Ja sądzę, że tu nie tylko o wyniki idzie. Coś mnie kręci w kościach, że jakieś info w drodze. Bo niby czemu Prezes mając tyle akcji, odkupywał by je od m4b i 2 bańki od jakiegoś drobnego. Dlaczego BBI nie sprzedaje, pomimo, że ich akcje zostały dopuszczone do sprzedaży kilka miesięcy temu?
Coś się kroi moi drodzy.
Kurs jest sztucznie zaniżany, widać to po podobnych pakietach sprzedaży, jak tylko się delikatnie wybije, ktoś go na koniec dnia sztucznie z powrotem zaniży.
Ktoś nawet swoje 50 koła z 61 grochów wycofał, w ogóle z arkusza sprzedaży zniknęło kilka zleceń.
Ja tam trzymam swoje.
NIESOMOWIATA BRANŻA NA KRYZYS NIESAMOWITE ZYSKI I PERSPEKTYWY
Według nowego raportu firmy Global Industry Analysts, światowy rynek Digital Signage do 2017 roku będzie wart prawie 14 miliardów dolarów.
Według danych zebranych przez GIA, w ciągu ostatnich kilku lat branża marketingowa na całym świecie przechodzi radykalną transformację, objawiająca się spadkiem tradycyjnych drukowanych materiałów reklamowych w prasie i na billboardach na rzecz nowych interaktywnych strategii marketingowych, włącznie z Digital Signage.
Ze względu na możliwość wykorzystania treści multimedialnych, Digital Signage jest potężnym medium reklamowym, informacyjnym i rozrywkowym. Rynek jest napędzany rozwojem hybrydowych systemów DS, w których rola cyfrowych wyświetlaczy jest wzmacniana przez interaktywne kioski. Cyfrowe platformy umożliwiają marketingowcom dotarcie do wcześniej niedostępnych klientów, zwłaszcza tych młodszych.
Największym rynkiem DS jest USA, natomiast najszybciej rozwijają się rynki regionu Azji i Pacyfiku. Jeżeli chodzi o produkty, to największy segment reprezentują cyfrowe wyświetlacze, a najszybciej rosnącym jest sektor oprogramowania DS.
Raport „Digital Signage Systems: A Global Strategic Business Report” zawiera kompleksowy przegląd trendów rynkowych, profile firm oraz kluczowe strategiczne działania branży.
Źródło: Digital Signage Today