złożą wniosek o upadłość z mśliwością zzwarcia układu z wierzycielami. propozycje układowe to zazwyczaj 40-60% redukcji długu /kosztem wierzycieli/, spłącane w następnie w ratach. brak zgody wierzycieli oznacza upadłość z likwidacją majątku SOBET
pozdr
Ja patrzę z punktu wiedzenia wierzyciela, nie gram a giełdzie, i nie niestety przewiduję, że chłopaki złożą na podpuchę wniosek o układ, a skończy się liwkidacją majątku i pieniądze dostanie bank zabezpieczony hipotekami, trache pracownicy i skarb państwa, cholera kolejne piniądze utopione, straszna zaraza z tymi upadłościami na rynku
Dla mnie jako wierzyciela inwestor typu Cameron Private Investment Ltd. z siedzibą w Eilat, Izrael to ściema, proszę podać jakieś wairygodne infromacje odnośnie tego inwestora, ja już zaliczam wierzytelności wobec Sobet jako nie nieściągnalne, przez opieszałość sądu trochę mi zabrakło czasu, bo w lipcu 2012 r byli jeszcze egzekwowalni, c
jeżeli chodzi o giredę, nie jestem profesjonalistą, ale od kilkunastu lat dzień w dzień z kombinatorami typu inwestor z końca świata, wniosek o układ /kończy się likwidacją majątku/ i du..pa
najgorsze że wszystko się dzieje w majestacie prawa /inwestorzy z cypru, zraela, oddłużenie kosztem dostawców towarów
Tahal właśnie otworzył siedzibę w Warszawie. W planach jest rozszerzenie działalności Eko-Warku na skalę ogólnopolską i akwizycje.
– Planujemy przejęcia firm wykonawczych z sektora wodno-kanalizacyjnego z południa Polski. Rozmawiamy z kilkoma o rocznych przychodach 40-60 mln ...
moze to nowy investor??
ok janek, dla Was graczy giełdowych to może jest szansa, dla mnie reanimacja trupa przez izreaelczyków marna szansa na odzyskanie kasy, a tak niewiele się spóźniłem...
...to juz prawie rok, a czuje sie jakby to bylo wczoraj, z niedowierzeniem patrze na date pierwszego postu
kondzik o czym piszesz? czy jaja sobie robisz i stwarzasz falszywe nadzieje