• cała prawda Autor: ~dan [31.60.120.*]
    no nic, propozycja była i jest nadal lecz odzew żaden. Zgłosiły się 2 osoby na pozew. Nikt wiecej, wiadomo trzeba przyjechac, kupić bilet, zapłacić zaliczkę dla Prawnika.... coś trzeba zrobić, aby nie być "dmuchanym", nie jestem Prawnikiem i nie chce na tym zarobic... chcę ukarać zarząd...w sumie to już mi nie zależy...pozew zbiorowy...he he 2 osoby, widac jaką moc macie....żadnej mocy i bez kasy chyba jestescie, no nic, czekam na zgłoszenia, 2 osoby to za mało...
  • Re: cała prawda Autor: ~ONA [31.7.46.*]
    no fakt, dziwne, że nie ma chętnych. Rozumiem osoby które mieszkają daleko poza trójmiastem ale "tybylców" akcjonariuszy chyba nie brakuje-tych wyrolowanych oczywiscie.
    Przecież nie musimy od razu decydować się na pozew i od ręki wpłacać kasy. A za to spotkanie chyba nie skasują nas aż tak bardzo. Chyba, że pogodziliście się ze stratą albo co gorsza liczycie, że kasę odzyskacie cudzymi rękoma...przemyślcie to. Dobranoc
  • Re: cała prawda Autor: ~MAG [86.63.112.*]
    niestety mam całe 400km a więc na moją obecność nie liczcie. Tym bardziej dziwię się "tubylcom". MASAKRA!
  • Re: cała prawda Autor: ~maximus [83.9.80.*]
    ja jestem tez za pozwem, tylko ze mam do trojmiasta 200 km, mysle ze bym sie postarał na chociaz jeden wyjazd do Gdanska aby złożyc pełnomocnictwo
  • Re: cała prawda Autor: ~ja [83.28.216.*]
    jestem z Warszawy- utopiłem 30 tys zł chętnie bym się wybrał... mam niestety za daleko i czas nie pozwala!! Mam nadzieję, że znajdą się inni mający bliżej! Dan już sporo załatwił- trzeba go wesprzeć nie patrzcie na innych- LUDZIE działać!!!!
  • Re: cała prawda Autor: ~ker [188.147.137.*]
    Prezes to nie klamca i pieniadze odda nawet gdyby mial sprzedac nerke.
  • Re: cała prawda Autor: ~jan [178.37.159.*]