Mamy trzy elementy;
1. 80% leszczyny bojącej się jednolitych, (bo często ich nie rozumiejącej - vide październikowe pytania na forum - "dlaczego nie mogę puścić PKC?", która po powrocie na ciągłe rozszarpie cały drobny ff na strzępy,
2. fundament - można mnożyć,
3. i m. in. dzięki temu coraz poważniejszych graczy przyglądających się spółce, którzy już w i e d z ą że za m-c wychodzimy z jednolitych,
no i dt-owców:>.
isytuację;
1. stabilny i mocny kanalik na północ,
2. niski wolumen i słaby opór w popycie,
3. najbliższe odbicie w kanale na 1,90,
4. fundament(!).
A żeby przebić 1,90 naprawdę nie trzeba być Patrowiczem, a wtedy kurs leci na 1,30 i zaczyna się wyprzedaż pod poliszynelowskie info na tajemnych forach dla wybranych - jak bankier:) - o zostaniu w SHLR. Jak sądzicie, dałoby się sporo dobrać?.
Zobaczymy. Jeśli tak się nie stanie i odbijemy w górę na 1,90 to z jednej strony lecimy ostro na północ, z drugiej nikt się nami nie interesuje:). Pozostaje ostry zjazd na dużym wolumenie.
W zakończeniu warto byłoby zacytować prezesa Pawłowskiego, a zatem:"Zaniżona wycena Spółki na rynku NewConnect to także efekt zakwalifikowania Spółki (w październiku 2012 r.) do segmentu SHLR, co wiązało się z przeniesieniem z notowań ciągłych do notowań jednolitych, a tym samym wpłynęło na pogorszenie atrakcyjności akcji. Tym niemniej spodziewamy się, że przy najbliższej segmentacji w styczniu 2013 r., opuścimy ten segment, co tym samym wpłynie na bardziej rzetelną wyceną Spółki na rynku NewConnect."
Także do Żabki po pampersy rodacy, i budzimy się w styczniu.
Zarząd BGE S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, iż w dniu 27 listopada 2012 r. wpłynęły do Emitenta obustronnie podpisane umowy w zakresie nabycia 500 (słownie: pięćset) udziałów w spółce transportowej WWI Trans Sp. z o.o., o wartości nominalnej 500 zł (słownie: pięćset złotych) każdy, stanowiących 100% w kapitale zakładowym spółki. Łączna wartość transakcji wyniosła 250 tys. zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
WWI Trans Sp. z o.o. realizuje ok. 40% dostaw na rzecz Spółki w zakresie handlu na rynku biomasy. Docelowo Emitent planuje dalszy rozwój WWI Trans Sp. z o.o. m.in. w zakresie rozbudowy floty transportowej, która będzie realizowała zlecenia zarówno w ramach Grupy Emitenta, jak i na rzecz podmiotów zewnętrznych.
W ocenie Emitenta nabycie WWI Trans Sp. z o.o. wpłynie także na dywersyfikację przychodów oraz na zwiększenie kontroli kosztów Spółki związanych z handlem na rynku biomasy, co już w perspektywie krótkoterminowej powinno przełożyć się na wzrost rentowości realizowanych przez Emitenta kontraktów.
tak sie zastanawiam po co im udziały w spółce transportowej i akurat dlaczego udziały za 240 tys zł, a nie za więcej, lub mniej, czy zamierzają ta firme konsekwetnie przejąć jak zrealizują obecne kontrakty. W każdym razie14 stycznia zmienimy notowania i wtedy zobaczym na czym sie zatrzymamy
kup co Ci się podoba;)
tu już za bardzo nie ma co kupować po 2 zeta:P
a vvu - teoretycznie by zachować kanał wzrostowy może spaść do 1,8;) a że luka jest na 1,7 to i do tego zakresu - choć nie powiedziane, że musi...możliwe że powoli kończymy korektę...
aktualnie jedyne co martwi to obroty...ale osoby które mają akcje na tych poziomach nie oddadzą a Ci co chcą kupić czekają na większą promocję...dlatego zrobił się warzywniak;)
no i jak myślicie ile jest papierka w "miękkich rękach"? chyba nie wiele...