• Realia Autor: ~Realista [213.158.222.*]
    Krótkie podsumowanie faktów dla akcjonariusza i gracza (jeżeli są tacy wśród akcjonariatu) zamiast pisania o nie wiadomo czym

    1/ Plan wydawniczy zakładał wydanie gry w czerwcu - wydano w lipcu ( w ramach EA)
    2/ Plan wydawniczy zakładał wydanie gry w pudełkach po premierze wersji cyfrowej - jeszcze jej nie było
    3/ Plan wydawniczy zakładał wydanie InSanity na Xbox360 - nie wydano (gra jest zrobiona - nawet redaktorzy z gamezilli grali w grę na konsoli) i nie wiadomo czy ktoś to będzie chciał po 3 latach.
    4/ Gra jest robiona przez kilkuosobowy zespól + outsource wyzwanie jak cholera jeżeli ma to być nawet 2-3 h grania, jakość jest co najmniej dobra, jeżeli skończą grę na poziomie 6-7 Metacritic, będziemy bili brawo.
    5/ To co na razie powstało cieszy się zainteresowaniem community, sprzedaż EA i ilość graczy nie powala ale to jest 1h gameplayu na razie wiec nie będzie więcej widać na steamcharts
    6/ Oceny recenzentów są lepsze niż poprzedniej gry - oni na razie oceniają potencjał bo to Preview
    7/ Są spóźnienia z produkcją moim zdaniem ok 2 miesięcy a to może jeszcze na koniec urosnąć - zakładam premiere w grudniu/styczniu
    8/ Nie prezentują nowych materiałów (mając kilka osób może im brakować mocy produkcyjnych na wytwarzanie contentu marketingowego).
    9/ Rynek nie przyjmuje obietnic i planów więc jedynym krokiem - moim zdaniem słusznym - jest skupienie się na produkcji
    10/ Kryzys jaki dotknął spółkę może zostać zażegnany solidną produkcją, która się sprzeda przy minimalizowaniu kosztów wytworzenia.

    No to 10 punktów realnie opisujących sytuację. Dzisiaj można śmiało powiedzieć że te kilka osób robi solidną robotę z żelazną konsekwencją. NIe podoba mi się brak informacji o postępach i formalnego przedstawienia planów aktualizacji, bo można by estymować coś więcej, ale przyjmuje to z rezerwą, że jakość produkcji będzie lepsza a koszty duuuużo niższe.
    Pomysłów poza zamknięciem biznesu nie ma, więc moim zdaniem niech robią byle w przyszłym miesiącu podali konkretny plan zakończenia produkcji bo to już na pewno wiedzą zarówno Zarząd jak i twórcy.
  • Re: Realia Autor: ~wujek [83.24.24.*]
    Realnie w krótkich żołnierskich słowach:

    ZAPOMNIJ O BALU JAK NIE MASZ SZMALU.
  • Re: Realia Autor: ~grosz [77.234.43.*]
    A co z XBox One - TBC 2014 - zapewne dla jaj podali, żeby ciekawiej ten harmonogram wyglądał.

    A tak przy okazji, ich strona znów nie działa, zapewne jak zwykle domena nie opłacona :)
  • Re: Realia Autor: ~quku [89.74.32.*]
    Na stronę można wejść przez adres

    www.nicolasgames.home.pl
  • Re: Realia Autor: ~grosz [77.234.45.*]
    Wszedłem tam, widzieliście jakie jaja, prezesik podaje że dalej ma 34 mln papiera i w radzie jest frenkiel, przecież to nieprawda!
    A co jak wejdzie tak ktoś zainteresowany spółką i przeczyta to.
    Spółka przez tyle miesięcy nie potrafi zmienić danych własnej strony, porzucili ją ? rezygnują czy co? normalnie kompromitacja.
  • Re: Realia Autor: ~grosz [77.234.43.*]
    Ale kupują wow, obrót w tym tygodniu 521,55 zł , to aż grube płotki biorą, no, no.
  • Re: Realia Autor: ~xxx [94.246.137.*]
    to był ten odpał po apdejcie.
[x]
NICOGAMES 0,00% 0,01 2015-07-01 16:33:44
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.