• DUŻE PIENIĄDZE NA KOLEJ !!!!!! NO TO TRAKCJA !!!!!! A KRUSZYWO SKĄD DSS Autor: ~ssi !!!!!!!! [81.26.5.*]
    DUŻE PIENIĄDZE NA KOLEJ !!!!!! NO TO TRAKCJA !!!!!! A KRUSZYWO SKĄD DSS
  • Potwierdzam komunikatem prezesa Autor: ~xpek [87.205.145.*]
    http://www.dss.pl/dss/o-grupie/aktualnosci/grupa-dss-wyniki-za-iii-kw-2013-r



  • Czy coś będzie czy nie będzie oto jest pytanie pojedziemy na szczyty!! Autor: ~ssi [81.26.5.*]
    Czy coś będzie czy nie będzie oto jest pytanie

    Obecnie jesteśmy w stagnacji nic się nie dzieje
  • Re: DUŻE PIENIĄDZE NA KOLEJ !!!!!! NO TO TRAKCJA !!!!!! A KRUSZYWO SKĄD Autor: ~vital [93.154.173.*]
    Zaczynają sie sowite kontrakty kolejowe.Kruszywo pod tory to podstawa.
  • Re: DUŻE PIENIĄDZE NA KOLEJ !!!!!! NO TO TRAKCJA !!!!!! A KRUSZYWO SKĄD Autor: ~Motorniczy [78.30.118.*]
    200 km nowej infrastruktury z Iławy do Malborka.
  • Re: DUŻE PIENIĄDZE NA KOLEJ !!!!!! NO TO TRAKCJA !!!!!! A KRUSZYWO SKĄD Autor: ~inka [93.154.154.*]
    Wyniki działalności Grupy w najbliższych latach będą pochodną skali i tempa realizacji Programu Budowy Dróg
    Krajowych na lata 2011-2015 („Program”) oraz założeń co do rozwoju infrastruktury drogowej po roku 2015.
    Przyjęty przez rząd w dniu 25 stycznia 2011 r. Program będzie realizowany w okresie 5 lat. Zawiera on m.in. listę
    priorytetowych zadań inwestycyjnych, które zostaną rozpoczęte do 2013 r. i priorytety do 2015 r. Określono
    wielkość środków przeznaczonych na jego finansowanie, które będą pochodzić z Krajowego Funduszu
    Drogowego oraz z budżetu państwa. W uchwale przyjęto, że limit wydatków na realizację zadań finansowanych z
    KFD, liczony od stycznia 2010 r. wyniesie 82,8 mld zł. Realizacja powyższych potrzeb w zakresie infrastruktury
    drogowej i kolejowej jest zależna od wielkości środków przyznanych Polsce w budżecie unijnym na lata 2014–
    2020.
    Przewidywane efekty realizacji Programu do końca roku 2013:
     stworzenie sieci autostrad o łącznej długości około 810,4 km (łącznie z odcinkami budowanymi w systemie
    koncesyjnym/ partnerstwa publiczno-prywatnego - 168,3 km),
     stworzenie sieci dróg ekspresowych o łącznej długości 782,5 km,
     budowa 26 obwodnic drogowych (o łącznej długości 203 km) miejscowości dotkniętych wysoką uciążliwością
    ruchu tranzytowego z zachowaniem dbałości o ochronę obwodnic przed nową zabudową,
     przebudowa odcinków dróg krajowych (pod kątem poprawy bezpieczeństwa ruchu),
     poprawa stanu nawierzchni na drogach krajowych tak, aby w 2012 roku 66 proc. sieci dróg krajowych było w
    stanie dobrym, a 34 proc. w stanie niezadowalającym i złym.
    Priorytetami inwestycyjnymi do 2015 r. będzie budowa autostrad i dróg ekspresowych:
     autostrada A1 - zakończenie budowy na całym przebiegu,
     autostrada A2 - zakończenie budowy na odcinku Świecko-Mińsk Mazowiecki, rozpoczęcie (w miarę
    możliwości) budowy odcinka Mińsk Mazowiecki - wschodnia granica państwa,
     autostrada A4/A18 - zakończenie budowy na całym przebiegu,
     autostrada A8 - zakończenie budowy na całym przebiegu,
     drogi ekspresowe: S1, S2, S3, S5, S7, S8, S17, S19, S69.
    Choć realizacja programu napotyka na duże przeszkody a realizacja znacznej części projektów jest opóźniona,
    skala realizowanych projektów w roku 2011 była niewątpliwie największa w historii, co dało impuls dla całego
    rynku budowlanego. W perspektywie do 2014 spodziewane jest stopniowe ograniczanie realizowanych zadań
    drogowych, w szczególności dużych projektów autostradowych. Jednocześnie w większym niż dotychczas
    zakresie powinna rozpocząć się realizacja projektów kolejowych. Zakładane efekty realizacji Wieloletniego
    Programu Inwestycji Kolejowych (2012-2015) to:
     poprawa stanu technicznego ok. 4 954 km torów;
     podwyższenie maksymalnej prędkości jazdy pociągów do 200 km/h na 299 km torów;
     zwiększenie długości torów, na których prędkość wynosi do 160 km/h o 1 334 km;
     budowa 398 bezkolizyjnych skrzyżowań z drogami..
[x]
DSS 100,00% 0,04 2015-09-10 15:22:54
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.