Ma dużo kruszyw i najnowszy sprzęt w Polsce - takim spółkom nie daje się tak łatwo upaść, zwłaszcza że są zdolne do generowania zysków. Kontynuacja budowy dróg expresowych i autostrad to żyła złota dla tej spółki dająca możliwość wyjścia z tej trudnej sytuacji.
Wiadomo, że wierzyciele trzymają łapę na DSS. Lecz układ reguluje wszystkie potrzeby, a oni powinni już coś z tym zrobić i nie przeciągać tego tematu latami.
Spółka jest bardzo perspektywiczna i mogą być jeszcze gigantyczne zamówienia na kruszywo dla kolei, dróg i innych mega projektów.
Nie będzie układu dopóki sąd nie rozstrzygnie wszystkich sprzeciwów do odmowy uznania wierzytelności przez nadzorcę sądowego.
Tych nieuznanych wierzytelności było zgłoszonych dość dużo więc sprawa może jeszcze potrwać, szczególnie biorąc pod uwagę tępo pracy naszych sądów...
jak dobrze pamiętam to w czerwcu prezes informował, że połowa sprzeciwów jest już załatwiona / czytaj odrzucona ... w tym roku na pewno to zakończą tylko tak ściemniają żeby jak najwięcej akcji skupić z rynku bo wiedzą że będzie express na północ ....
Im więcej czasu tym lepiej, gdyż DSS w lecie I na jesień ma najwieksze obroty I zyski, co uzasadni możliwość spłaty zadłużenia - bo spółka generuje zyski. Dla sądu jest to argument najważniejszy - relane możliwość spłaty zobowiązań z bieżacej działalności.
Powiedzcie mi w jakim celu ktoś często na końcu sesji na zamknięcie zamyka jedna akcją do góry w celu zamknięcia wyżej . Jest to jakiś chwyt , czy też może robi sobie dystans na drugi dzień w celu sprzedaży z wyższego pułapu ??? Podobnie jest z rana na otwarciu , kupuje sztukę z prawej czeka aż się lewa strona się zabuduje , a cyklicznie upycha małymi ilościami . Niepokoi mnie to bo pamietam że takie numery robili w maju na KOVie , a póżniej kurs cały czas tracił.