• Ale jaja... Autor: ~look [37.128.7.*]
    Spółki powiązane otrzymały 550 tys. zł. Zarzad wyciągnął 360 tys.
    Łącznie 910 tys. za te usługi.
    Wyjątkowo cenne muszą być te usługi doradcze i księgowe panów Patryasa i Jędrzejewskiego.
    Polecam stronę 22 sprawozdania.

A w wyniku 2 miliony straty.
  • Re: Ale jaja... Autor: ~kkoz [85.221.172.*]
    Dzięki za zwrócenie uwagi na te dziwne płatności.
    Jestem początkującym inwestorem, nie wiem na ile to legalne, czy często spotykane w spółkach, ale mi osobiście się nie podoba.
    Sytuacja w której prezes i wiceprezes Zarządu zarabia 180 tys zł rocznie jako prezes i wiceprezes jednostki dominującej i do tego inkasuje od spółek zależnych po odpowiednio 108 tys i 132 tys zł za usługi doradcze i organizację sprzedaży jest dla mnie bardzo dziwna.
    NIe rozumiem, panowie doradzali i organizowali sprzedaż po godzinach swojej pracy? Zlecili sami sobie zadania i sami siebie z nich rozliczyli? Gdybym miał większy pakiet akcji tej firmy, domagałbym się odpowiedzi. Na szczęście nie mam i mieć nie zamierzam.

• Re: Ale jaja... Autor: ~look [159.205.117.*]
    Usługi doradcze:
    - Arkadiusz Patryas 108 tys.
    - Jacek Jędrzejowski 132 tys.
    - KSP T.Srokosz i Wspólnicy (Magdalena Patryas) 92 tys.

Usługi księgowe:
    - Biuro Rachunkowe JJ sp. zoo ( Jacek Jędrzejowski) 214 tys.

Wynagrodzenie:
    - Arkadiusz Patryas 180 tys.
    - Jacek Jędrzejowski 180 tys.
  • Re: Ale jaja... Autor: passenger [194.149.88.*]
    Wynagrodzenia ok.

Jak by zostali na wynagrodzeniu to byłoby ok., ale chcieli zarobić tyle co w 2011...
  • Re: Ale jaja... Autor: ~Sergio [77.114.34.*]