Być może kurs i do tylu spadnie ale że po tyle będę oddawał.. ?:)
Raczej z koszyczka do koszyczka. Kto ma trzymać to trzyma.
Może coś się ruszy na koniec października, może na 17 grudnia a może HGW kiedy, na przykład po "akcji samolot" :)
Ale sie ruszy. To po co oddawać? To nie wydmuszka.
To dobra spółka. Raporty przesyła regularnie, w nich można wyczytać łatwo jej wartość. Spółki córki istnieją, prowadzą działalność, rozwijają się. Jest kontakt między władzami spółki a inwestorami. Jest zysk. Nie ma zadłużenia.
Kurs pokazuje, ze spekulanci - tacy jak Ty ~jadzia, się nim bawią.
nie bujajcie w obłokach panowie bo inwestor nie powinien tego robić a fakty są takie, że :
-spółka została zawieszona w notowaniach swego czasu z powodu katastroficznego spadku kapitałów własnych, więc nie podniecajcie się lekkim ich wzrostem w ostatnim raporcie
-spółka pozbyła się airmarketu za cenę kliku procent ówczesnego kursu na rynku twierdząc, że działa w interesie spółki mając na uwadze nowe kontrakty z nabywcami
- spółka wywaliła w błoto kilka mln twierdząc, że kupiła za to statek powietrzny lecz nie wiadomo gdzie, jak i komu zapłaciła, nie wiadomo też za co, wiadomo natomiast, że zatrudniono w tej sprawie biurowego Sherlocka, który za darmo tego nie robi
-sprzedała za 2 mln spółkę , która otrzymała dofinansowania na poziomie 10-12 mln a to nie było 100% projektu, sukces? lekko wątpliwy...
- główny akcjonariusz Abu Dhabi kupuje akcje po 2 zł w emisji otwartej lecz już po 6 miesiącach stwierdza, że to jest nieudana inwestycja, zarząd jest niepoważny, nie warto im zaufać więc wywala wszystko co ma z 70-80% stratą w rynek
-członek zarządu wywala wszystko co ma w dniu wygaśnięcia lock-upu, głupi czy co żeby pozbywać się takiej perły
-dodatkowo prezes z kumplem emitują sobie akcje po cenie 10 krotnie niższej niż oferowano w emisji otwartej a pretekstem jest rzekome wrogie przejęcie
-słyszał ktoś o zakupie akcji spółki z rynku przez lekko poważnego inwestora(nie mówię o spekulantach)
czekam teraz na wasze sukcesy z krótkiej historii spółki....
Do każdego myślnika mam w głowie komentarz - już pisałem na ten temat wiele razy.
~Jadzia - ile dla Ciebie warta jest ta spółka? Obecnie jej kapitalizacja to połowa kapitałów własnych. Jaka Twoim zdaniem powinna być?
Moim zdaniem gdyby wszystko co napisałaś było prawdą - to cena akcji powinna wynosić wartość kapitału własnego + zysk z LGL.
A, że nie wszystko jest prawdą - oto moje sprostowania:
"-spółka została zawieszona w notowaniach swego czasu z powodu katastroficznego spadku kapitałów własnych"
FAŁSZ - została zawieszona za błąd w raporcie okresowym. Raport został poprawiony w ciągu chyba 2 dni.
"-sprzedała za 2 mln spółkę , która otrzymała dofinansowania na poziomie 10-12 mln a to nie było 100% projektu, sukces? lekko wątpliwy..."
Każdy inwestor powinien wiedzieć, że wartość dofinansowania nie przekłada się wzrost wartości spółki. Dopiero po zakończeniu projektu, z zyskowności projektu można budować kapitał. Projekty dofinansowywane przez PARP nie zawsze przynoszą zyski. LGL miał przynosić zyski dopiero w 2015 r. AER rozkręcił LGL, załatwił dofinasowanie, rozpoczął projekt z symulatorem. Zdyskontował sobie zyski i sprzedał LGL kilkadziesiąt razy drożej niż ją kupił. Czy to lekko wątpliwy sukces?
"-członek zarządu wywala wszystko co ma w dniu wygaśnięcia lock-upu, głupi czy co żeby pozbywać się takiej perły "
Kolja Ole Leo sprzedał akcje jak już przestał pełnić funkcję prezesa zarządu. To on zrobił sporo złego dla spółki (afera z Avtech Aviation). A to, że sprzedał wszystkie akcje i się wyniósł z AERa to akurat świetna rzecz.
jadzunia ale nikt cie do niczego nie zmusza. chcesz kup nie chcesz nie kupuj ale na boga nie martw się o nasze pieniądze , nie uświadamiaj i nie próbuj być mądrzejsza niż jesteś
u mnie jadzia tez wygenerowała sygnal kupna, im wiecej nowych i mocniej naganiajacych na spadki tym oczywiste jest ze sprzedali i placza aby nie ruszylo bez nich
nie do konca sie z tym zgodze, nie wielbie tego papieru obserwowalem spolke juz wczesniej a wszedlem w nia dopiero po informacji o sprzedazy LGL bo to był konkretny ruch ktory diametralnie zmienil wartosc spolki i od tego momentu mam swiadomosc ze jest mocno niedowartosciowana a dodac trzeba ze ostatnio pojawilo sie kilka wejsc kapitalowych ktore jeszcze bardziej zwiekszaja kapital wlasny spolki
z doswiadczenia tez wiem ze nikt kto nie ma w tym swojego interesu nie siedzi na forum konkretnej spolki i nie wypisuje bzdur
merytorycznie to ona mogla by pisac gdyby kurs byl po 1,5-2zl a nie teraz gdy jest na dnie i nawet sytuacja z samolotem niezaleznie od przebiegu nie jest wstanie wplynac negatywnie bo wliczone w kurs bylo to juz kilka miesiecy temu