odpowiedź na wszystko.
    To dużo mówi o poziomie intelektualnm jak każde zdanie kończy się buhahaha. Współczuję twojej rodzinie i sąsiadom.
    Jak coś tu piszę to wklejam link do widomości zródłowej albo podaję dane, które są realne do osiągnięcia ( np wyniki) bo juz takie wyniki firma osiągnęła. Na tej podstawię buduję model wyceny, a którym można się zgadzac lub nie. Ty jeśli się nie zgadzasz to przedstaw swój i poprzyj go wiarygodnymi danymi. Wyśmiewać jest najłatwiej tylko to potrafi każdy nawet największy debil.
    Jak masz kontrargumenty to napisz coś merytorycznego.
    Może być w zaokrągleniu do 1 zł.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [89.171.123.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]

    Polskie przewozy kontenerowe
    Kategoria: Komentarz tygodnia
    Napisane przez Włodzimierz Rydzkowski
    poniedziałek, 29, grudzień 2014 07:17
    Wydrukuj
    Email


    Oceń ten artykuł

    1
    2
    3
    4
    5


    Jak ocenia Pan polskie usługi przewozów kontenerowych? Czy polskie firmy żeglugowe mogą stać się konkurencyjne na rynku?



    Włodzimierz Rydzkowski, prof. zw. dr hab., Katedra Polityki Transportowej, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego: Na początek pewne uściślenie. Przewozy kontenerów w Polsce odbywają się głównie z portów polskich oraz kolejami, w przewozach intermodalnych, z portów Europy Zachodniej. Kontenerów wewnątrz kraju praktycznie się nie wozi. To pierwsza sprawa. A druga to, że w praktyce nie mamy firm żeglugowych (armatorów), zajmujących się przewozami kontenerowymi. Z dużego armatora Polskich Linii Oceanicznych pozostały szczątki, a Polska Żegluga Morska zajmuje się przewozami ładunków masowych. Pisząc o obrocie kontenerów należy skupić się na roli polskich portowych terminali kontenerowych w ich obsłudze. Tu sytuacja jest bardzo dobra. Trwa bowiem portowy boom. Polskie porty odnotowują rekordowe obroty. Główna przyczyna tak dobrych wyników to przeładunki kontenerów. Terminal DCT w Gdańsku, po trzech kwartałach tego roku, przeładował ponad 57 tys. TEU więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wszystko wskazuje, że przeładunki w tym terminalu przekroczą w tym roku 1,2 mln TEU. Podobnie jest w terminalach gdyńskich. BCT po trzech kwartałach zwiększył przeładunki o 10%, a GCT o prawie 23%. Zwiększa się udział kolei w obsłudze terminali. Dla przykładu w BCT ok. 35% kontenerów obsługuje transport kolejowy. Również pomyślne wieści płyną ze Szczecina i Świnoujścia. W trzech kwartałach tego roku przeładowano ok. 10% więcej ładunków drobnicowych w tym 20% więcej kontenerów.
    Terminale inwestują w dalszy rozwój. BCT wyda ponad 200 mln zł na zwiększenie zdolności przeładunkowych. DCT na przełomie roku rozpocznie budowę drugiego terminalu. GCT realizuje III etap budowy terminalu kontenerowego. Port Szczecin - Świnoujście jest jednym z największych inwestorów w regionie. W 2015 roku rozpocznie działalność alians 2M, czyli porozumienie największych armatorów kontenerowych Maersk i MSC, głównych klientów DCT i BCT. Oba terminale liczą w związku z tym na zwiększenie przeładunków. Liczą także na wzrost obsługi przez transport kolejowy oraz przesuwanie przewozów kolejowych z portów zachodnioeuropejskich do portów polskich.

    Polskie przewozy kontenerowe
    Kategoria: Komentarz tygodnia
    Napisane przez Włodzimierz Rydzkowski
    poniedziałek, 29, grudzień 2014 07:17
    Wydrukuj
    Email


    Oceń ten artykuł

    1
    2
    3
    4
    5

    (1 Głosuj)





    Jak ocenia Pan polskie usługi przewozów kontenerowych? Czy polskie firmy żeglugowe mogą stać się konkurencyjne na rynku?



    Włodzimierz Rydzkowski, prof. zw. dr hab., Katedra Polityki Transportowej, Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego: Na początek pewne uściślenie. Przewozy kontenerów w Polsce odbywają się głównie z portów polskich oraz kolejami, w przewozach intermodalnych, z portów Europy Zachodniej. Kontenerów wewnątrz kraju praktycznie się nie wozi. To pierwsza sprawa. A druga to, że w praktyce nie mamy firm żeglugowych (armatorów), zajmujących się przewozami kontenerowymi. Z dużego armatora Polskich Linii Oceanicznych pozostały szczątki, a Polska Żegluga Morska zajmuje się przewozami ładunków masowych. Pisząc o obrocie kontenerów należy skupić się na roli polskich portowych terminali kontenerowych w ich obsłudze. Tu sytuacja jest bardzo dobra. Trwa bowiem portowy boom. Polskie porty odnotowują rekordowe obroty. Główna przyczyna tak dobrych wyników to przeładunki kontenerów. Terminal DCT w Gdańsku, po trzech kwartałach tego roku, przeładował ponad 57 tys. TEU więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wszystko wskazuje, że przeładunki w tym terminalu przekroczą w tym roku 1,2 mln TEU. Podobnie jest w terminalach gdyńskich. BCT po trzech kwartałach zwiększył przeładunki o 10%, a GCT o prawie 23%. Zwiększa się udział kolei w obsłudze terminali. Dla przykładu w BCT ok. 35% kontenerów obsługuje transport kolejowy. Również pomyślne wieści płyną ze Szczecina i Świnoujścia. W trzech kwartałach tego roku przeładowano ok. 10% więcej ładunków drobnicowych w tym 20% więcej kontenerów.
    Terminale inwestują w dalszy rozwój. BCT wyda ponad 200 mln zł na zwiększenie zdolności przeładunkowych. DCT na przełomie roku rozpocznie budowę drugiego terminalu. GCT realizuje III etap budowy terminalu kontenerowego. Port Szczecin - Świnoujście jest jednym z największych inwestorów w regionie. W 2015 roku rozpocznie działalność alians 2M, czyli porozumienie największych armatorów kontenerowych Maersk i MSC, głównych klientów DCT i BCT. Oba terminale liczą w związku z tym na zwiększenie przeładunków. Liczą także na wzrost obsługi przez transport kolejowy oraz przesuwanie przewozów kolejowych z portów zachodnioeuropejskich do portów polskich.
    http://www.logistyka.net.pl/komentarz-tygodnia/item/86412-polskie-przewozy-kontenerowe
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [89.171.123.*]
    30.12.2014, 18:47 scie24

    Gospodarka

    Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego.
    1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.

    W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.

    Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.

    Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski.
    30.12.2014, 18:47 scie24

    Gospodarka

    Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego





    Foto: scie24


    1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.

    W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.

    Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.

    Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski.
    30.12.2014, 18:47 scie24

    Gospodarka

    Pakiet portowy usprawni działalność portu i terminalu przeładunkowego





    Foto: scie24


    1 stycznia 2015 r. wchodzi w życie tzw. pakiet portowy. Nakłada on na służby celne, weterynaryjne i fitosanitarne obowiązek obsłużenia towaru w eksporcie i imporcie w ciągu 24 godzin. Nowe przepisy mają na celu poprawienie konkurencyjności polskich portów i terminali przeładunkowych.

    W myśl nowych regulacji, czynności urzędowe niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu nie mogą trwać dłużej niż 24 godziny od momentu przedstawienia towaru do kontroli granicznej. Rozwiązanie pozwoli przedsiębiorcom szybciej odebrać lub dostarczyć towar.

    Dotychczas skomplikowane procedury przeprowadzania kontroli prowadziły do dłuższej odprawy i utrudniały rywalizację polskich portów na przykład z Niemcami.

    Według Ministerstwa Gospodarki nowe regulacje przyniosą dodatkowe wpływy do budżetu państwa, dodatkowe miejsca pracy oraz większe obroty do uzyskania przez polskie firmy logistyczne. Wicepremier Piechociński uważa, wpłynie to również na rozwój nadmorskich regionów Polski.
    http://scie24.pl/rozmaitosci/1837,pakiet-portowy-usprawni-dzialalnosc-portu-i-terminalu-przeladunkowego.htm#
    N
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [5.173.154.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [193.238.180.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: jak myslicie Autor: ~nowy [94.254.209.*]
    Witam.
    Ale tu dyskusję wywolalem...
    Zaczyna się coś dziać.
    Sporo dobrych wiadomości.
    Tylko żeby obroty wzrosly tak ponad 100 tyś minimum.
    Co wy na to? Będzie coś z tego?
  • Re: jak myslicie Autor: ~evil [77.253.20.*]
    napiszę wprost, brak popytu na akcje jest spowodowany kilkoma czynnikami. najważniejszym powodem jest brak kasy ! innym powodem jest niska wiarygodność ! znaczenie mają też emisje przeprowadzone po niskich cenach !
  • Re: jak myslicie Autor: ~aa [62.87.254.*]
    ale tutaj napawa optymizmem "Nowy" inaczej JS i OBSER ;/

    ładnie utopili, ze siedz tak długo

    Nawet na forum juz tylko sporadycznie bo widzą, że lipa

  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [193.238.180.*]
    http://logistyka.wnp.pl/korzystne-zmiany-w-vat-dla-importujacych-przez-porty,241546_1_0_0.html
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [188.33.174.*]
    wow

    a kurs ani drgnie i obroty jak z lodziarni!!
  • Re: jak myslicie Autor: ~Nowy [193.238.180.*]
    http://logistyka.pb.pl/3980897,14492,rekordowy-rok-2014-w-porcie-w-gdansku
    N.
  • Re: jak myslicie Autor: ~balticon [188.33.122.*]
    walisz jakimiś super wiadomościami a kurs nawet nie drgnie

    buhahhahhahahh

    aaaa i z lodziarni obroty ...

    buhhahaahahahaha

    nie długo będą takie jak dzieci kieszonkowe z przedszkola

    buhahhahahahha
[x]
BALTICON 0,00% 19,90 2025-10-10 15:40:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.