• Szukam dobrych receptur na bimber Autor: ~Baca [77.113.1.*]
    nie będę karmił pasożytów.
  • Re: Szukam dobrych receptur na bimber Autor: ~qwerty,s [92.25.223.*]
    moj znajom robi wspaniale trunki ,od czysciochy poczawszy ,poprzez wyche koniak ,na burbonach skonczywszy ,prawdziwe cuda potrafi wykrecic z apataturki ,,, nie takie jak dyzma z gospodarki
    jak chcesz to go poprosze o przepisy
  • Re: Szukam dobrych receptur na bimber Autor: ~Baca [77.113.1.*]
    na razie to wklej jakieś proste receptury bo nie mam takiego doświadczenia jak inni znawcy, zbyt dużo wiedzy może zniechęcić. Jeszcze uprawa tytoniu na balkonie mnie interesuje.
    Trzeba się bronić przed Tusko-komuchami.
  • Re: Szukam dobrych receptur na bimber Autor: ~fan macieja [62.87.193.*]
    maciej pije tylko jabole i żyje
    Dnia 2013-09-07 o godz. 14:49 ~fan macieja napisał(a):
    > maciej pije tylko jabole i żyje

jak dla macieja ,jabol to w sam raz wikwintny trunek ,zapije ,zagryzie czopkiem i do klawiatury ,jak tylko rekawy rozwiaza
    ponoc z floryda ,kalifornia i reszta afroamerykanow z kobierzyna caly czas tak imprezuja
    z tego co pamietam boston sie na forum przechwalal ,nawet serfing na detce od zuka na kobierzanskim basenie uprawiaja ,skacza tez na glowke ,a ordynator psychiatryka im obiecal ze jak beda grzeczni to im wody do basenu napusci