• Westa zwiększa import do azji Autor: ~kolekcjoner [213.238.84.*]
    http://be5.biz/ekonomika1/r2012/2575.htm
    W Azji baterii rynkowych jest dziś brak produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Lokalni producenci są w stanie spełnić 50% zapotrzebowania rynku, a przywożony produkt nie odpowiada jakości, że kupujący chce otrzymać. Dlatego dostarczanie wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie dla rynku "WESTA" może znaleźć swoją niszę na rynku Azji, a także do ustanowienia siebie jako producenta wysokiej jakości produktów w konkurencyjnej cenie.
    Dlatego wizyta Chińczyków w Wescie
  • Re: Westa zwiększa import do azji Autor: ~tm [87.206.229.*]
    pomijając to, że artykuł marnie przetłumaczony lub ewentualnie zredagowany - to chciałbym Cię poinformować, że jeżeli już to miałeś na myśli "export", a nie "import". Lub jeżeli juz tak lubisz słowo "import", to należało użyć zwrotu "azja zwiększa import". Rozumiesz różnicę?
  • Re: po tłumaczeniu całego tekstu Autor: ~12345 [89.228.133.*]
    Zrazhevskaya AV Fesun MN

    Strategia wejścia na nowe rynki na przykładzie korporacji naukowo-przemysłowego "VESTA"

    Do tej pory najbardziej obiecujące rynki bateriami są zagraniczne rynki w Europie i Azji.
    Międzynarodowa korporacja naukowo-przemysłowe "Vesta" - korporacja, której rdzeń kompetencji jest produkcja urządzeń elektrycznych akumulatorów do magazynowania energii dla różnych zastosowań.

    Europejskie kupowane akumulatory rozruchowe chce mieć w swoim portfolio nowych produktów, które będą w stanie zaoferować produkty wysokiej jakości w konkurencyjnej cenie.

    W Azji baterii rynkowych jest dziś brak produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Lokalni producenci są w stanie spełnić 50% zapotrzebowania rynku, a przywożony produkt nie odpowiada jakości, że kupujący chce otrzymać. Dlatego dostarczanie wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie dla rynku "WESTA" może znaleźć swoją niszę na rynku Azji, a także do ustanowienia siebie jako producenta wysokiej jakości produktów w konkurencyjnej cenie.

    W ocenie perspektyw dla rynku w Europie, a po serii badań Wydziału Handlu Zagranicznego, wyjaśnił nowy trend potrzebne, aby wygrać na tym rynku: wysoki poziom technologiczny produkcji nie było tak ważne dla konsumenta. Popyt jest jeszcze mniej doskonały, ale tańsze bateria.

    W rezultacie, w oparciu o zalecenia konsultantów, firma zmieniła swoje wymagania do technologii produkcji, nazewnictwo produktów oferowanych. Szczególnie w Europie zostały opracowane i wdrożone do produkcji akumulatorów z właściwości techniczne niezbędne rynkowych podane.

    Duże firmy zajmujące się sprzedażą hurtową części samochodowych oraz zakupu akumulatorów rozruchowych, wolą pracować bezpośrednio z producentami baterii. Tacy klienci są technicznie zorientowanych i zapraszamy do udziału dostawcy w początkowej fazie dostaw tych produktów, co prowadzi do stosowania sprzedaży bezpośredniej, w tym rynku.

    Na rynku wtórnym wybór baterii rozrusznik w oparciu o kryteria wiarygodności, rozpoznawalności marki, rekomendacji przyjaciół i sprzedających. W miejscu zakupu kupujący akumulator oczekiwać porady ekspertów, konkurencyjne ceny, duży wybór i miła obsługa. Według badań:

    - 69% kupujących nie myślcie kupić akumulator i bateria wybór przeprowadzono w miejscu sprzedaży;

    - 31% - skupione baterii tej samej marki, jak poprzedni.

    Firma opracowuje i oferuje wszystkie informacje reklamowe Partners, literatury fachowej, marki katalogi produkowane w zakładzie "Westa-Dniepr" ze szczegółowym opisem produktu, jego zalety techniczne i konkurencyjne. Wszystkie materiały reklamowe i informacje dostępne są w kilku językach i jest dostępny dla konsumentów na rynkach WNP i UE.

    Główne ryzyka spółki rozwoju projektu związane ze zmianami cen ołowiu, wahania kursów walut, kosztów związanych z podatkiem VAT i strat skumulowanych.

    Aby zmniejszyć ryzyko związane ze zmianami cen ołowiu, "WESTA" podjęła decyzję o rozpoczęciu własnej produkcji ołowiu i stopów, które mogą zapewnić od 30% do 40% zapotrzebowania VESTA-Dnipro w ołowiu i stopów ołowiu. Wzrost zużycia ołowiu w przedsiębiorstwach "Westa" i korzystanie z pojedynczego zamówienia usług na podstawie "Vesta-Dniepr" pozwoli spółce uzyskać korzystniejsze oferty cenowe od dostawców.

    Instytut Ekonomii i Prawa Iwana Kushnir
[x]
WESTAISIC 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.