32 grosze ale to jeszcze trochę poczekacie bo ten co akcję zrobił z tym megabalonem skupił bardzo wiele akcji...
ale spokojnie czekaj, zdążysz kupić na szczycie tego balonu :)
Panowie i Panie jestem początkujący i mam pytanie, jeśli będzie taka sytuacja jak teraz to jak sie skonczy dziisaj? na 0,32 cały czas? i jakby tak trwało przez następny tydzień to kurs nadal zostanie ten sam ?? proszę o wytłumaczzenie jakie są procedury w takich sytuacjach? dzikeuję
prosta sprawa, w końcu tym co wystawili te zleconka za te mega wygórowane ceny wygasną i górka zacznie się wypalać jak będzie około 20% tko to puszczą widły i kupisz za jakieś 38 groszy
kurs dupnie do reszty i zostaniesz z akcjami wartymi kilka groszy a kupionymi za kilkadz iesiąt.
tak to juz jest , lepiej nie bierz tego świństwa , nigdy nie kupuje się na górce!!! poczytaj sobie mądre książki.
a póki co będziesz miał zablokowaną kasę i tyle, chyba że ktoś się jeszcze dziś uweźmie i sprzeda tyle akcji ile jest wystawionych po lewej stronie za obecny kurs (nie ten tko tylko ten z otwarcia) albo zdecyduje się na sprzedaż wam swoich akcji za cenę do około 20% wyższą niż kurs otwarcia i wtedy jest szansa że KNF puści widły i kupisz za 20% drożej niż jest szczyt tego balona ustawiony i gratuluję głowy :)
w takiej sytuacji odniesienie kursu jest do górnych wideł a więc 0,38 i z takim byśmy startowali w poniedziałek...lecz przy tym popycie także raczej nie puszczą...jeśli ktoś chce dobrać musi wystawić zlecenie ze znacznie wyższym limitemn to kupi w pierwszej kolejności jak tylko puszczą - np. ustawiasz kupno do 20.09 z poziomem 0,70
same mędrki dzis nie pusci a widły ustawią sie w poniedzialek na otwarcie 0,45 plus minus i jak bedzie wyzej to sie nie otworzy znów ale wkoncu sie otworzy okolo 0.5 podejrzewam kto zdąrzy wskoczyc bo bedzie mial najwyzsze zlecenie to jego szczescie reszta bedzie znow czekac i otworzy sie znowu okolo 0,80 po kolejnym dniu lub dwóch