Nie piszcie głupot! Wystarczy spojrzeć na stronę K, gdzie duże stoją batony i pilnują ewentualnych spadochroniarzy kursu - gdyby chcieć spuścić kurs w okolice 50 gr trzeba by kilkaset kilo - w drugą stronę kilkadziesiąt; nie znam się na AT, ale ta niesymetryczność coś zapewne mówi... nie zmienia to faktu, że nic nie wiemy i skok może się zdarzyć za tydzień, albo za rok - albo spadek...dlatego piszę o AF i wynikach, bo w końcu się duzi będą na Walnym dywidendy, a wtedy kurs musi być adekwatny do oprocentowania lokat...do tego odblokowali środki na informatyzację no i w USA rekordy...
tylko ze mamy jeszcze jeden "problem" bo teraz postrzegam to jako problem spolka jeszcze nigdy od poczatku nie byla grana na wzrosty... nie wiem czy jest jeszcze jakas spolka na glownym ktora nie byla grana na wzrosty?
batony to panowie naiwniacy stawia maszyna :dawny animator: co mi przychodzi do głowy to za dużo nas za dużo nas do pieczenia chleba na żadnej spółce z bagażnikiem nie idzie do góry na agromie wytrzepał wszystkich siedze już 2 lata i dopiero ruszył na samym dole dokupilem sporo i usilowal mnie strzepać z 60 gr zjechal do 28 gr ostro nie podałem i musi jechać już ze mną drobnicę cała strzepał tam przez 1 rok nie było ani jednego wpisu na forum
jeszcze jedno jak sie robi zimno to wszystkie ICKI walą do Cezarei Nadmorskiej tam żydzi pierwszej kategorii muszą mieć nieruchomość byłem widzialem posiadłosć sorosa ,doldmana spilberga i naszego kulczyka jak nie masz nieruchomości w izraelu to jesteś żydem drugiej klasy możesz mieć z 5 miliardów i tak będzie 2 klasa musi być nieruchomość oni w nowym jorku są tylko w delegacji
jak mam nie pisac skoro Was lubie? ja tam nic do Zydow niem am a jakby jaki kupil ntt to bym go nawe ucaloal taki jestem...;) czasami mysle ze jestem gorszy od Zyda bo chce pieniedzy a o tym glosno nie mowie a Zydzi chca i otwarcie o ym mowia czyli przynajmniej sa szczerzy...:)